MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Alsof die paar gram suiker überhaupt enig effect gaat hebben wanneer je het over je eten gooit. T is echt niet zo dat je maag denkt: suiker! Snel doorsturen naar de darmen

we zijn niet allemaal ecto waarbij het niet uitmaakt :trollface:
 

wat wat wat wat wat wat

wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat wat
 
Ligt eraan. Heb je leuk werk? :p

Het is best zwaar werk maar voordelen zijn dat het maar een dikke 5 minuten van mijn thuis is en heb chillere uren dan voorheen, 07u00-16u00 en vrijdags tot 14u00 :D
 
ECA binnen + weekend weg geboekt met kaartjes Phantasialand :)
 
hhnnngg 105kg bor pr.

Ook zag ik een chick aan het trainen die me bekent voor kwam van dbb? Tattoo van muzieknoot in nek en iets van een tekst op linker onderarm???
 
Zojuist een dame in onze gym, de eerste waarvan ik zie, dat ze echt bloedserieus aan het trainen was. Squats, deadlifts en benchen. En nog aangenaam om te zien ook. We waren met zijn 2-en, in het krachtgedeelte,......op de verdieping.......

hnnnggggg made my day !
 
Zojuist een dame in onze gym, de eerste waarvan ik zie, dat ze echt bloedserieus aan het trainen was. Squats, deadlifts en benchen. En nog aangenaam om te zien ook. We waren met zijn 2-en, in het krachtgedeelte,......op de verdieping.......

hnnnggggg made my day !

37884031.jpg
 
:roflol: nu besef ik pas hoe het komt dat ik 9kg ben afgevallen :roflol::roflol:

Pics staan in log voor de geïnteresseerden :o
 
Zojuist een dame in onze gym, de eerste waarvan ik zie, dat ze echt bloedserieus aan het trainen was. Squats, deadlifts en benchen. En nog aangenaam om te zien ook. We waren met zijn 2-en, in het krachtgedeelte,......op de verdieping.......

hnnnggggg made my day !

En toen ging de wekker?
 
Back
Naar boven