MuscleMeat

Leroy Kakiay Natural bodybuilder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze moeten zich allemaal schamen.. Het leuke is dat iedereen hun shit leest en ik vanaf het begin serieus ben geweest. Het is toch maf dat een jonge vent van 23 serieuzer is dan die kleuters van 35 jr.. Het is te triest voor woorden de stakkers.
en het dan gooien op trollen? Word toch volwassen johh en trek die powersuit/luier uit..
idgefp.jpg
 
Bedankt for the backup! Waardeer ik goed weekend!
Groetjes lee


Yes! Bedankt he! Ah, trek je dr niks van aan joh! Zijn allemaal haters hier! Is me al eens vaker opgevallen op DBB! Je kan misschien beter naar www.muscleboard.nl! Dat is nog eens een goed forum! Van Martin Noppert! Die weet echt heel veel!
Zou graag eens met je willen trainen man! Lekker pompen! Mind muscle! Je bent een winner!
 
Ze posten foto's van me? Wat leuk had ik er zelf niet al 5 geupload? Haha

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 19:25 ----------

Thanks! Leuk ik invite je even xxx ! Groetjes

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 19:28 ----------

Zet meteen wat fotos erop van mijn laatste wedstrijden aub! De laatste is een leuke vergelijking voor nu! En die metvdie gieter ook pleasse doe het!:)
 
1. Ik lach me dood door Tymboo
2. Ik voel een nieuw meme aankomen met die foto :p
3. I think some1 here dont have enough chromosomes.......correct me if im wrong :)
 
Waarom lach je je dood?! Iedereen loopt hier alleen maar te haten! Is gewoon een serieuze jongen! Echt een winner! True natural bodybuilding! Wat een zeikerds hier man! Leuk he om weer iemand weg te pesten?! Zo negatief allemaal! Gewoon niet op ingaan! Doe je eigen ding man! Lekker blijven pompen! Je bent gewoon een topper!
 
Ik schaam me ook, wees maar niet bang. Geef in het echt ook kusjes aan onbekenden?
 
Damn wat een haters zeg! Leroy op vlak van communicatie ben je misschien niet de beste, maar who cares? Het enige dat telt is jouw lichaam en de sport! Voor mijn part mogen mensen een k*tmentaliteit hebben, zolang ze zich maar inzetten. En dat doe jij zeker! Ik ga je volgen.

Respeckt man!
 
Damn wat een haters zeg! Leroy op vlak van communicatie ben je misschien niet de beste, maar who cares? Het enige dat telt is jouw lichaam en de sport! Voor mijn part mogen mensen een k*tmentaliteit hebben, zolang ze zich maar inzetten. En dat doe jij zeker! Ik ga je volgen.

Respeckt man!

Nou grappig hoor, dat sarcasme. Je kan ook gewoon normaal doen hoor.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
NOU EN!!
als leroy er mee groeit, dan is het toch prima, bullshit wat iedereen er van vindt, hij heeft al een paar wedstrijden gedraaid en ook al wat gewonnen.
ik vind het ook vorm van niks, maar wat voor de een werkt is voor de andere k*t.
 
Ik snap nog steeds niet dat mensen zeggen dat ik op communicatie niet goed ben?
Ik hen overal uitleg aan gegeven en onderbouwd.

En dat ik reageerde met dat ik een winner ben is omdat ik mij niet laat afzeiken en loop gewoon over ze heen zeker niet als ik redenen heb om niet dieper te squatten.
Sarcasme is niet aan te horen als iemand het typt dus hoe moet ik lezen als iemand mij in de maling neemt?

Misschien moeten ze gewoon is duidelijk typen wat ze willen zeggen. En geen kinderachtige spelletjes spelen. Het niveau van hun os zo laag en ik ben blij dat andere mensen het ook zien. En daarom ook reageren.
Super mensen bedankt voor de steun en de positieve reacties:) ! Xxx

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 20:52 ----------

Ik kan niet dieper squatten vanwege mijn knieeen!!!!!!!!!!!!

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 20:54 ----------

Plaats aub nog een paar andere fotos! Want op deze foto woog ik rond de 74 kg is leuk want ben bijna 10 kg zwaarder nu thanks!:)
 
Ik snap nog steeds niet dat mensen zeggen dat ik op communicatie niet goed ben?
Ik hen overal uitleg aan gegeven en onderbouwd.

En dat ik reageerde met dat ik een winner ben is omdat ik mij niet laat afzeiken en loop gewoon over ze heen zeker niet als ik redenen heb om niet dieper te squatten.
Sarcasme is niet aan te horen als iemand het typt dus hoe moet ik lezen als iemand mij in de maling neemt?

Misschien moeten ze gewoon is duidelijk typen wat ze willen zeggen. En geen kinderachtige spelletjes spelen. Het niveau van hun os zo laag en ik ben blij dat andere mensen het ook zien. En daarom ook reageren.
Super mensen bedankt voor de steun en de positieve reacties:) ! Xxx

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 20:52 ----------

Ik kan niet dieper squatten vanwege mijn knieeen!!!!!!!!!!!!

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 20:54 ----------

Plaats aub nog een paar andere fotos! Want op deze foto woog ik rond de 74 kg is leuk want ben bijna 10 kg zwaarder nu thanks!:)

Op je foto lijk je inderdaad op een ''winner''
 
Thanks maatje :) Mij pesten ze heus niet weg hoor zal vaker berichten plaatsen. Mensen berichten me hierdoor dat is fijn.. ;)

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 20:59 ----------

Dank je!
 
Ik snap nog steeds niet dat mensen zeggen dat ik op communicatie niet goed ben?
Ik hen overal uitleg aan gegeven en onderbouwd.

En dat ik reageerde met dat ik een winner ben is omdat ik mij niet laat afzeiken en loop gewoon over ze heen zeker niet als ik redenen heb om niet dieper te squatten.
Sarcasme is niet aan te horen als iemand het typt dus hoe moet ik lezen als iemand mij in de maling neemt?

Misschien moeten ze gewoon is duidelijk typen wat ze willen zeggen. En geen kinderachtige spelletjes spelen. Het niveau van hun os zo laag en ik ben blij dat andere mensen het ook zien. En daarom ook reageren.
Super mensen bedankt voor de steun en de positieve reacties:) ! Xxx

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 20:52 ----------

Ik kan niet dieper squatten vanwege mijn knieeen!!!!!!!!!!!!

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 20:54 ----------

Plaats aub nog een paar andere fotos! Want op deze foto woog ik rond de 74 kg is leuk want ben bijna 10 kg zwaarder nu thanks!:)


Dan mag je wel een keukentrapje meenemen.


Hoe schijt je dan potverdomme?

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 23:01 ----------

Op je foto lijk je inderdaad op een ''winner''

:grinny:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Dan mag je wel een keukentrapje meenemen.


Hoe schijt je dan potverdomme?

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 23:01 ----------



:grinny:
Ok nog iemand die niet goed leest want dit heb ik al 2 x geplaatst wanneer er gewicht op mijn gewrichten staan en diep zak krijg ik klachten. ik ben het zat om alles 10 x te zeggen lees gewoon terug voor je weer een eerder beantwoorde vraag stelt.

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 21:09 ----------

En dan voordat je weer een vraag stelt heeft het met een zwaar gewicht te maken niet mijn lichaams gewicht dus ik kan gewoon naar het toilet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven