Fitness Seller

Albutarex Mutated Nation voor de Zyzz/Chestbrah liefhebbers :P (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

belachelijke prijskaartje voor zo iets, voor dat geld kun je meer dan 2 maanden kwark inslaan
 
Geloof niets, probeer alles.
geld met alles in bodybuilding.

Lezen zegt geen moer, gebruik de kennis, en pas het toe, en dan zie je of het werkt ;)

lol je spreekt jezelf tegen meteen nadat je iets zegt. Als je niks leest of uitzoekt, hoe kom je dan aan de kennis? uitproberen? dat doet de wetenschap al voor je en daarom lees je erover.
 
lol je spreekt jezelf tegen meteen nadat je iets zegt. Als je niks leest of uitzoekt, hoe kom je dan aan de kennis? uitproberen? dat doet de wetenschap al voor je en daarom lees je erover.

Hij bedoeld gebruik de kennis van je eigen lichaam wat voor jou werkt werkt mss niet voor iemand anders en bekijk zijn pics... Ferme atleet
 
Hij bedoeld gebruik de kennis van je eigen lichaam wat voor jou werkt werkt mss niet voor iemand anders en bekijk zijn pics... Ferme atleet

dat vind ik altijd zon non-argument, hoeveel verschilt je lichaam nou biochemisch gezien van een andere? als bij niemand een supp werkt dan gaat hij echt niet bij jou wel werken omdat je lichaam anders is. En wat verandert het fysiek van de op aan de werking van supplementen?
 
dat vind ik altijd zon non-argument, hoeveel verschilt je lichaam nou biochemisch gezien van een andere? als bij niemand een supp werkt dan gaat hij echt niet bij jou wel werken omdat je lichaam anders is. En wat verandert het fysiek van de op aan de werking van supplementen?

Denk dat trickster het daar meer had over voeding en training ;-)
 
Heftige discussies hier.. Ik vind het zelf ook te duur om het uit te proberen helaas.
 
Zal hem niet om het geld gaan, eerder omdat het in het sponsorcontract staat waarschijnlijk.. Maarja dat terzijde.
Ben benieuwd naar reviews..
 
Gaat me helemaal nergens om en heb geen contract waaraan ik moet voldoen.
Wat een zeikerds altijd op forums zeg!?

Dit product is gewoon moeilijk verkrijgbaar en ik hoor zat mensen die ernaar opzoek zijn.
Mijn sponsor biedt het aan en ik deel dat alleen mee!

En wat betreft mn eerdere post, lezen ALLEEN zegt geen moer. Doet er niet toe wat andere zeggen, denken of beleven.
Ieder lichaam werkt wel degelijk anders. Daarom moet je lezen en voor hezelf selectief zijn met hetgeen je geloofd en dit uit proberen. Dan leer je of iets werkt. En wat betreft werking bij iedereen, Iedereen is anders. Ieder zijn dieet is ook anders waardoor supplementen andere werking hebben in het lichaam.
Dat zouden meer mensen weten als ze daadwerkelijk eens tijd namen om theorie en praktijk af te wegen tegen elkaar ipv klakkeloos shit gaan lopen roepen op een forum alsof ze alles weten.

Ik blijf erbij, geloof niets en probeer alles. Alleen dan leer je je lichaam kennen.
Nogmaals ik ben niet voor of tegen dit product.
Probeer alleen mensen die ernaar opzoek zijn te helpen. Als je er niet in geloofd, leuk, maar wat moeten andere mensen met jou mening zonder dat je het uberhaubt geprobeerd hebt.

Ieder zn ding, maar ik hecht meer waarde aan praktijk dan aan theorie.
 
Gaat me helemaal nergens om en heb geen contract waaraan ik moet voldoen.
Wat een zeikerds altijd op forums zeg!?

Dit product is gewoon moeilijk verkrijgbaar en ik hoor zat mensen die ernaar opzoek zijn.
Mijn sponsor biedt het aan en ik deel dat alleen mee!

En wat betreft mn eerdere post, lezen ALLEEN zegt geen moer. Doet er niet toe wat andere zeggen, denken of beleven.
Ieder lichaam werkt wel degelijk anders. Daarom moet je lezen en voor hezelf selectief zijn met hetgeen je geloofd en dit uit proberen. Dan leer je of iets werkt. En wat betreft werking bij iedereen, Iedereen is anders. Ieder zijn dieet is ook anders waardoor supplementen andere werking hebben in het lichaam.
Dat zouden meer mensen weten als ze daadwerkelijk eens tijd namen om theorie en praktijk af te wegen tegen elkaar ipv klakkeloos shit gaan lopen roepen op een forum alsof ze alles weten.


Ik blijf erbij, geloof niets en probeer alles. Alleen dan leer je je lichaam kennen.
Nogmaals ik ben niet voor of tegen dit product.
Probeer alleen mensen die ernaar opzoek zijn te helpen. Als je er niet in geloofd, leuk, maar wat moeten andere mensen met jou mening zonder dat je het uberhaubt geprobeerd hebt.

Ieder zn ding, maar ik hecht meer waarde aan praktijk dan aan theorie.

dit gaat niet over albuterex maar stel: er zijn tientallen onderzoeken die aantonen dat een bepaalde supp niet werkt, zou jij het dan gaan uitproberen met het motto "ieder lichaam is anders"?

en theorie is in principe ervaring uit gecontroleerde praktijkervaringen.
 
Gaat me helemaal nergens om en heb geen contract waaraan ik moet voldoen.
Wat een zeikerds altijd op forums zeg!?

Dit product is gewoon moeilijk verkrijgbaar en ik hoor zat mensen die ernaar opzoek zijn.
Mijn sponsor biedt het aan en ik deel dat alleen mee!

En wat betreft mn eerdere post, lezen ALLEEN zegt geen moer. Doet er niet toe wat andere zeggen, denken of beleven.
Ieder lichaam werkt wel degelijk anders. Daarom moet je lezen en voor hezelf selectief zijn met hetgeen je geloofd en dit uit proberen. Dan leer je of iets werkt. En wat betreft werking bij iedereen, Iedereen is anders. Ieder zijn dieet is ook anders waardoor supplementen andere werking hebben in het lichaam.
Dat zouden meer mensen weten als ze daadwerkelijk eens tijd namen om theorie en praktijk af te wegen tegen elkaar ipv klakkeloos shit gaan lopen roepen op een forum alsof ze alles weten.

Ik blijf erbij, geloof niets en probeer alles. Alleen dan leer je je lichaam kennen.
Nogmaals ik ben niet voor of tegen dit product.
Probeer alleen mensen die ernaar opzoek zijn te helpen. Als je er niet in geloofd, leuk, maar wat moeten andere mensen met jou mening zonder dat je het uberhaubt geprobeerd hebt.

Ieder zn ding, maar ik hecht meer waarde aan praktijk dan aan theorie.
zeikerds of gewoon iemand met een andere mening dan jij? :rolleyes:
En bijna ieder menselijk lichaam werkt hetzelfde hoor, alleen de reacties zijn anders (en dit wordt enorm opgeblazen overal dat iedereen anders is)
 
zeikerds of gewoon iemand met een andere mening dan jij? :rolleyes:
En ieder lichaam werkt hetzelfde hoor, alleen de reacties zijn anders (en dit wordt enorm opgeblazen overal)

precies wat ik duidelijk probeer te maken, als elk lichaam echt zo anders is als hier beweert word dan is geneeskunde en biologie compleet nutteloos. maarja alles om shit te verkopen he.
 
Geloof wat jullie willen en doe je voordeel.
Als jullie er je doelen mee halen vind ik het best.
Deel alleen mening.

En al zeggen 20 onderzoeken dat iets niet werkt en ik zie er wel iets in, probeer ik het nog.
Bij het uitvinden van de gloeilamp waren ook tig van wetenschappers die zeiden dat het niet zou werken.
Gelukkig bleef hij wel bij zn nieuwsgierigheid.
Geldt voor heel veel principes.

