AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Geloof me ik ben me daar 24/7 van bewust bij alles wat ik doe of niet doe, net zoals de kleur groen zich ervan bewust is dat hij groen is.

    is dat een soort zieke grap omdat ik je in vertrouwen heb vertelt dat ik nog nooit een meisje gezoend heb?:mad:
     
    Niet liegen Benjamin of wil je dat ik een printscreen laat zien aan Nathalie?

    aaaaaaaah, daarom pm je me de hele tijd met 'nathalie dit, nathalie dat', ik vond het al extreem vreemd:roflol:
     
    Geschoond, niet ieder topic laten ontaarden in een slowchat topic dat niks meer het onderwerp van het topic te maken heeft.
     
    Me 2e vissenbak neergezet.
    morgen van de dik kop vissen halen , geen idee hoe die dingen heten..ff opzoeken , maar ik blij......
    Deze
    DSC_1173.jpg
    leeuwenkoppen blijkbaar....


    die bak is aan het acclimatiseren, op het moment.......
     
    Laatst bewerkt:
    acclimatiseren duurt veel langer. en die dikkopvissen vervuilen de boel enorm en ze hebben een hele grote bak nodig.
     
    Hmm dat vroeg ik me eigenlijk wel af en zou het me morgen laten adviseren.
    bedankt man !!, ik zat zelf aan 2/3 dagen te denken (acla) ik heb er speciale vloeistof ingegooid waar me de naam me ff van ontgaan is...

    maar ik denk dat ik wel een grote bak mee neem morgen , ik hou je op de hoogte vriend !

    Ray......
     
    2qx5liu.jpg


    Warme buik wordt gewaardeerd door moederloze kleintjes :D

    ---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 08:23 ----------

    Ahrg, ****, waarom is dat ding nu weer zo groot?
     
    Jezus wat lief. Vang jij nestjes op?
     
    Back
    Naar boven