XXL Nutrition

Skyblazer failing to get shredded

Bezoekers in dit topic

Wat klote van je schouder zeg! nu weer erger dus? :(

Toch nice training. En energie komt vanzelf wel weer, je lichaam moet ook ff weer wennen aan de veranderingen wbt voeding.

Ja vreemd genoeg heb ik er na een aantal dagen rust meer last van gekregen xD

Thx! :kiss: Ja die energie komt wel weer, volgende week nog diep cutten op 2000kcal+eca en week erna gewoon op 2500kcal (onderhoud is 3080) Moet nog een onderscheid gaan maken tussen kcal behoefte op trainings en rustdagen
 
Ja vreemd genoeg heb ik er na een aantal dagen rust meer last van gekregen xD

Thx! :kiss: Ja die energie komt wel weer, volgende week nog diep cutten op 2000kcal+eca en week erna gewoon op 2500kcal (onderhoud is 3080) Moet nog een onderscheid gaan maken tussen kcal behoefte op trainings en rustdagen

:aai:

Anders volgende keer wat lichter trainen ipv rust.

Zou op rust dagen niet heel erg veel minder gaan eten;)
 
:aai:

Anders volgende keer wat lichter trainen ipv rust.

Zou op rust dagen niet heel erg veel minder gaan eten;)

lichter trainen lukt me nooit :( feelsbad.jpg

Meestal neem ik op rustdagen wat eieren ipv een koolhydraten maaltijd op trainingsdagen. Moet nog ff weer wat structuur erin krijgen.




deadlift
5x150
3x165
1x165 :fuu:
chin ups
10xbw
10xbw
8xbw
Latt pull down close grip
8x80
6x90
6x90
variation
r: 6x50 l: 6x50
DB Row reps per arm
8x40
8x40
front raises met schijf
15x15
15x15
12x15
latteral side raises
10x12
10x12
8x14
Skull crushers
8x35
6x40
6x40
Hammer curls
8x18
8x22
6x22
side curls
8x16
DB Shrugs
10x34
10x38
10x40
Machine crunch
20x70
18x85
1x85



Deadlift viel zwaar tegen, 1.5 week geleden nog 4x170, vandaag ontbrak de kracht ,gek genoeg gingen chinups beter dan anders en op andere oefeningen was kracht ook het zelfde.

Vrijdag benen en armen en volgende week fb. Hoop dat flat dp press lukt, zodra doe goed gaan zonder pijn neem ik incline erbij en pas als dat pijnloos verloopt ga ik weer db shoulder presses doen.

Heb wel idee dat het erger wordt, wide grip latpulldown lukte niet eens, waarschijnlijk klein k*t spiertje gescheurd die ik voel bij presses. Tis niet echt mijn delt want front/side raises en rear delt zooi gaan prima
 
Mooie training. Me jelly at DL :( zeker niet slecht hoor, je hebt nog een prima training neergezet. En klote van je schouder, hopen dat het snel weg trekt. Waar heb je de pijn het meest, onder je side delt?
 
FB
Leg press plate loaded
8x225
8x235
8x235
Flat db press
8x30
8x34
3x36 blessure schoot er weer in, denk trouwens dat het bovenste pec aanhechtingspunt(vlakbij delts) is die verrekt is ipv schouder.
chin ups
10xbw
8xbw
8xbw
BOR
bovenhands
10x80
8x100
6x110pr
Onderhands
8x100
8x100
Triceps pushdown
10x40
10x40
8x40
Ez bar curls
6x45
6x45
5x45
Triceps kickbacks reps per arm
8x14
8x14
8x14
Moet nog ff opzoeken hoe de uitvoering hiervan moet, volgens mij doe ik iets raars :roflol:


ga woensdag fly's doen, s zien hoe dat gaat.
 
Laatst bewerkt:
Anders ga je triceps kickbacks doen? :p

Makkelijkere uitvoering en voelt minder k*t aan elleboog
 
Anders ga je triceps kickbacks doen? :p

Makkelijkere uitvoering en voelt minder k*t aan elleboog

ff kijken op youtube...

oh lawl'd ik doe kickbacks, dacht dat extension heet :roflol:
 
hoe voelt dat nu om weer off te staan tijdens het trainen?
 
waarom doe je dan ook zoveel voor triceps bij een fullbody training?
 
waarom doe je dan ook zoveel voor triceps bij een fullbody training?

Omdat ik anders triceps ook nog wat zou hebben gepakt met chest en schoulder presses. Triceps beetje k*t nu want kan ook geen dips :(
 
Omdat ik anders triceps ook nog wat zou hebben gepakt met chest en schoulder presses. Triceps beetje k*t nu want kan ook geen dips :(

Misschien heb je last van je triceps omdat je hem zo vaak belast? Misschien hé? Al aan gedacht? Hé?
Hé? Hé? Misschien wel hé? :p
 
Misschien heb je last van je triceps omdat je hem zo vaak belast? Misschien hé? Al aan gedacht? Hé?
Hé? Hé? Misschien wel hé? :p

hmm is iets met borstaanhechting denk ik. Weet jij misschien nog chest oefeningen waarbij je geen presses doet? Fly's willen ook niet echt :(
 
Neem toch gewoon effe rust man :roflol: koppige honde
 
hmm is iets met borstaanhechting denk ik. Weet jij misschien nog chest oefeningen waarbij je geen presses doet? Fly's willen ook niet echt :(

Tja, geen presses en geen fly? Dan houdt het ver op natuurlijk qua borsttraining.

Misschien moet je eens inclined presses proberen met de bench op een graad of 60. Pak je meer
bovenkant borst & schouders mee. Misschien dat dat wel werkt. En je kan natuurlijk ook nog altijd
one handed presses/fly's proberen.
 
Neem toch gewoon effe rust man :roflol: koppige honde

Nee moet buff zijn voor meet :( :(

Tja, geen presses en geen fly? Dan houdt het ver op natuurlijk qua borsttraining.

Misschien moet je eens inclined presses proberen met de bench op een graad of 60. Pak je meer
bovenkant borst & schouders mee. