Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ja deze had ik ook al in een log zien passeren. Deze lijkt mij zelfs eetbaar zonder suiker of dergelijke erbij te kappen. :)
    Buiten fruit doe ik er nooit iets bij...hij smaakt ook gewoon goed imo.
     
    Haha graag gedaan :D als je nog een aanrader wilt: bevroren bessen uit de Colruyt (aardbeien, braambessen, frambozen, rode en zwarte besjes). 1 kg kost 2.65 euro

    Gewoon halve dag op voorhand wat in een potje laten ontdooien en dan door je kwark doen :D

    Dank u arnodsi! :D

    ---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 21:19 ----------

    Ja deze had ik ook al in een log zien passeren. Deze lijkt mij zelfs eetbaar zonder suiker of dergelijke erbij te kappen. :)

    Een log? :mad:
     
    Ik wist niet meer of het in de jouwe was of van die andere buffe jongen. :o
    Excuses!
    30lhtmp.jpg





    excitedgerbil.gif
     
    kan iedereen met spuit in zn reet
    Waarom die haat? Als hij wilt kuren zijn ding toch? Als bb'er zou je moeten weten dat mensen die kuren ook op hun eten moeten letten, moeten rusten en moeten trainen. BS dat je gewoon een spuit zet even in de zetel gaat liggen en buffed kan rechtstaan.

    Toegegeven het gaat sneller en makkelijker allemaal, maar er is en blijft dedication voor nodig. En ieder zijn ding toch?
     
    Vleermuizen zijn weer in de tuin \O/
    Gelukkig nu nog maar 1, want in de zomer moet je bukken als je buiten zit ^_^
    Blinde k*t beesten :mad:
    blij dat ik daar vanaf ben, van eengezinswoning naar flat............(maar ik zie ze nog steeds) :p
     
    Laatst bewerkt:
    Waarom die haat? Als hij wilt kuren zijn ding toch? Als bb'er zou je moeten weten dat mensen die kuren ook op hun eten moeten letten, moeten rusten en moeten trainen. BS dat je gewoon een spuit zet even in de zetel gaat liggen en buffed kan rechtstaan.

    Toegegeven het gaat sneller en makkelijker allemaal, maar er is en blijft dedication voor nodig. En ieder zijn ding toch?
    Ik zit echt 1/3 van mijn dag te eten man, nu 100 gram havermout met kwark. En veel rijst en tonijn elke dag. Maja iedereen met een spuit in zijn reet kan het elke dag keer op keer om de 3 uur eten
     
    kan iedereen met spuit in zn reet

    gooby please, als je echt van '86 bent zou je toch beter moeten weten dat het met ''een spuit in zn reet'' ook niet easy as phuck is..
    blijft gewoon hard trainen, voldoende rust en goede voeding ???

    haters gonne hate.
     
    Vleermuizen zijn weer in de tuin \O/
    Gelukkig nu nog maar 1, want in de zomer moet je bukken als je buiten zit ^_^
    Wij hadden er net een in de sportschool. Confused.
     
    Ik wist niet meer of het in de jouwe was of van die andere buffe jongen. :o
    Excuses!



    'Murica...
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    :roflol:
    I dont wanna.....
     
    Back
    Naar boven