AndroidHealthClinic

Leroy Kakiay Natural bodybuilder

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
This "reltopic" is sponsord bij: DBB (with special thanks to Leroy
 
Ik laat je kielhalen, ga je dan nog met je aardappelschilmesje steken ?
 
Jij breekt mijn arm ik steek je neer fokking mongool

28ixjk1.jpg
 
Dat ik knie klachten heb en zodra ik vanuit deep squat omhoog moet waarbij 100 % druk op de knieen komt mijn knieen zich kapot trekken heb ik allang uitgelegd jonge! en dat ik bij een fysio liep ook.
Maar nogmaals jij blijft collosaal! ezel
Hoe is het op de leg extension? Goed zeker? :thumbs:


Bedankt man! Jij blijft steeds klein!

YES een nieuwe rel topic :roflol:

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 23:34 ----------


ben ik ook ''collosaal''?
Vast wel aangezien je even groot bent als mij!
 
Ik stem op Ajax.
 
Jou onderzoek kan vertellen wat het wil jonge! Als ik doorzak verrek ik mijn knieen het heeft dus geen zin om erover te lezen want mijn blessures heb ik daardoor gekregen snapje het nu? Ben je nou zo olie dom jonge?
ik heb die blessures opgelopen door ze diep uit te voeren. Hoe goed het volgens jou ook is! Voor mij werkt het niet .
Wat een rund johh!!!

Ik durf eigenlijk wel te stellen dat ik iets intelligenter ben dan jij, dus olie dom of een rund hoef je mij niet te noemen. Mag wel hoor, maar hoeft niet.

Dat onderzoek plaatste ik voordat ik iets wist van je knieproblemen. En leer nou eens goed lezen. Nog steeds heb ik je nergens bevolen iets te doen wat ik zeg. En ik heb zelfs nergens mijn mening toegelicht over diepe squats.

P.S.: als trainer/instructeur of whatever je bent is het eigenlijk best wel zinvol om erover te lezen. Met het oog op je "clienten" of mensen met wie je traint.
 
Het moet nu gewoon ophouden. Klaar dit is echt te belachelijk voor woorden. Ik zou je heus niet neersteke.. Daar moet je me echt gek voor krijgen wil ik dat doen. Ik laat deze topic blokkeren. Want ik kan niet op iedereen reageren verlies het hoe dan ook x goed weekend jongens! Xxx
 
leroy is gewoon een mietje, sluit je topic maar, nicht dat je bent
 
Het moet nu gewoon ophouden. Klaar dit is echt te belachelijk voor woorden. Ik zou je heus niet neersteke.. Daar moet je me echt gek voor krijgen wil ik dat doen. Ik laat deze topic blokkeren. Want ik kan niet op iedereen reageren verlies het hoe dan ook x goed weekend jongens! Xxx
True, je geraakt niet aan zijn ribben! :trollface:


JIj ook een fijn weekend! :)
 
Goed zo, Leroy! Laat ze maar lullen! Die sanca ook! Die heeft z'n knieën ook helemaal verdoet! Met al dat deep squatten! Nergens goed voor! Ik squat helemaal niet meer! Doe alleen leg extensions en leg presses! En dan heel erg mind musclen! En voorvermoeien enzo! Weet je wel! Spiercontrole! Gewicht zegt tog niks man! Topper! Heb je die foto nog van die gieter?! Zou ik wel graag willen zien man!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Forkking, snappie ?

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 23:59 ----------

Het moet nu gewoon ophouden. Klaar dit is echt te belachelijk voor woorden. Ik zou je heus niet neersteke.. Daar moet je me echt gek voor krijgen wil ik dat doen. Ik laat deze topic blokkeren. Want ik kan niet op iedereen reageren verlies het hoe dan ook x goed weekend jongens! Xxx

Gewoon aan Sayer reporten, gab, hij is de kleuterleider
 
Ook heb ik je nergens beledigd, gekwetst of uitgemaakt voor iets onredelijks (voor zover ik me kan herinneren dan). Dat je me vervelend vindt kan wel, maar doorgaans beginnen alleen kleine kinderen te blazen en te schelden als ze iemand vervelend vinden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mods, sluit dit topic niet..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Waar is die foto van die gieter gvd??!??!!!! Ik wil alleen maar een gieter! Dat is ALLES wat ik vraag Leroy!!!!!
 
Mods, sluit dit topic niet..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Momenteel bekijken: 16 gebruiker(s) (14 leden en 2 gasten) dit topic
sanca, Sayer, 0031, johan22, BillyBalzak, FlorisPL, Fatman, tymboo, Leroy Kakiay, orgineel, Barryy, flokke

Sayer, step away from this topic, slowly, hands in the air






wave them around like you just don't care
 
Momenteel bekijken: 16 gebruiker(s) (14 leden en 2 gasten) dit topic
sanca, Sayer, 0031, johan22, BillyBalzak, FlorisPL, Fatman, tymboo, Leroy Kakiay, orgineel, Barryy, flokke

Sayer, step away from this topic, slowly, hands in the air






wave them around like you just don't care
Ik heb de rechten niet om dit topic te sluiten, ik kom in vrede :D
 
Sayer, karma als je dit topic niet sluit.

Edit: oke gegeven, geld ook voor andere mods/admins! :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Forkking, snappie ?

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 23:59 ----------



Gewoon aan Sayer reporten, gab, hij is de kleuterleider
Hoho ik ben hier de kleuter niet. Met zijn allen over 1 persoon lullen dat is kinderlijk gedrag of fotos van mijn vriendin en mij erop zetten jhet is gewoon te zielig voor woorden. ga naar een andere forum waar mensen daadwerkelijl respect hebben voor elkaar. Want jullie halen nu toch echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Zonder ook maar iets te weten van mij.

Het is gewoon een grote bro science clubje.

Ik ben allang blij dat ik iig ook wat complimenten heb gehad van mensen die echt interesse toonde.
Stakkers
 
Dit is weer zo'n typische kerel die straks op andere fora gaat blazen hoe slecht DBB wel niet is met alle trolls en gasten die niet trainen.

Hoho ik ben hier de kleuter niet. Met zijn allen over 1 persoon lullen dat is kinderlijk gedrag of fotos van mijn vriendin en mij erop zetten jhet is gewoon te zielig voor woorden. ga naar een andere forum waar mensen daadwerkelijl respect hebben voor elkaar. Want jullie halen nu toch echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Zonder ook maar iets te weten van mij.

Het is gewoon een grote bro science clubje.

Ik ben allang blij dat ik iig ook wat complimenten heb gehad van mensen die echt interesse toonde.
Stakkers


Hey, ik ben helderziend volgens mij?


edit: nogmaals veel succes met je sportcarrière. Dat je jezelf maar mag ontwikkelen tot een waar sportman met daarbij behorende houding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven