MuscleMeat

Rokh ON!

Bezoekers in dit topic

Hij zit in zn bridge

Sinds deze week niet meer! :-) Test/Tren/Mast begonnen op maandag...zal vanavond of morgen nog eens wat pics posten.
 
Yoo eindelijk weer begonnen ;)

Hoe is je bridge bevallen?

Wat heb je nu gegaind met "kuur 1" ? Je was al het vocht mooi kwijt zei je paar weken terug
 
Moeilijk te zeggen in kilo's. Ik zit op hetzefde gewicht als van voor kuur, alleen op een paar procent minder nu en ik merk toch wel verandering in fysiek.

In bijlage nog wat recente foto's. 's Morgens weeg ik 91 a 92 kg, 's avonds 1 kg meer.

Dit is mijn huidige kuur: (2de week)

Test 250 (1ml maandag)
Mast 400 (1ml maandag + 1 ml donderdag)
Tren 400 (1ml maandag + 1ml donderdag)

25mcg T3 's morgens
50mcg IFG-LR3 post WO intramusculair bilateraal
5iu HGH + 0.3mg MT2 + 25IU HMG (ma-wo-vr)voor slapen subcutinaal


Macro's: (ongeveer)

KH 250gr op trainingsdagen - 200 niet-trainingsdagen
Eiwitten 250gr elke dag (600gr Kip/Tonijn + eieren + Whey)
Vetten +- 50 gr (lijnzaadolie/Omega/noten)

1.jpg


2.jpg


4.jpg


5.jpg


3.jpg
 
Ziet er goed uit gast!! Heel goed en mooi verschil met je start pics!!

Ga zo door!
 
Ziet er goed uit gast!! Heel goed en mooi verschil met je start pics!!

Ga zo door!

Haha bedankt!

Nog vergeten te zeggen dat ik best wel wat last had van acne op het einde van mijn bridge maar dat de combi VitB5 + HGH + MT2 + zonnebank wonderen doet :-)

Bovendien is het erg leuk om te ervaren hoe 2 low carb days je fysiek kunnen veranderen! Krijg voortdurend opmerkingen van gasten in de gym dat ik mooie massa aan het pakken ben terwijl ik dik 5kg lichter weeg dan 2 maand geleden! Als ik dat dan vertel geloven me ze niet lol

Gisteren kwam nog zo'n irritant strekenventje - je kent ze wel: 20 jaar, wat tattoos, dikke koptelefoon, roos t-shirtje en groene schoentjes - zo met een air naar mij "komaan, kerel, zeg nou eens eerlijk, wat "pak" je?"

Heb em in zijn wangetje geknepen en gezegd dat ie verder moest gaan spelen met zijn vriendjes :D
Was ie kwaad natuurlijk en hebben ze met z'n vieren heel de tijd boos naar mij staan kijken. Was me dat even bibberen! :angstig::bang:
 
Oh Trenbolone, waar ben je al die tijd gebleven?
Voorwaar jij bent de lekkerste van allemaal,
Ik ben gek van de kracht die je me hebt gegeven,
mijn spieren lijken wel van staal,
Ik wil nooit meer wat anders, voor de rest van mijn leven!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Tren een mind****er? Nee hoor, I LOVE THAT STUFF!!!!! :p
 
Oh Trenbolone, waar ben je al die tijd gebleven?
Voorwaar jij bent de lekkerste van allemaal,
Ik ben gek van de kracht die je me hebt gegeven,
mijn spieren lijken wel van staal,
Ik wil nooit meer wat anders, voor de rest van mijn leven!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Tren een mind****er? Nee hoor, I LOVE THAT STUFF!!!!! :p

Haha gaat goed zo te zien.
Hoe sta je erbij?
 
Haha in be4 tren addiction
 
Haha gaat goed zo te zien.
Hoe sta je erbij?

Goed, al zeg ik het zelf :-)

Tren begint echt zijn werk te doen. Ben zeer te spreken van de Tren/Mast/Test combi!
Gewicht ligt rond de 91kg 's morgens, bf gaat richting 10%
T3 zit nu op 50mcg per dag.

