XXL Nutrition

Leroy Kakiay Natural bodybuilder

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je het je voorstellen hoe hij in Centerparcs zit nu:roflol:

"sorry schat, ik moet die nare powerlifters van DBB even de les lezen, ga jij maar alvast slapen. Heb je de oplader daar?".

hahahhahhaha
 
Het post een onderzoek dat bewijst dat fullsquats beter zijn dan 45° squats en jij hebt geen tegenargument. Dus dan noem je dat afzeiken? :roflol: strong logics
Dat ik knie klachten heb en zodra ik vanuit deep squat omhoog moet waarbij 100 % druk op de knieen komt mijn knieen zich kapot trekken heb ik allang uitgelegd jonge! en dat ik bij een fysio liep ook.
Maar nogmaals jij blijft collosaal! ezel
 
YES een nieuwe rel topic :roflol:

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 23:34 ----------

Dat ik knie klachten heb en zodra ik vanuit deep squat omhoog moet waarbij 100 % druk op de knieen komt mijn knieen zich kapot trekken heb ik allang uitgelegd jonge! en dat ik bij een fysio liep ook.
Maar nogmaals jij blijft collosaal! ezel
ben ik ook ''collosaal''?
 
wuhaha ze ligt echt in bed ja!!;) ik lees niemand de les ik verweer me tegen dwazen die denken mijn knieen en lichaam beter te kennen .
Not tonight mofo's!!

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 21:36 ----------

Nee man jij bent echt een gigantische monster!! Wauw!:D
 
wuhaha ze ligt echt in bed ja!!;) ik lees niemand de les ik verweer me tegen dwazen die denken mijn knieen en lichaam beter te kennen .
Not tonight mofo's!!

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 21:36 ----------

Nee man jij bent echt een gigantische monster!! Wauw!:D
Dat zeg je vast tegen iedereen met een lengte van 1.83 :trollface:
 
thats right, you go gurl

groet,

Willem
 
Dat ik knie klachten heb en zodra ik vanuit deep squat omhoog moet waarbij 100 % druk op de knieen komt mijn knieen zich kapot trekken heb ik allang uitgelegd jonge! en dat ik bij een fysio liep ook.
Maar nogmaals jij blijft collosaal! ezel

Ik ben ook niet over squats doorgegaan en ook niet over je knieklachten? Heb je ook niet de les gelezen, behalve een onderzoek geplaatst wat gebaseerd is op feiten. Daarbij nergens gezegd dat je moet doen wat ik zeg.

Wel vermoed ik dat je techniek en mobiliteit dieper liggende oorzaak zijn van de knieklachten (als de squats de directe aanleiding waren). Maarja ik doe niet eens de moeite om je dit uit te leggen want je zou er toch niet eens over nadenken om er iets mee te doen.

Ook heb ik je nergens beledigd, gekwetst of uitgemaakt voor iets onredelijks (voor zover ik me kan herinneren dan). Dat je me vervelend vindt kan wel, maar doorgaans beginnen alleen kleine kinderen te blazen en te schelden als ze iemand vervelend vinden.
 
Jou onderzoek kan vertellen wat het wil jonge! Als ik doorzak verrek ik mijn knieen het heeft dus geen zin om erover te lezen want mijn blessures heb ik daardoor gekregen snapje het nu? Ben je nou zo olie dom jonge?
ik heb die blessures opgelopen door ze diep uit te voeren. Hoe goed het volgens jou ook is! Voor mij werkt het niet .
Wat een rund johh!!!
 
Jou onderzoek kan vertellen wat het wil jonge! Als ik doorzak verrek ik mijn knieen het heeft dus geen zin om erover te lezen want mijn blessures heb ik daardoor gekregen snapje het nu? Ben je nou zo olie dom jonge?
ik heb die blessures opgelopen door ze diep uit te voeren. Hoe goed het volgens jou ook is! Voor mij werkt het niet .
Wat een rund johh!!!

Nou, nou, doe eens lief of tenminste sociaal, gekkie
 
gaat lekker hier :roflol:
 
Jou onderzoek kan vertellen wat het wil jonge! Als ik doorzak verrek ik mijn knieen het heeft dus geen zin om erover te lezen want mijn blessures heb ik daardoor gekregen snapje het nu? Ben je nou zo olie dom jonge?
ik heb die blessures opgelopen door ze diep uit te voeren. Hoe goed het volgens jou ook is! Voor mij werkt het niet .
Wat een rund johh!!!

houd je bek,HOUD JE BEK

kom hem anders ff lekker rossen op de oldschool, breek zo je arm
 
Jij breekt mijn arm ik steek je neer fokking mongool

Het is te horen dat je maar 23 bent, moest je 10 jaar geleden 23 zijn geweest trok je gewoon je mouwen op om te boksen, echt zonde dit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven