XXL Nutrition

Jw doetookmee met de fotocontest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jwdoetookmee

Monstrous Giant
Elite Member
10 jaar lid
Foto Contest x2
Lid geworden
27 apr 2012
Berichten
11.291
Waardering
6.037
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
6%
Intro:
Ik ben Jan Willem, en loop al een tijdje mee op het forum.
Vanaf mn 16e tot mn eind 19e heb ik veel getraind, en ik heb het gepresteerd om in die jaartjes mn schouders helemaal naar de klote te helpen. Vanwege schouderklachten ben ik destijds gestopt met trainen, en ben flink wat kilo's teruggevallen.
Ik ben op mijn eind 22e toch weer begonnen met trainen, met een kleine 70+ kilo destijds.
Nu, anderhalf jaar verder, zijn mn schouders nog niet over, maar ik kan dr redelijk omheen trainen. Mn borst train ik niet te zwaar, dus die loopt wat achter, evenals triceps. Schouders train ik in hun geheel niet vanwege de eerder genoemde blessures.
De laatste weken zijn mn trainingen een beetje flut vanwege knieklachten, waarvoor ik al fotos heb laten maken, dokterafspraken heb gehad en fysiotherapie; niet heel goed voor de motivatie.
Ik hoop dat deze contest mijn trainingen en motivatie weer meer op de rails krijgt en ik, of ik nou 10e eindig of laatste, ik ook na deze wedstrijd mn motivatie hervonden heb.
Ook wil ik weer beter gaan loggen, en daar kan deze contest zeker bij helpen.

Huidige stats:
1m80; 86kg; vp ~ 11%?

Vanwege klachten heb ik in jaren geen benchpress gedaan evenals dat squats niet lekker gaan.. momenteel alleen de deadlift van de grote 3.

Voorfoto:
voorfoto_zps55447826.jpg


Training:
Mijn huidige schema is 5 keer per week, (waar ik mij ook weer aan wil gaan houden mede door de contest)
Maandag Rug borst biceps
Dinsdag Benen buik
Woensdag Armen
Donderdag Nek, Buik, extra stabilisatieoefeningen voor schouders/knie
vrijdag Rug borst triceps

Ik train niet echt volgens een vast schema, en ook geen vaste reprange. Ik doe wat lekker voelt op die dag, maar zorg er wel altijd voor dat ik echt wat doe in de gym.

Zaterdag werk ik 12 uur in de supermarkt, en ik beschouw dit maar als mijn low intensity cardio. De uren die ik aan het werk ben - anderhalf uur pauze ben ik ook echt aan het lopen slepen en tillen, dus dat telt wel op. Verder doe ik nooit cardio behalve warming ups.

Voeding:
Ik neem mijn voeding serieus in die zin dat ik bijhoud en ervoor zorg dat ik voldoende binnen krijg; ik tel mijn kcal, vet en eiwit inname, en zorg dat ik genoeg vitamines binnenkrijg. Ik ben er echter van overtuigd dat alleen gezonde dingen eten niet nodig is en je ook zeker kan genieten van snacks/snoep ed en toch een prima fysiek krijgen.
Ik wil een lichte cut gaan beginnen. Mijn onderhoud heb ik berekend op 3200 kcal, dus ik ga mn cut beginnen op 3000 en kijken hoe dat loopt.

Supps:
Glucosamine en visolie dagelijks
assault en/of noxipro af en toe (niet dagelijks) wanneer ik een keer hard wil knallen
whey (uiteraard)
 
Succes bro
 
Uiteraard volg ik je :D
 
Good luck.
 
nice man! ondanks de bench press heb je toch hele goeie ontwikkelde borst! Als je zo door blijft gaan ga je t zeker halen!
 
Ik wens je tevens veel succes man , go get them......
 
Good luck. Wat deed je vroeger fout dat je schouders snapped zijn?
 
Succes en ik volg
 
Mooi begin fysiek voor deze contest! Goed droog ook al!

Succes!
 
Succes met de compo
 

Uiteraard volg ik je :D


Ik wens je tevens veel succes man , go get them......

Succes en ik volg

Mooi begin fysiek voor deze contest! Goed droog ook al!

Succes!

Succes met de compo

Thans bros!

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 08:57 ----------

nice man! ondanks de bench press heb je toch hele goeie ontwikkelde borst! Als je zo door blijft gaan ga je t zeker halen!

Thans! Doe vooral isolatie, ben blij dat het toch nog iets uithaalt

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 08:59 ----------

Good luck. Wat deed je vroeger fout dat je schouders snapped zijn?

Verkeerde uitvoering, en ik denk dat ik from THE start al erg weinig ruimte had in m'n schouder, en dat daardoor pezen/slijmbeurs zijn gaan ontsteken. Heb er toen gewoon veel te lang mee doorgetraind
 
Kan je ook geen side raises ed doen? Je schouders lijken toch niet achter te lopen. Succes iig!
 
Succes, rot van je blessures man! Ik kreeg ook niet meteen de indruk dat je chest zou achterlopen :D
 
Succes bro, ziet er al goed uit, aardig droog al !
 
Je oogt lichter dan 86 maar desondanks goed fysiek! succes.
 
In, ook op deze !

Good luck toegewenst van je mede kreupele !
 
Kan je ook geen side raises ed doen? Je schouders lijken toch niet achter te lopen. Succes iig!

Side raises en dat soort dingen zijn zwaar funest. Impingement -achtige klachten

---------- Post added 10 May 2013 at 12:39 ----------

Succes, rot van je blessures man! Ik kreeg ook niet meteen de indruk dat je chest zou achterlopen :D

top, thanks:D

---------- Post added 10 May 2013 at 12:39 ----------


Succes bro, ziet er al goed uit, aardig droog al !

:D thanks bros

---------- Post added 10 May 2013 at 12:40 ----------

Je oogt lichter dan 86 maar desondanks goed fysiek! succes.

mn rug loopt wat voor op de voorkant, aangezien ik die (vrijwel) zonder klachten hard kan trainen, denk dat dat die wel redelijk rond dat gewicht oogt. Thanks!

---------- Post added 10 May 2013 at 12:41 ----------

In, ook op deze !

Good luck toegewenst van je mede kreupele !

Had niet anders verwacht. Sterker, ik was gestopt als jij niet aan boord was:(
 
beestige fysiek man ! good luck !
 
Back
Naar boven