XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • lekker dat cutten combineren met 100 gram chips, een Lion en een bueno.

    nog steeds 140gram eiwit/90gram vet( 27 onv.)/120khd.


    Ben niet aan het cutten maar mn cal langzaam aan het opbouwen, net ook ff een zak kettle chips (150g) naar binnen gewerkt...gewoon in mn schema verwerken :D
     
    AZ LOL :D:roflol::roflol:

    HAHHHA 2-0 Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
     
    Morgen laatste training bulk en dan lekker cutten :D

    Werd tijd, laatste 2 weken minder strak op voeding gelet en krijg weer een redelijke pens xD

    1ste 2 weken diep cutten op 2000kcal en daarna op 2500
     
    AZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Niks in Eindhoven :D
     
    Ff slotminuten van az - psv gekeken, nice hoor! Helemaal niks in eindhoven dit jaar, hahahah
     
    Na 2 dagen specifiek de quantum-field equation samen met het Higgs mechanisme icm de Goldstone bosons te bestuderen, snap ik eindelijk hoe belangrijk het vinden van de Higgs-boson was.

    In principe was het hele wiskundige geblabla achter erachter echt puur theoretisch/mathematisch, maar het Higgs-Boson is het enige dat al dit wiskundig gedoe experimentele waarde kon geven.

    Iow, als de Higgs-Boson niet was gevonden, had je de laatste 50 jaar wetenschappelijk onderzoek ivm theoretische quantumfysica op de vuilsnisbelt kunnen gooien. Nu weet je toch dat niet alles van dat onderzoek nonsense is, al is een hele hoop niet verifieerbaar.

    Ook het probleem van de huidige fysica, string/m-theory zijn heel leuk maar zolang ze geen experimentele waarde hebben is het net dat, heel leuk.
     
    is het mogelijk dat je niet vanzelf uitlogd na aantal mins inactief te zijn?
     
    Na 2 dagen specifiek de quantum-field equation samen met het Higgs mechanisme icm de Goldstone bosons te bestuderen, snap ik eindelijk hoe belangrijk het vinden van de Higgs-boson was.

    In principe was het hele wiskundige geblabla achter erachter echt puur theoretisch/mathematisch, maar het Higgs-Boson is het enige dat al dit wiskundig gedoe experimentele waarde kon geven.

    Iow, als de Higgs-Boson niet was gevonden, had je de laatste 50 jaar wetenschappelijk onderzoek ivm theoretische quantumfysica op de vuilsnisbelt kunnen gooien. Nu weet je toch dat niet alles van dat onderzoek nonsense is, al is een hele hoop niet verifieerbaar.

    Ook het probleem van de huidige fysica, string/m-theory zijn heel leuk maar zolang ze geen experimentele waarde hebben is het net dat, heel leuk.

    :thumb::thumbs::clap::thumbup:
     
    Na 2 dagen specifiek de quantum-field equation samen met het Higgs mechanisme icm de Goldstone bosons te bestuderen, snap ik eindelijk hoe belangrijk het vinden van de Higgs-boson was.

    In principe was het hele wiskundige geblabla achter erachter echt puur theoretisch/mathematisch, maar het Higgs-Boson is het enige dat al dit wiskundig gedoe experimentele waarde kon geven.

    Iow, als de Higgs-Boson niet was gevonden, had je de laatste 50 jaar wetenschappelijk onderzoek ivm theoretische quantumfysica op de vuilsnisbelt kunnen gooien. Nu weet je toch dat niet alles van dat onderzoek nonsense is, al is een hele hoop niet verifieerbaar.

    Ook het probleem van de huidige fysica, string/m-theory zijn heel leuk maar zolang ze geen experimentele waarde hebben is het net dat, heel leuk.

    Gvd nou je het zegt...
    smiley_chinrub.gif




    Klopt niet, was deze vergeten van vanmiddag.

    351bkb8.jpg
     
    driekwart van de foto's bewerkt.. model blij = ik blij
     

    hmm, ik neem aan dat ik wetenschappelijke mambo jumbo praat, maar wil toch mijn "werk" in iets verstaandbaardere zinnen overbrengen.

    Het Higgs-boson is ms bekend, of "godsdeeltje". Waar ze de Large Hadron Collider voor gebouwd hebben in Zwitserland.

    Nu hebben wetenschappers dat gebouwd om dat te vinden, en ze hebben het met grote zekerheid(99.9999%) gevonden.

    Heel leuke ontdekking voor veel mensen, toont aan dat al dat geld niet voor niks is geweest.

    Wat het Higgs-boson eigenlijk is ga ik hier niet neerschrijven, niet interessant voor meeste mensen(indien je het wil weten vraag het maar, ik probeer het zo makkelijk mogelijk neer te schrijven).

    Maar wat mijn huidige Eureka was, is niet wat het Higgs-boson doet, maar het belang voor +- 50 jaar wetenschap. De wetenschappelijke methode vraagt dat je je bevindingen kan testen, wat tot de Large Hadron Collider niet mogelijk was, aangezien het om een deeltje ging dat enkel bij snelheden dichtbij lichtsnelheid observeerbaar was.

    Dus je bouwt die LHC, miljarden kosten, en wat je zoekt is een deeltje dat enkel "bewezen" is via wiskundige modellen(1 + 1=2 blah+blah= Higgs-boson), en waar, als het gevonden wordt, vroegere wiskundige modellen op berusten. Dit is het EERSTE ding in zoveel jaar dat je zou kunnen bewijzen dat het bestaat, en als het niet bestaat, is je hele wetenschappelijke prestatie voor de prullenmand, en heb je miljarden geld verspeeld.

    En dan, na analyse van de data, is het er echt.

    Dat gevoel proberen voorstellen, en een deel van dat gevoel heb ik gehad een uurtje geleden.
     
    Na 2 dagen specifiek de quantum-field equation samen met het Higgs mechanisme icm de Goldstone bosons te bestuderen, snap ik eindelijk hoe belangrijk het vinden van de Higgs-boson was.

    In principe was het hele wiskundige geblabla achter erachter echt puur theoretisch/mathematisch, maar het Higgs-Boson is het enige dat al dit wiskundig gedoe experimentele waarde kon geven.

    Iow, als de Higgs-Boson niet was gevonden, had je de laatste 50 jaar wetenschappelijk onderzoek ivm theoretische quantumfysica op de vuilsnisbelt kunnen gooien. Nu weet je toch dat niet alles van dat onderzoek nonsense is, al is een hele hoop niet verifieerbaar.

    Ook het probleem van de huidige fysica, string/m-theory zijn heel leuk maar zolang ze geen experimentele waarde hebben is het net dat, heel leuk.

    2 slit?
     
    Back
    Naar boven