XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • :D inderdaad niet groot.
    Overigens, de nieuwe opel cascade?
    Ben geen opel fan maar moet eerlijk bekennen dat die best OK oogt :o

    Ik heb 'm nog niet gezien eerlijk gezegd, ben trouwens ook geen opel fan.
     
    Niet serieus nemen hoor.

    BEN JIJ GEK

    Is het een trol?

    Denk het niet hoor, volgens mij meent hij het heel serieus. De rest is ook priceless trouwens.
     
    BEN JIJ GEK

    Is het een trol?

    Denk het niet hoor, volgens mij meent hij het heel serieus. De rest is ook priceless trouwens.

    Niet gek genoeg om hem serieus te nemen.
     
    Hihihihi.. allemaal mij in twijfel trekken.. maar ondertussen wél 15x karma in een halve dag tijd :eek:
     
    Hihihihi.. allemaal mij in twijfel trekken.. maar ondertussen wél 15x karma in een halve dag tijd :eek:

    Als je naar jouw karma level en geregistreerde datum kijk kan ik concluderen dat dbb een plaag aan white Knights heeft.

    Vertel mij eens wat er nou gemiddeld in zo'n berichtje staat?
     
    Als je naar jouw karma level en geregistreerde datum kijk kan ik concluderen dat dbb een plaag aan white Knights heeft.

    Vertel mij eens wat er nou gemiddeld in zo'n berichtje staat?
    hihi egt goed miss nuke ga so door jy heb egt een mooi lijf ;) ;) en wat een grappig verhaal trouwens dat je net gepost hebt aahahahahah lach me een kriek
     
    Als je naar jouw karma level en geregistreerde datum kijk kan ik concluderen dat dbb een plaag aan white Knights heeft.

    Vertel mij eens wat er nou gemiddeld in zo'n berichtje staat?

    Meest frapante is dat het juist de zgn "niet wk's"
    zijn ;)
     
    ;) ;) ;) ;) egt garppig
     
    Als iemand het niet met de algemene stroming eens is is hij meteen een white knight.
    Ik snap al die haat op Nuke niet, gewoon een dame met een mooi fysiek.
    Daarintegen snapte ik de haat op Bryce ook niet, vond ik ook een prima kerel.
    Zal wel aan mij liggen.
     
    Dat maken de mannen hier wel uit, wie white knights zijn en wie niet ;)

    Definieer "de mannen hier".

    Als iemand het niet met de algemene stroming eens is is hij meteen een white knight.
    Ik snap al die haat op Nuke niet, gewoon een dame met een mooi fysiek.
    Daarintegen snapte ik de haat op Bryce ook niet, vond ik ook een prima kerel.
    Zal wel aan mij liggen.
    Bryce was gewoon een relnicht. Als je dat niet kan/kon inzien heb ik slecht nieuws voor je...
     
    Back
    Naar boven