Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • En ray en arnoldski **** jullie en jullie karmaberichten kinderachtige klootzakken!
     
    Est ce que tu es fou?
    De eend is niet gemaakt van sinaasappels, maar met de sinaasappels.

    Het gerecht heet Canard a l'orange.
    Weet ik, maar we wonen niet in frankrijk dus dan mag je het gewoon in het nederlands zeggen hoor

    En ray en arnoldski **** jullie en jullie karmaberichten kinderachtige klootzakken!
    Wat was er mis mee? :roflol: eenden zijn leuk om naar te kijken, maar zijn, net als lammetjes, heerlijk om op te eten :)
     
    Weet ik, maar we wonen niet in frankrijk dus dan mag je het gewoon in het nederlands zeggen hoor


    Wat was er mis mee? :roflol: eenden zijn leuk om naar te kijken, maar zijn, net als lammetjes, heerlijk om op te eten :)

    Monster!
     
    Dat ze die broertjes waarschijnlijk gevonden hebben.

    In t water gedumpte lichamen komen na ongeveer 2 weken weer boven drijven, t waren 2 lichamen en t was vlak bij de plek waar die pa een einde aan zijn leven maakte.

    Blijft triest maar goed.
     
    Weet ik, maar we wonen niet in frankrijk dus dan mag je het gewoon in het nederlands zeggen hoor
    Dat mag jij niet ...
    BELG! liever op zijn Vlaams dan he...

    maar ehm.. peking eend met ananas en krokant gebakken eend in thaise groene curry.. beiden ook zalig. :meal:

    Maar kuikentjes en eenden zo samen.. das wel schattig... :)
     
    Hebben jullie dan helemaal geen gevoel in je?
     
    Bro, ik werk bij een slager :o


    Zelf zou ik het wel niet slachten

    Wat slacht jij allemaal dan?

    ---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 18:31 ----------

    Dat ze die broertjes waarschijnlijk gevonden hebben.

    In t water gedumpte lichamen komen na ongeveer 2 weken weer boven drijven, t waren 2 lichamen en t was vlak bij de plek waar die pa een einde aan zijn leven maakte.

    Blijft triest maar goed.

    Hou je bek is debiel het gaat hier over eenden.
     
    Dat ze die broertjes waarschijnlijk gevonden hebben.

    In t water gedumpte lichamen komen na ongeveer 2 weken weer boven drijven, t waren 2 lichamen en t was vlak bij de plek waar die pa een einde aan zijn leven maakte.

    Blijft triest maar goed.
    Ervaring mee?
     
    Wat slacht jij allemaal dan?

    ---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 18:31 ----------



    Hou je bek is debiel het gaat hier over eenden.
    Niets?
    Ik werk bij een slager, niet in een slachthuis


    Buiten wat vissen en een kip heb ik nog niets geslacht
     
    Dat ze die broertjes waarschijnlijk gevonden hebben.

    In t water gedumpte lichamen komen na ongeveer 2 weken weer boven drijven, t waren 2 lichamen en t was vlak bij de plek waar die pa een einde aan zijn leven maakte.

    Blijft triest maar goed.

    Kan niet anders dat het de broertjes zijn.. dat je jezelf iets aan doet moet jezelf weten.. maar je kids..
     
    Dat ze die broertjes waarschijnlijk gevonden hebben.

    In t water gedumpte lichamen komen na ongeveer 2 weken weer boven drijven, t waren 2 lichamen en t was vlak bij de plek waar die pa een einde aan zijn leven maakte.

    Blijft triest maar goed.
    Gevonden door eendjes hoorde ik.
     
    Back
    Naar boven