Als je echt denkt dat ieder lichaam zelfde werkt ga je nooit ver komen.
Dan zou ieder dieet voor iedereen zelfde werken?

Gaat in tegen ALLE principes en dieetvormen.
Hebben we ook geen coaches meer nodig, we googlen wel ff wat of vragen iemand anders om zn schema.
Goodluck with that ???
 
Jezus je hoeft het NIET te kopen!.. LOL pfffffffff :D;)
 
:scratch:Bij het uitvinden van de gloeilamp zeggen dat het niet zou werken.. Maar als iets al uitgevonden is en werkt, hoe kan je dan zeggen dat het niet zou werken?
 
Geloof wat jullie willen en doe je voordeel.
Als jullie er je doelen mee halen vind ik het best.
Deel alleen mening.

En al zeggen 20 onderzoeken dat iets niet werkt en ik zie er wel iets in, probeer ik het nog.
Bij het uitvinden van de gloeilamp waren ook tig van wetenschappers die zeiden dat het niet zou werken.
Gelukkig bleef hij wel bij zn nieuwsgierigheid.
Geldt voor heel veel principes.

Als je echt denkt dat ieder lichaam zelfde werkt ga je nooit ver komen.
Dan zou ieder dieet voor iedereen zelfde werken?

Gaat in tegen ALLE principes en dieetvormen.
Hebben we ook geen coaches meer nodig, we googlen wel ff wat of vragen iemand anders om zn schema.
Goodluck with that ???
dus jij hebt echt pindakaas op je buik gesmeerd?
het hele woord supplement legt alles al uit , maarja tis indd jouw mening :) even goede vrienden
 
Geloof wat jullie willen en doe je voordeel.
Als jullie er je doelen mee halen vind ik het best.
Deel alleen mening.

En al zeggen 20 onderzoeken dat iets niet werkt en ik zie er wel iets in, probeer ik het nog.
Bij het uitvinden van de gloeilamp waren ook tig van wetenschappers die zeiden dat het niet zou werken.
Gelukkig bleef hij wel bij zn nieuwsgierigheid.
Geldt voor heel veel principes.

Als je echt denkt dat ieder lichaam zelfde werkt ga je nooit ver komen.
Dan zou ieder dieet voor iedereen zelfde werken?

Gaat in tegen ALLE principes en dieetvormen.
Hebben we ook geen coaches meer nodig, we googlen wel ff wat of vragen iemand anders om zn schema.
Goodluck with that ???

als je 2 personen neemt met dezelfde opbouw (leeftijd,gewicht,vp,stofwisseling etc.) en die alletwee op dezelfde macro's zet, dan kan je er donder op zeggen dat hun reactie daarop vrijwel gelijk is. dat verschillende dieetvormen werken is geen verklaring voor "ieder lichaam is anders" elk dieet werkt bij iedereen. (zolang maar minder kcal in dan uit)
 
als je 2 personen neemt met dezelfde opbouw (leeftijd,gewicht,vp,stofwisseling etc.) en die alletwee op dezelfde macro's zet, dan kan je er donder op zeggen dat hun reactie daarop vrijwel gelijk is. dat verschillende dieetvormen werken is geen verklaring voor "ieder lichaam is anders" elk dieet werkt bij iedereen. (zolang maar minder kcal in dan uit)

Dan NOG werk het niet hetzelfde. Bloedgroep bepaalt zelfs in grote hoe je reageert op stoffen, substanties en nutriënten.
De mate van training en belasting, Je insulinegevoeligheid etc etc etc.
Tis niet zo zwart en wit als je denkt kerel ;)

Biologie en diëtiek zijn ook 2 HEEL andere wetenschappen.
EN daarbij houdt de wetenschap ook geen rekening met alle variabelen van individuen en onder andere de aspecten die ik net noem.
 
Ben het wel eens met trickster maar heb zelf ook de ervaring dat als iedereen zegt dat het zooi is dat dat het vaak ook is.
 
Back
Naar boven