Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Okay dan de :whip:erover. Enne trek wel wat zwarts en uitdagend aan he, mijn oog wil ook wat.
En jij moet alleen luisteren naar mij en buffelen. :p
Tuurlijk zal ik wat elegants en zwarts aandoen.. en zal ook nog wat te raden en fantaseren overlaten hoor! :D
4kchz.jpg

enne.. ik kan goed luisteren! en ik wil ook buffelen want wil die spieren hebben!!!
maar ehm... alleen als jij ook luisterd! :P
 
Zo TOP man
Nou dan kan je ook wel 60kg of meer benchpress doen
Ja dat lukt ook wel. alleen zit mijn max op 70kg en rond de 4+4reps. :o
Mooi zo Ron! En lekker een PR!
Ja zalig, Ray dacht dat ik 28kg zei, toen hij vroeg wat mijn max was. Hahaha :D
Tuurlijk zal ik wat elegants en zwarts aandoen.. en zal ook nog wat te raden en fantaseren overlaten hoor! :D
4kchz.jpg


enne.. ik kan goed luisteren! en ik wil ook buffelen want wil die spieren hebben!!!
maar ehm... alleen als jij ook luisterd! :P
Bedankt voor je zwarte verschijning. :cool: Ik bedoelde toch wel iets bloter. Maar goed zal verder niet de white knight uithangen. :engel:
Enne buffelen kan zekers. Maar of ik luister, tja das een lastige. :p
 
Bedankt voor je zwarte verschijning. :cool: Ik bedoelde toch wel iets bloter. Maar goed zal verder niet de white knight uithangen. :engel:
nou wat dacht je wat eronder zat? Anders is het toch veel te warm..:rolleyes:

Enne buffelen kan zekers. Maar of ik luister, tja das een lastige. :p
Nou dan moet ik daar maar voor zorgen he! Neem mijn zweepje wel mee! :D
 
nou wat dacht je wat eronder zat? Anders is het toch veel te warm..:rolleyes:


Nou dan moet ik daar maar voor zorgen he! Neem mijn zweepje wel mee! :D
Yep that's more like it. :p
Zweep :shake:
 
Yep that's more like it. :p
Zweep :shake:
Dan moet ik zo een setje maar even op de kop tikken en dat mooie fysiek gaan proberen te bouwen! ;)
enne... als je meewerkt.. zal het best meevallen hoor! :rolleyes:
Laat ik alleen het geluid zo nu en dan horen! :D
 
Dan moet ik zo een setje maar even op de kop tikken en dat mooie fysiek gaan proberen te bouwen! ;)
enne... als je meewerkt.. zal het best meevallen hoor! :rolleyes:
Laat ik alleen het geluid zo nu en dan horen! :D
Kom maar op. Enne ik help wel bouwen. Gna gna gna :evil2:
Kijk met jou kan ik praten Grosje. Nice. Me like that. :p

Kan natuurlijk ook zo zijn dat het test-level gewoon wat hoog is hier.
Maar dat is natuurlijk zeer welkom voor ons botje bouwers.
 

Hahaha ik houdt ook wel van laagjes, maar dat laagje vet bij mij moet er echt af. :p


Je wilt dus knalleh.:D Lekker hoor. No excuses pain and blood. Building to the max. :p
hahaha.. nou echt veel vet zal wel meevallen toch?? Ik heb ook nog wel zo een buikvetje.. je kan mijn abs niet zien... ook al ben ik nog erg licht.. dus ja... dat laagje mag wel weg! samen doen oke? :D

enne.. knallen zeker! van het weekend lekker thuis biceps triceps en schouders.. dan dinsdag weer. maandag pinksteren helaas. :mad: maar bouwen kan ook thuis! :D
 
Zozo ron heeft al aardig wat fan's :D
Word meer gekletst dan getraind lijkt wel :eek!:
 
Gezelllig hoor samen trainen :)
Toevallig heb ik dit weekend ook een trainingsdate met een dame die meer interesse heeft in de krachtsport (ik zeg nu wel date maar het gaat strikt om het trainen he! )
Merk duidelijk dat de dames tegenwoordig ook niet vies zijn om met gewichten te gooien en dat is een goede zaak
Veel plezier trouwens
 
hahaha.. nou echt veel vet zal wel meevallen toch?? Ik heb ook nog wel zo een buikvetje.. je kan mijn abs niet zien... ook al ben ik nog erg licht.. dus ja... dat laagje mag wel weg! samen doen oke? :D

enne.. knallen zeker! van het weekend lekker thuis biceps triceps en schouders.. dan dinsdag weer. maandag pinksteren helaas. :mad: maar bouwen kan ook thuis! :D
Kom jij naar mij. Ik wordt gevild thuis als ik ver weg moet hahaha.:D
Aan de andere kant kan het ook op de fiets dan doe ik ook weer wat cardio. :p
Zozo ron heeft al aardig wat fan's :D
Word meer gekletst dan getraind lijkt wel :eek!:
Ik train ook hoor Rox. Gisteren een borst/triceps training gehad. :)
En als je met Ray traint dan wordt je gewoon afgebeuld. :cool: Met machine presses moest hij gewoon helpen hahaha en met rope triceps pulldown ook. Kreeg er niets meer uit. :eek:
Gezelllig hoor samen trainen :)
Toevallig heb ik dit weekend ook een trainingsdate met een dame die meer interesse heeft in de krachtsport (ik zeg nu wel date maar het gaat strikt om het trainen he! )
Merk duidelijk dat de dames tegenwoordig ook niet vies zijn om met gewichten te gooien en dat is een goede zaak
Veel plezier trouwens
Grosje je mag toch best zeggen trainingsdate. Niks mis mee. Je toevoeging maakt het erger hahahaha :p
 
Kom jij naar mij. Ik wordt gevild thuis als ik ver weg moet hahaha.:D
Aan de andere kant kan het ook op de fiets dan doe ik ook weer wat cardio. :p

Ik train ook hoor Rox. Gisteren een borst/triceps training gehad. :)
En als je met Ray traint dan wordt je gewoon afgebeuld. :cool: Met machine presses moest hij gewoon helpen hahaha en met rope triceps pulldown ook. Kreeg er niets meer uit. :eek:

Grosje je mag toch best zeggen trainingsdate. Niks mis mee. Je toevoeging maakt het erger hahahaha :p

;) ben maar liever duidelijk dat het om sport gaat en niet om iets anders
Ik heb hier al de naam op het forum dat ik een of andere whiteknight ben of zo
Maar je hebt gelijk een date is een date
 
Kom jij naar mij. Ik wordt gevild thuis als ik ver weg moet hahaha.:D
Aan de andere kant kan het ook op de fiets dan doe ik ook weer wat cardio. :p
Nou als ik eerst zo een stuk zou moeten fietsen kan je me oprapen.... ik moet gewicht erbij hebben he! niet eraf! dus kom jij maar al cardio-end naar mij! :p
Dan heb ik in ieder geval nog goed puf om afgebeuld te worden! :D
 
Nou als ik eerst zo een stuk zou moeten fietsen kan je me oprapen.... ik moet gewicht erbij hebben he! niet eraf! dus kom jij maar al cardio-end naar mij! :p
Dan heb ik in ieder geval nog goed puf om afgebeuld te worden! :D

Nou brand het, om te vragen waar dan. :p Maar beter niet hier denk ik. Overigens maakt het mij geen biet uit hoor, staat in al mijn trainingslogs. :D
Waar zijn die eigenlijk. hahaha Je moet bladeren om bij een training te komen. :)
 
Ehm...fiets het hele kanaal maar af naar beneden.. kom je er vanzelf.... das nog wel een stukje fietsen he! Maar welkom ben je sowieso! :)
enne.. trainingslogs?? weekend nu.. vandaag rust dus morgen weer! :p
 
Ehm...fiets het hele kanaal maar af naar beneden.. kom je er vanzelf.... das nog wel een stukje fietsen he! Maar welkom ben je sowieso! :)
enne.. trainingslogs?? weekend nu.. vandaag rust dus morgen weer! :p
Lief. :) En dat stukje water is 40km, valt wel te doen. :p Als ik wind mee heb. :)
 
*duimt op wind mee* :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven