XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In 3 maand van 14/15 Naar 6?
 
Is ook wel te doen hoor;)
 
Stack DNP, Clen & ECA :roflol:
Eindigen met een beetje diuretica :o

Welnee man dat is ook weer niet nodig :P
Kweenie of het mij lukt om nu direct al naar 6% te gaan aangezien ik vrij voorzichtig ben met kcal verlagen, maar ik ben nu een paar weken met de kuur bezig en het gaat goed.
 
Kanmakkelijk zakken met kcal hoor;)

Jij bent zo bang om wat te verliezen maar zit je al op onderhoud?
 
Welnee man dat is ook weer niet nodig :P
Kweenie of het mij lukt om nu direct al naar 6% te gaan aangezien ik vrij voorzichtig ben met kcal verlagen, maar ik ben nu een paar weken met de kuur bezig en het gaat goed.

Herkenbaar, ik merk dat ik goed reageer op meer vet en minder kh :)
 
Kanmakkelijk zakken met kcal hoor;)

Jij bent zo bang om wat te verliezen maar zit je al op onderhoud?

Ik weet het niet man. Ik word droger...zit ik dan niet onder onderhoud?
 
Met AAS niet per se


Ja je verbranding wordt hoger dat weet ik, maar is het niet handig om daar eerst gebruik van te maken voor je gaat verlagen? Ik ben in de afgelopen weken erg vooruit gegaan. Is het niet slimmer als ik nu de calorieën gelijk hou nu ik nog steeds droger blijf worden ?
 
Zolang je droger wordt zou ik zeker niet verlagen :-)
 
Ja je verbranding wordt hoger dat weet ik, maar is het niet handig om daar eerst gebruik van te maken voor je gaat verlagen? Ik ben in de afgelopen weken erg vooruit gegaan. Is het niet slimmer als ik nu de calorieën gelijk hou nu ik nog steeds droger blijf worden ?
Zou het idd doen zoals je nu bezig bent, je blijft toch wel ON dus het is niet alsof het nu alles of niets is :p
 
En wat zeg jij Mack ?
 
Hoe train je eigelijk voor kracht als je aan de AAS zit? Als natty deed ik altijd madcow of wendler maar als je AAS gebruikt kan je toch een veel snellere voortgang aan dan die programma's voorschrijven
 
Hoe train je eigelijk voor kracht als je aan de AAS zit? Als natty deed ik altijd madcow of wendler maar als je AAS gebruikt kan je toch een veel snellere voortgang aan dan die programma's voorschrijven

Ik doe de standaard Westside Barbell template met een paar aanpassingen omdat ik raw lift.
Ik merk qua vooruitgang in kracht weinig verschil tussen trt (150mg test e per week) of wanneer ik een kuur doe. Ik moet na 3 weken WSB altijd een klein weekje niks doen om niet achteruit te gaan.
Zelfs al neem ik 3000mg per week moest ik dat doen want anders merk ik na 4 weken dat ik slapper wordt.

Voor velen geldt dit niet en kunnen tijdnes een kuur meer pakken. Helemaal oxy zou wonder spul zijn, maar zelfs op 200mg merk ik niks bijzonders.
 
Ik ben op dit moment van 10% vet naar 7% vet gegaan in 3weken dus is zeker te doen kerel.. 6 x per week lage intensiviteit cardio doen(6km/h stappen op helling van 10%)
 
Ik ben op dit moment van 10% vet naar 7% vet gegaan in 3weken dus is zeker te doen kerel.. 6 x per week lage intensiviteit cardio doen(6km/h stappen op helling van 10%)

Ja ik heb alleen geen cardio apparatuur en vind het k*t om naar de gym te gaan omdat ik dan op een te verotte fiets moet rijden of de bus moet pakken.
Ik had eerst een crosstrainer waar ik tijdens de cut elke ochtend voor het ontbijt op ging, maar die is stuk gegaan.
 
Ik woog vanmorgen al 125 kilo :)
 
En wat zeg jij Mack ?

Hoeveel vp zak je dan?
Jij hebt toch doel van 6?
In een bepaalde tijd.
Begin gaat altijd hard.
Onder de 8 wordt al minder.
Kijk werst hoeveel je vp daalt per week/2eweek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven