XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vanochtend aan het deadliften op reps, komt er een lompe neger naast me deadliften. Ging hij 10 kilo meer doen.. Oke challenge accepted :D Ik verhogen met 20 en hij weer met 10, hele tijd over elkaar heen. Zat op een gegeven moment aan mijn max, ging hij er 20kilo overheen. Maakt hij 2 reps pleurt die stang op de grond en begint te juichen en te doen, blijkbaar een pr xD
     
    Hij zou een rode kaart moeten krijgen voor spelling.

    En nog eentje voor incoherentie.

    Geweldig jullie, nu kan ik op zeker mijn spulletjes uit mijn DBB kantoor pakken. Mijn spelling is als Aron Spelling en mijn incoherentie als .....ja.

    Hoop dat jullie je schuldig voelen als je morgen in het nieuws hoort dat een bovennatuurlijk mooie kerel voor de trein is gesprongen door verbanning. En denk dan aan me, als jullie samen, na jullie barfshake, huilend, met de handen in het haar, in het hoekje van de douche, jezelf schuldig zitten te voelen.

    stommerds :eek:
     
    Strong karma van TalentLoos :roflol:
     
    Mijn pasgeboren nichtje van 4,5 pond mogen vasthouden.......na 6 weken te vroeg bevallen te zijn geweest, couveuse etc.

    Hoe "grote" (bek) kerels ineens "klein" kunnen worden ineens.

    Wat een hummeltje.
    :)
    zou het graag mee willen maken een keer.. zo lief...
     
    Blijft onbetaalbaar.....totdat ze 4 zijn en je ze het liefste zou willen voorstellen op zichzelf te gaan wonen:D

    Echt he, wanneer ze leren te praten en een eigen wil krijgen is het plezier over :roflol:

    ---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 17:07 ----------

    Vriend die net aankwam dat die zelfgemaakte rookbommen had

    Even popcorn in de auto leggen en brandweer meldingen bijhouden :roflol:
     
    Echt he, wanneer ze leren te praten en een eigen wil krijgen is het plezier over :roflol:

    Vertel mij wat, tot een half jaar terug was het een papa's kindje. Nu een grote bek en mama is haar grote vriendin. Maar (en dit is echt waar), als we in de stad zijn dan komt ze bij mij slijmen om een ijsje omdat ze donders goed weet wie de portemonnee heeft.

    Echt.........en het is pas 4 jaar he :eek:
     
    :roflol: Die kleintjes leren snel, onze hond weet ook altijd wie haar t eten geeft en hoe ze er aan moet komen.
     
    Ik heb zelf besloten om vanvond een eigen klein feestje te bouwen,
    Amnesia en polmpies...............

    spelling, maar dan begin ik alvast...........

    MAAR eerst ff vliegen HAHAHGrmpgh.....................
     
    Wat maakte vandaag mijn dag goed, nou dat ik het volgende overleefd heb:

    Ben klaar met trainen en zit even in de kleedkamer en zie spontaak waterkringen ontstaan in mijn beker water. Dan hoor ik gehijg en gepuf, het komt dichterbij, zwaar ademhalend komt HET binnen (ik zal het niet omschrijven maar het lijkt om het gevaarlijkste dier in Afrika). Het komt naast me staan, ik word een beetje duizelig omdat alle zuurstof voor mijn neus wordt weggekaapt.
    Ik krijg kippevel want het is best beangstigend, zonder wat te zeggen/vragen opend hij de kluisje achter mij. Omdat ik zo netjes ben zeg ik "sorry" en maak voor hem plaats/ruimte. Zonder wat te zeggen maar nog steeds zwaarademhalend kleedt hij zich uit (behalve boxersshort) en verplaatst zich naar de douches. Zelfs vanuit daar is het te horen hoe hij om lucht hapt...
    Boem! Opeens komt iets binnen in mijn reukorgaan ik denk sssssshit! Ben ik het zelf? Ik begin mij al schuldig te voelen voor al die mensen in de fitnessgedeelte waar ik zostraks ook bezig was.. Pffieuw.. Ik mijn ooghoek zie ik 2 ZWAAR belastte sportschoenen staan en mennn die stinken!!!
    Snel me kluisje leeggehaald en maakte dat ik weg kwam...
     
    T gevaarlijkste dier in Afrika is de mug
     
    ik heb zelf besloten om vanvond een eigen klein feestje te bouwen,
    amnesia en polmpies...............

    Spelling, maar dan begin ik alvast...........

    Maar eerst ff vliegen hahahgrmpgh.....................
    ben jij gek?
     
    Ik heb zelf besloten om vanvond een eigen klein feestje te bouwen,
    Amnesia en polmpies...............

    spelling, maar dan begin ik alvast...........

    MAAR eerst ff vliegen HAHAHGrmpgh.....................

    Mag mijn helikopter ook komen ?
     
    Dodelijkste dier ja. Niet het gevaarlijkste.

    Het gevaarlijkste (en ook dodelijkste dier is....na Sjors): mijn vrouw.

    Ze bloedt 4 dagen in de maand zonder dood te gaan.
    Ze kan haar hoofd 360 graden draaien zonder haar nek te breken.
    Ze plukt je kaal zonder daadwerkelijk je portemonnee vast te houden.

    etc.
     
    Ik heb zelf besloten om vanvond een eigen klein feestje te bouwen,
    Amnesia en polmpies...............

    spelling, maar dan begin ik alvast...........

    MAAR eerst ff vliegen HAHAHGrmpgh.....................
    Ray, word jij gesponsord voor elke punt die jij post....................? :o
     
    Back
    Naar boven