MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Uitgeslapen, zo trainen en de rest van de dag niet zo veel doen!
     
    Oke nou hier uit koud hihihi.. vind binnenwater al net aan soms hehehe na paar baantjes gaat het altijd wel!.

    Dat is helemaal lekker ik betaal dik 4 euro per keer. Wil graag 2 keer per week.. maar wordt zon dure bedoeling dan

    Abonnement geen optie? als je hier 15x gaat zwemmen heb je dat er al uit
     
    He bah
    Ik heb ook om 2, 4, 7 uur de klok gezien.. pijnaanvallen... kon wel langer blijven liggen :)
    'getver.. das ook balen.. pijn? waarvan?

    ---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 10:32 ----------

    Oke nou hier uit koud hihihi.. vind binnenwater al net aan soms hehehe na paar baantjes gaat het altijd wel!.

    Dat is helemaal lekker ik betaal dik 4 euro per keer. Wil graag 2 keer per week.. maar wordt zon dure bedoeling dan
    Zwemmen is zalig.. zeker in lekker warm water...
    pfff... is denk ik 13 jaar geleden geweest dat ik gezwommen heb... durf nog steeds niet in bikini... :( alleen in de tuin... en als ik al zou durven.. geen warm waterbad.. ben te koud aangelegd voor het buitenbad. :o
     
    is denk ik 13 jaar geleden geweest dat ik gezwommen heb... durf nog steeds niet in bikini... :(
    V 1m68 , 49kg. zijn vrouwen die het veel slechter doen en gewoon in bikini rondlopen, dus ik zie het probleem niet :thumbs: nowhiteknight.jpg
    Net jelly zijn :( jij mag ook gauw weer :D

    nou dan ben ik wel jelly! over 2 maanden ga ik ook terug om afspraak te maken :devil:
     
    Zwemmen is zalig.. zeker in lekker warm water...
    pfff... is denk ik 13 jaar geleden geweest dat ik gezwommen heb... durf nog steeds niet in bikini... :( alleen in de tuin... en als ik al zou durven.. geen warm waterbad.. ben te koud aangelegd voor het buitenbad. :o
    Gewoon doen.
    Zodra je het doet zal je wel zien dat het gewoon goed gaat.

    ---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 11:13 ----------

    voordat bepaalde weer gaan piepen :)
    Pieperdepiep
    http://www.youtube.com/watch?v=aC2WREcSpk8

    ---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 11:15 ----------

    Dat is helemaal lekker ik betaal dik 4 euro per keer. Wil graag 2 keer per week.. maar wordt zon dure bedoeling dan
    Eigen zwembad in tuin laten aanleggen :dunno:
     
    V 1m68 , 49kg. zijn vrouwen die het veel slechter doen en gewoon in bikini rondlopen, dus ik zie het probleem niet :thumbs: nowhiteknight.jpg
    meer omdat ik mezelf nog te dun vind.. wil het liefst eerst richting 55 kg zijn.... overigens valt dun nu al een beetje mee.. maar was erger... :( maar ja... misschien van de zomer maar eens proberen.... thanks. :)

    ---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 11:51 ----------

    Gewoon doen.
    Zodra je het doet zal je wel zien dat het gewoon goed gaat.
    Tja.. inderdaad.. gewoon eens doen ja... thanks. :)
     
    Abonnement geen optie? als je hier 15x gaat zwemmen heb je dat er al uit

    ze hebben van die 12 badenkaarten.. maar dat verschilt niet zoveel.. paar euro.. 1 keer is ook wel genoeg denk ik anders ben ik 7 dagen met sport bezig:eek:

    ---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 11:53 ----------

    'getver.. das ook balen.. pijn? waarvan?

    ---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 10:32 ----------


    Zwemmen is zalig.. zeker in lekker warm water...
    pfff... is denk ik 13 jaar geleden geweest dat ik gezwommen heb... durf nog steeds niet in bikini... :( alleen in de tuin... en als ik al zou durven.. geen warm waterbad.. ben te koud aangelegd voor het buitenbad. :o

    ziekte..

    niet voor schamen hoor meis! gewoon doen..
     
    ziekte..

    niet voor schamen hoor meis! gewoon doen..
    Das echt klote... :(

    Tja... toch zit dat schaamte gevoel er nog in. Ondanks dat iedereen zegt ja je bent nog dun maar beslist niet mager.... Lastig hoor.. om daaroverheen te stappen. :(
     
    meer omdat ik mezelf nog te dun vind.. wil het liefst eerst richting 55 kg zijn.... overigens valt dun nu al een beetje mee.. maar was erger... :( maar ja... misschien van de zomer maar eens proberen.... thanks. :)

    ---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 11:51 ----------


    Tja.. inderdaad.. gewoon eens doen ja... thanks. :)
    Niemand die je aan gaat staren omdat je dun bent hoor. Als mensen willen staren dan is hen target eerder iets dat ze mooi vinden of iets dat héél dik is :P.

    Denk dat er best wat mannen van rond jouw leeftijd zijn die wel graag iemand zien die relatief dun is. Niet om grof te zijn maar je weet dat best wat vrouwen nogal uitzetten zodra ze trouwen en kinderen krijgen (rond je leeftijd dus). Dus denk dat je in jouw leeftijdsgroep een van de betere bikini lichamen hebt...
     