Een paar dingen die opvallen:

- met Tren kan je vet verbranden én spieren aanzetten
- met de T3/HGH combi heb je
a) zeer zichtbaar resultaat na 2 low carb days
b) geen merkbare bloat/vetopbouw na een zware junkday (wat cutten mentaal minder zwaar maakt vind ik)
- van Tren word je beresterk en komen aders bloot waarvan je het bestaan niet afwist :-)
- Tren maakt mij - in mijn geval - een tikkeltje agressiever :hamer:

Ga ook net zoals vorig jaar eindigen met korte esters, zijnde Mast diprop, Tren Ace en Test Prop, over de hoeveelheden ben ik nog niet uit.

Zal later deze week nog eens wat pics posten.
 
Heb je de t3 opgebouwd? En neem je hem net al je hgh 5-2?
 
Heb je de t3 opgebouwd? En neem je hem net al je hgh 5-2?

Ja begonnen op 12.5-25-37.5-50 op zo'n twee a drie weken tijd. Ga nog verder gaan tot 75.

T3 doe ik 7/7 en HGH eigenlijk ook (soms sla ik eens een dag over)
 
Ja begonnen op 12.5-25-37.5-50 op zo'n twee a drie weken tijd. Ga nog verder gaan tot 75.

T3 doe ik 7/7 en HGH eigenlijk ook (soms sla ik eens een dag over)

Ik wil straks hgh 10 iu eod doen of op trainingsdagen.
Kan dat ook met t3 of moet dat wel dagen achter elkaar?
 
Ik wil straks hgh 10 iu eod doen of op trainingsdagen.
Kan dat ook met t3 of moet dat wel dagen achter elkaar?

10iu HG? Welk merk want dat vind ik nogal veel :eek: Is je eerste x toch?
 
10iu HG? Welk merk want dat vind ik nogal veel :eek: Is je eerste x toch?

Hyge.

Sowieso opbouwen!! Eod 10 iu of 5 iu ed komt op het zelfde neer toch (35 iu pw)
 
Ik wil straks hgh 10 iu eod doen of op trainingsdagen.
Kan dat ook met t3 of moet dat wel dagen achter elkaar?

Kan perfect met t3 ed imo. Belangrijkste bij T3 is dat je er AS bijzet om niet helemaal leeg te lopen.
Verspreid je die 10iu op HGH dagen?
 
Hyge.

Sowieso opbouwen!! Eod 10 iu of 5 iu ed komt op het zelfde neer toch (35 iu pw)

Okay, maar ik ken iemand die op 3,3iu ed van de hyges al hard genoeg gaat en die is nog ietsiepietsie buffer dan jij bent..
 
Kan perfect met t3 ed imo. Belangrijkste bij T3 is dat je er AS bijzet om niet helemaal leeg te lopen.
Verspreid je die 10iu op HGH dagen?

Doelde eigenlijk meer om de t3 op de zelfde dagen te pakken als de gh. Dus eod of op trainingsdagen (ook meestal eod of 2 op 1 af) zou dat mogelijk zijn of ben je dan het effect kwijt. Wil het btw ook alleen in de cut periode doen. (Ga soort gelijks aan jou kuur doen)

Gh rustig opbouwen. Misschien kom ik niet eens bij 10 iu. Voel het wel aan maar dan sowieso smorgens 5 en smiddags 5 iu

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 14:27 ----------

Okay, maar ik ken iemand die op 3,3iu ed van de hyges al hard genoeg gaat en die is nog ietsiepietsie buffer dan jij bent..

Voel het gewoon aan. Misschien kom ik er niet eens idd
 
Okay, maar ik ken iemand die op 3,3iu ed van de hyges al hard genoeg gaat en die is nog ietsiepietsie buffer dan jij bent..

Hehe, kan niet wachten om mijn Hyge's te beginnen...zit nu aaan Chinese generieke
 
Hehe, kan niet wachten om mijn Hyge's te beginnen...zit nu aaan Chinese generieke

Hoelang mag het eigenlijk uit de koelkast voor je het injecteerd? Ik ga het thuis klaarmaken en gelijk 1 shot erin. Dan moet ik de 2e shot in mn auto of tas bewaren op me werk om die rond 15:00 te zetten
 
Back
Naar boven