AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ray, word jij gesponsord voor elke punt die jij post....................? :o
    Valt het weer op? dat ik zoveel post :(
    Nope. Maar schijnt dat hij bijzondere kwijl heeft met geneeskrachtige werking. Elke druppel levert hem een RC heli op.
    :D Was het maar waar , zat ik nu :cool:

    /GONE in 60 sec.............

    Dan moet zijn huis wel vol staan...

    Oh wacht
    Ja dat is evengoed wel :roflol:

    FF eten kan ik straks weer spammen..........
     
    Valt het weer op? dat ik zoveel post :(

    :D Was het maar waar , zat ik nu :cool:

    /GONE in 60 sec.............


    Ja dat is evengoed wel :roflol:

    FF eten kan ik straks weer spammen..........
    Ik begin Ovosnovo te begrijpen... :o
     
    Valt het weer op? dat ik zoveel post :(

    :D Was het maar waar , zat ik nu :cool:

    /GONE in 60 sec.............


    Ja dat is evengoed wel :roflol:

    FF eten kan ik straks weer spammen..........

    Haha je verzameling is niks vergeleken wat mij buurman heeft, dacht dat die laatst de 50 vliegtuigen/heli's gepasseerd had. :p
     
    Konijnenhok weer gefixt... gaas vervangen.. blijven de konijnen tenminste in het hok :)
     
    Legday, kom maar door met die rolstoel.
     
    Nou zorgen we er toch voor dat het een heel stuk minder wordt ;)


    Zijn jullie hier ook van af.........

    Ik begin Ovosnovo te begrijpen... :o

    We moeten maar is afspreken , dit wordt vervelend nu...
    ___________________________________________________________________


    Haha je verzameling is niks vergeleken wat mij buurman heeft, dacht dat die laatst de 50 vliegtuigen/heli's gepasseerd had. :p
    Nee dat red ik niet ,
    ik zat wel aardig in de buurt met mijn heli's , maar dan had ik meer micro heli's ...
     
    Vanmorgen heerlijke rugtraining gehad, daarna hard gewerkt dus de tijd ging snel. Nu moe.
     
    Dat is wel zo handig dat ze er niet ongewenst uit kunnen :D

    Derde keer al... 1 keer toen ze door schilderen van het huis op andere plek moesten een gat gegraven onder de schutting door..
    2de keer was zoonlief de schuldige.. 3de keer gaas doorgebeten...
    Nu heel mooi dik gaas.. staan op tegels en zit een ander slot op.. als ze nu nog ontsnappen weet ik het ook niet meer..
     
    Chick van +35j van op mijn werk moest daarnet even passeren en ipv mijn schouders pakte ze met 2 handen mijn glutes vast. 's middags was er een wijndegustatie en na het werken hebben we nog paar glazen wijn gedronken. Opeens zei ze dat als ze wat jonger was ze het wel wist en al lang op mij was gekropen!

    U-WOT-M8.jpg



    Als ze 10-15kg lichter was zou ik het wel weten! HNNGGGG is een latina chick met een best goed gezichtje!
     
    Laatst bewerkt:
    Chick van +35j van op mijn werk moest daarnet even passeren en ipv mijn schouders pakte ze met 2 handen mijn glutes vast. 's middags was er een wijndegustatie en na het werken hebben we nog paar glazen wijn gedronken. Opeens zei ze dat als ze wat jonger was ze het wel wist en al lang op mij was gekropen!

    http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/010/334/U-WOT-M8.jpg


    Als ze 10-15kg was zou ik het wel weten! HNNGGGG is een latina chick met een best goed gezichtje!

    :roflol:

    Inb4 worst tussen de hamlappen
     
    misschien toch een carriere idee gevonden voor mijzelf: korps mariniers. als je daar begint krijg je meteen 1300 euro netto p/m, als je klaar bent na 18 maanden verdien je 2215 p/m. ook zijn er veel doorstroommogelijkheden (zoals generaal, 6000 netto p/m) en als je gaat stoppen dan krijg je een leidinggevende functie toegewezen met salarisbehoud van je militaire dienst. klopt dit allemaal zo? zo ja, dan ben ik verkocht :D lijkt me beter dan mijn andere mogelijke opleiding; binnenshuisarchitectuur.
     
    misschien toch een carriere idee gevonden voor mijzelf: korps mariniers. als je daar begint krijg je meteen 1300 euro netto p/m, als je klaar bent na 18 maanden verdien je 2215 p/m. ook zijn er veel doorstroommogelijkheden (zoals generaal, 6000 netto p/m) en als je gaat stoppen dan krijg je een leidinggevende functie toegewezen met salarisbehoud van je militaire dienst. klopt dit allemaal zo? zo ja, dan ben ik verkocht :D lijkt me beter dan mijn andere mogelijke opleiding; binnenshuisarchitectuur.

    Heeft een vriend van mij gedaan, is een zieke nachtmerrie srs
     
    Back
    Naar boven