Fitness Seller

angelus log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heb je geen last met mp als je die na bench doet?
Wat dacht je van een beenoefening tussen mp en bench in?
 
sterke benchpress je gaat goed vooruit! Alleen waarom zet je er niet bij dat je in de smith pressed????
ik heb je gewaarschuwd over die valse beschuldigingen dat ik een homo ben die in de smith traint. Reported!:mad:

Heb je geen last met mp als je die na bench doet?
Wat dacht je van een beenoefening tussen mp en bench in?
doe meestal db shoulder presses na bench, en dat gaat goed. Beenoef gaat sowieso niet, past niet in schema:P
 
5 min buikspieren gaan doen?

Anders geen idee!
 
5 min buikspieren gaan doen?

Anders geen idee!

weet niet als langer wachten nut zou hebben gehad, maar ga het gewoon bij lichte bench houden bij deze training.
 
Pullups:
8xBW
8xBW
8xBW

Deadlift:
6x127,5kg
6x132,5kg
6x137,5kg

Lat pulldown:
10x28,5kg
8x33,5kg
8x38,5kg

Machine Pulldown: 3x8x55kg
Cable row: 3x8x28,5kg
Machine row: 3x8x40kg|50kg|60kg
Dips: 3x8xBW
DB skullcrushers superset pushdown: 10|8|8x10kg|11kg|11kg ss 3x8x20kg
BBShrugs superset DBShrugs: 3x10x92,5kg ss 3x6x42kg
 
Benen (licht) + biceps:

FSQ:
10x40kg
8x70kg
5x75kg
5x70kg

Leg Press:
10x150kg
10x200kg
10x250kg
10x300kg

Leg extensions:
10x105kg
10x115kg
10x115kg

BBcurl:
8x30kg
8x32,5kg
8x32,5kg

Seated DBcurl: 2x8x16kg
Preacher curl superset Hammer curl: 3x8x35kg ss 3x6x14kg
Single leg calve raises superset calve extensions: 3x10x20kg ss 3x10x105kg|115kg|125kg
 
Zeg het gewoon maar
 
ben aan het overwegen (bijna besloten) om vanaf 1 juli te beginnen fietsen, ga dan vanaf morgen beginnen cutten tot ik over 7 weken op zo'n 13-15% sta hopelijk.
Ga er wel nog n nachtje over slapen:)

500mg test E met winny kickstart van 5 weken
 
ben aan het overwegen (bijna besloten) om vanaf 1 juli te beginnen fietsen, ga dan vanaf morgen beginnen cutten tot ik over 7 weken op zo'n 13-15% sta hopelijk.
Ga er wel nog n nachtje over slapen:)

500mg test E met winny kickstart van 5 weken

:eek:
 

Nu...ik weet niet goed of je trolled of srs bent? :p

Waarom deze keuze? Ik ken over doseringen niets dus kan ik niet bij helpen. Ik denk dat we allemaal wel eens twijfelen over zoiets...maar de nadelen (of de nadelen die mensen claimen die er zijn?) weerhouden mij toch.
 
Nu...ik weet niet goed of je trolled of srs bent? :p

Waarom deze keuze? Ik ken over doseringen niets dus kan ik niet bij helpen. Ik denk dat we allemaal wel eens twijfelen over zoiets...maar de nadelen (of de nadelen die mensen claimen die er zijn?) weerhouden mij toch.

omdat ik lang niet buff genoeg ga zijn als dat ik wil zijn wnn ik klaar ben met cutten in september, qua nadelen valt t nog wel allemaal goed mee :)
 
omdat ik lang niet buff genoeg ga zijn als dat ik wil zijn wnn ik klaar ben met cutten in september, qua nadelen valt t nog wel allemaal goed mee :)

En moet je dit jaar zo 'buff' zijn?
 
Wat gaat die winstrol doen behalve uitdrogen van gewrichten en wat vocht afdrijven?
 
waarom niet dbol kickstart ?
 
anyways, vind het wel zonde als je nu al gaat kuren
 
Waarom bouw je niet eerst een deftig naturel fysiek op en dan wanneer je merkt dat je weinig progressie maakt dan een kuurtje?
 
anyways, vind het wel zonde als je nu al gaat kuren

Waarom bouw je niet eerst een deftig naturel fysiek op en dan wanneer je merkt dat je weinig progressie maakt dan een kuurtje?

omdat ik geen echte bb aspiraties heb. Ik merk dat waar ik nu natty zou gaan eindigen in september (wat oorspronkelijk mn einddoel was) net niet genoeg gaat zijn, ik wil er nog ongeveer 5kg droge massa bij.
Als ik dat natty moet doen ben ik nog meer dan een jaar bezig, terwijl ik anders klaar ben op uitgerekend 3 november.

Maw als ik een 'deftig naturel fysiek' heb behaald heeft het voor mij geen meerwaarde meer om te kuren want dan zit ik al boven mn doel uit, nu kuren levert het meest op voor mijn persoonlijke subjectieve waardeschaal:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven