XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Maar de gewone aandeelhouders mogen niks van de agio. Kan dat met preferente?

Preferent aandeelhouders, krijgen als eerste uitgekeerd. Is meer als tijdens aantal slechte jaren geen divident wordt uitgekeerd. Niks met agio verder
 
Kerel die liep te miepen op mijn rijgedrag.

Flikker toch op ik reed 50 waar je 50 mag en als ik dan bijna een fietser aan rijd die niet alleen niet op het fietspad rijd maar ook nog eens op de verkeerde helft van auto's rijd zie ik niet in op welke manier ik schuldig zou zijn aan enig ongeluk moest dat plaatsgevonden hebben.

Met zijn k*t prius :mad:
 
Kerel die liep te miepen op mijn rijgedrag.

Flikker toch op ik reed 50 waar je 50 mag en als ik dan bijna een fietser aan rijd die niet alleen niet op het fietspad rijd maar ook nog eens op de verkeerde helft van auto's rijd zie ik niet in op welke manier ik schuldig zou zijn aan enig ongeluk moest dat plaatsgevonden hebben.

Met zijn k*t prius :mad:
Wat ik dan doe is een versnelling naar beneden schakelen, om nog meer gassen uit te stoten. Dat zal die Prius-rijder leren.
 
Bananen eiwitijsje, jummmm
 
Kerel die liep te miepen op mijn rijgedrag.

Flikker toch op ik reed 50 waar je 50 mag en als ik dan bijna een fietser aan rijd die niet alleen niet op het fietspad rijd maar ook nog eens op de verkeerde helft van auto's rijd zie ik niet in op welke manier ik schuldig zou zijn aan enig ongeluk moest dat plaatsgevonden hebben.

Met zijn k*t prius :mad:

Als automobilist ben je altijd schuldig, ik maak daar te voet/fiets/snorfietsie altijd smerig misbruik van.
 
Beste training van dit jaar achter de rug.
+ Flesje munt voor in de sauna gekocht en dat was zeker geen miskoop :)
 
Maar de gewone aandeelhouders mogen niks van de agio. Kan dat met preferente?

Dan hebben ze in ieder geval recht op een vast dividend per jaar, wat ook met terugwerkende kracht kan na wat slechte jaren. Neem aan dat ze willen voorkomen dat de agio verwaterd over andere aandelen oid.

Maar als de andere aandeelhouders niks van de agio mogen zou je anders ervoor kunnen kiezen om winstrechtloze aandelen uit te geven (niet mogelijk bij NV). Lijkt mij dat het ook mogelijk is aan de agio een statutaire bestemming te verbinden, dus dat het wordt gereserveerd oid en dus niet bij de aandeelhouder komt. Maar diep in ondernemingsrecht zit ik ook (nog) niet eigenlijk.
 
Wat ik dan doe is een versnelling naar beneden schakelen, om nog meer gassen uit te stoten. Dat zal die Prius-rijder leren.

Ik stond stil, zei alleen: ok tegen hem.

Druktemaker :o
 
Hoe beta kan je zijn :roflol:
En dan hier ragen over hem :roflol:

:roflol:

Hij bleef nog 2 minuten staan zonder dat ik reageerde, even worse.

Overigens zeg ik altijd 'ok' als mensen achterlijke dingen zeggen irl, geen zij om mee in discussie te gaan. Verlies je altijd
 
heb al gepost hier vandaag maar nog maar eens :)

ga nu flesje wijn open maken en net reservatie gemaakt om een weekendje er tussen uit te gaan met men vrouw :)
 
  • Like
Waarderingen: mat
Kaartjes voor tribute concert van the doors!!!!!!
 
Kerel die liep te miepen op mijn rijgedrag.

Flikker toch op ik reed 50 waar je 50 mag en als ik dan bijna een fietser aan rijd die niet alleen niet op het fietspad rijd maar ook nog eens op de verkeerde helft van auto's rijd zie ik niet in op welke manier ik schuldig zou zijn aan enig ongeluk moest dat plaatsgevonden hebben.

Met zijn k*t prius :mad:

Prius zie ik het liefst zo.

wrecked-toyota-prius-owned-by-elizabeth-james-photo-by-ted-james-from-houston-press_100181874_s.jpg
 
Kerel die liep te miepen op mijn rijgedrag.

Flikker toch op ik reed 50 waar je 50 mag en als ik dan bijna een fietser aan rijd die niet alleen niet op het fietspad rijd maar ook nog eens op de verkeerde helft van auto's rijd zie ik niet in op welke manier ik schuldig zou zijn aan enig ongeluk moest dat plaatsgevonden hebben.

Met zijn k*t prius :mad:

Als ik het goed begrijp was je te eigenwijs om te wijken en snelheid te minderen voor die fietser

Dat beetje aanpassingsvermogen is echter wel nodig als je in de auto zit
 
(Cn(H2O)m

Dit is de formule van een kh. Maar wat ik mij afvroeg. die N en M zijn in het klein geschreven. Hier hebben ze echter een normale omvang. maar weet iemand wat zo'n klein emmetje of ennetje wilt zeggen? :o:o:o

wou 't graag weten.
 
(Cn(H2O)m

Dit is de formule van een kh. Maar wat ik mij afvroeg. die N en M zijn in het klein geschreven. Hier hebben ze echter een normale omvang. maar weet iemand wat zo'n klein emmetje of ennetje wilt zeggen? :o:o:o

wou 't graag weten.

Grote letter betekent maal 2 t.o.v. waarde in kleine letter
 
Back
Naar boven