MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • :haha:

    31608038.jpg
    :roflol: E-hero in de topics, maar white knight via karma en PM :roflol:


    Ik kom er tenminste voor uit! :trollface:
     
    Wat is het weer toch lekker!
     
    clean and jerk 25 keer :P
     
    Gecorrigeerd.

    Niet om grof te zijn maar je weet dat best wat vrouwen zich nogal laten gaan als ze trouwen en kinderen krijgen (rond je leeftijd dus). Dus denk dat je in jouw leeftijdsgroep een van de betere bikini lichamen hebt...
     
    veel schoolwerk kunnen doen vandaag, lekker relaxt dagje.

    zo misschien nog wel even hardlopen ofzo
     
    Uur geslapen... :)
     
    Uur geslapen... :)


    Net chill een uurtje of vannacht maar 1 uur? Kan me niet voorstellen dat dat laatste je dag goed maakt :D


    Voor mij: 1 vd 3 gyms waar ik toegang tot heb was gelukkig open vandaag! En echt druk was t er nou ook weer niet :cool: Goeie training neergezet.
     
    Net chill een uurtje of vannacht maar 1 uur? Kan me niet voorstellen dat dat laatste je dag goed maakt :D


    Voor mij: 1 vd 3 gyms waar ik toegang tot heb was gelukkig open vandaag! En echt druk was t er nou ook weer niet :cool: Goeie training neergezet.

    Haha net een uurtje;) Vanmorgen ging de wekker alweer tegen 6uur. Dus was even nodig.

    ---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 16:46 ----------

    Pics or it didn't happen :eyebrow:

    Haha... zal de zelfontspanner op camera volgende keer wel ff instellen. :P
     
    Dat lijkt mij toch GVD%^#^#@ lekker zeg,
    hoe doe je dat ?! :o

    Ja gaan liggen, en dan......

    De dag ervoor mega laat uit de gym komen, vervolgens te laat naar bed. Wekker om 6uur. Uur naar werk rijden. Uber drukke cliënten. Uur weer terug rijden. Dan wel lam.

    Schoenen uit, kussen op de bank en slapen:D
     
    Samenvatting gemaakt voor een toets, in de groepswhatsapp gemeld van de klas, nu de samenvatting aan hen verkocht tegen kipfilet en rijst.
     
    De dag ervoor mega laat uit de gym komen, vervolgens te laat naar bed. Wekker om 6uur. Uur naar werk rijden. Uber drukke cliënten. Uur weer terug rijden. Dan wel lam.

    Schoenen uit, kussen op de bank en slapen:D

    haha goed uitrusten voor morgen :p
     
    lekker dat cutten combineren met 100 gram chips, een Lion en een bueno.

    nog steeds 140gram eiwit/90gram vet( 27 onv.)/120khd.
     
    Back
    Naar boven