MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik versla iedereen in een eating contest. Als iets heel lekker is dan kan ik blijven eten, maar echt niet normaal.
    http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mitraillette.JPG

    zo eet ik er makkelijk 2 op, en als ik echt honger heb lukt een derde ook wel. Natuurlijk tracht ik dit maar 1 keer per maand te doen, anders zou dit niet meer mooi zijn.

    OT:
    gisteren hard schouders en borst getraind, en daarna een aantal oefeningen die me moeten helpen bij het sprinten (hamstrings, lunges en andere explosieve oefeningen), en de knie en de pijn waarvoor ik in behandeling ben, blijft minderen!

    Wasda dan ?

    De onderste ziet er über lekker uit ! De bovenste wat minder, saus lijkt op de ingewanden van die egel die het lef had de buitenzijde van de banden van mijn brute Volvo te bevuilen.

    Lijkt me erg lekker, Belgisch mogelijk ?
     
    Ik zei vandaag via skype tegen een meisje uit mijn buurt van ik ben op jou. Ze zei hihi ik voel me gevleit. Ik zei toen zullen we een x samen koffie drinken? Ze zei misschien. Dus ik heb misschien een date.

    Ik ben verliefd denk ik
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Ik zei vandaag via skype tegen een meisje uit mijn buurt van ik ben op jou. Ze zei hihi ik voel me gevleit. Ik zei toen zullen we een x samen koffie drinken? Ze zei misschien. Dus ik heb misschien een date.

    Ik ben verliefd denk ik

    homophobicseal.jpeg
     
    Ik zei vandaag via skype tegen een meisje uit mijn buurt van ik ben op jou. Ze zei hihi ik voel me gevleit. Ik zei toen zullen we een x samen koffie drinken? Ze zei misschien. Dus ik heb misschien een date.

    Ik ben verliefd denk ik

    Dacht dat wij gingen knuffelen :(
     
    Eerst Swagger en Nuke, en nu begin jij ook weer met iemand anders :eek:

    Ik ben hier zoooooo klaar mee nu!

    We kunnen wel wat kansberekening doen en voorspelen hoe groot de kans is dat de volgende dbb attentionwhore je ook gaat verlaten?
     
    Vandaag weer eens getraind op 1 scoop noxipro (de oude) en het ging echt super!
     
    Dat feel wanneer je op je werk een XL, de grootste maat die er ligt, moet aandoen en zelfs dat aan de kleine kant is!! :eek:

    Moest hem terug uitdoen zodat ze de schouders/breedte wat konden uitrekken :roflol:
     
    Eerst Swagger en Nuke, en nu begin jij ook weer met iemand anders :eek:

    Ik ben hier zoooooo klaar mee nu!
    Ik zit alleen maar te wachten op jou.. :( had gehoopt dat je meteen zou zeggen ja ik kom nu!! dan laat ik alles vallen..
    maar ja... je komt maar niet... *snif*
     
    Back
    Naar boven