    Das echt klote... :(

    Tja... toch zit dat schaamte gevoel er nog in. Ondanks dat iedereen zegt ja je bent nog dun maar beslist niet mager.... Lastig hoor.. om daaroverheen te stappen. :(

    Ja snap het wel hoor.. als ik een slechte dag heb en loop moeilijk ga ik de deur vaak ook niet uit
    . Puur om gestaar te ontwijken..
    Het is makkelijk om te zeggen altijd.. hoop dat je over paar maanden zekerder voelt! Zag je laatste fotos in je log. Zag er goed uit!
     
    Ja snap het wel hoor.. als ik een slechte dag heb en loop moeilijk ga ik de deur vaak ook niet uit
    . Puur om gestaar te ontwijken..
    Het is makkelijk om te zeggen altijd.. hoop dat je over paar maanden zekerder voelt! Zag je laatste fotos in je log. Zag er goed uit!

    Loop je dan zo raar soms?


    Ot: f*cking heerlijke schouder/triceps training en 12 kippen burgers voor 2euro!

    Bus is wel 15min te laat, maar ik zit in de zon. Dus zo erg is dat niet...
     
    Ja snap het wel hoor.. als ik een slechte dag heb en loop moeilijk ga ik de deur vaak ook niet uit
    . Puur om gestaar te ontwijken..
    Het is makkelijk om te zeggen altijd.. hoop dat je over paar maanden zekerder voelt! Zag je laatste fotos in je log. Zag er goed uit!
    +1 weinig vrouwen van jouw leeftijd gaat een bikini nog zo goed af.

    Weer om niet grof te zijn, dus pak het niet verkeerd op. Koop liefst wel andere bikini. Dat broekje is beetje boma achtig :o. Koop een 'jonge' moderne bikini, ga je jezelf ook beter in voelen. Broekje met lagere zijkant.

    En door je ziekte heb je jaren gemist, en voel je je (mentaal) hoogst waarschijnlijk jonger dan je bent. Ga dan ook voor een jongere bikini want dat past het best bij hoe je je voelt.
     
    :haha:

    31608038.jpg
     
    +1 weinig vrouwen van jouw leeftijd gaat een bikini nog zo goed af.

    Weer om niet grof te zijn, dus pak het niet verkeerd op. Koop liefst wel andere bikini. Dat broekje is beetje boma achtig :o. Koop een 'jonge' moderne bikini, ga je jezelf ook beter in voelen. Broekje met lagere zijkant.

    En door je ziekte heb je jaren gemist, en voel je je (mentaal) hoogst waarschijnlijk jonger dan je bent. Ga dan ook voor een jongere bikini want dat past het best bij hoe je je voelt.

    The **** :roflol:
     
    Niemand die je aan gaat staren omdat je dun bent hoor. Als mensen willen staren dan is hen target eerder iets dat ze mooi vinden of iets dat héél dik is :P.

    Denk dat er best wat mannen van rond jouw leeftijd zijn die wel graag iemand zien die relatief dun is. Niet om grof te zijn maar je weet dat best wat vrouwen nogal uitzetten zodra ze trouwen en kinderen krijgen (rond je leeftijd dus). Dus denk dat je in jouw leeftijdsgroep een van de betere bikini lichamen hebt...
    Nou reken maar hoe mensen kunnen staren als je te dun bent hoor... maar ben nu iig niet meer té dun! en dat scheelt. Maar toch... denk overigens niet dat ik wordt aangestaard omdat ik zo mooi ben ofzo... :o

    Ik weet best dat velen rond mijn leeftijd gevulder zijn... maar ik zou gewoon willen dat ik ook wat meer vormen had.. vooral aan de bovenzijde... maar zo oud vind ik mezelf nog niet hoor! :P
    maar goed... toch bedankt. :)

    ---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 12:51 ----------

    Ja snap het wel hoor.. als ik een slechte dag heb en loop moeilijk ga ik de deur vaak ook niet uit
    . Puur om gestaar te ontwijken..
    Het is makkelijk om te zeggen altijd.. hoop dat je over paar maanden zekerder voelt! Zag je laatste fotos in je log. Zag er goed uit!
    Tja.. je kent het gevoel he... :( helaas...
    Ik hoop ook dat ik met een paar maandjes wat meer ga durven. Dank je. :) ik ga in ieder geval wel een beetje vooruit alweer!

    ---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 12:54 ----------

    +1 weinig vrouwen van jouw leeftijd gaat een bikini nog zo goed af.

    Weer om niet grof te zijn, dus pak het niet verkeerd op. Koop liefst wel andere bikini. Dat broekje is beetje boma achtig :o. Koop een 'jonge' moderne bikini, ga je jezelf ook beter in voelen. Broekje met lagere zijkant.

    En door je ziekte heb je jaren gemist, en voel je je (mentaal) hoogst waarschijnlijk jonger dan je bent. Ga dan ook voor een jongere bikini want dat past het best bij hoe je je voelt.
    Nogmaals.. zo oud ben ik niet hoor! :D ik ben zo oud of ... nou ja... jong als ik me voel!;)
    Ik heb wel wat jaren gemist ja.. maar ook veel geleerd... over mezelf vooral en over wat ik wil gaan bereiken!

    en ja bikini kopen.. gaat lastig zijn.. ik was al blij met deze.. maar eigenlijk alleen om de top... want probeer maar eens wat te kopen als je niets boven hebt.. :(.... dan blijft er niet veel over..
    maar een nieuw broekje erbij kan ik altijd nog voor kijken. :)

    enne.. you go ****! dan ga ik lekker eten en weg! :p
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven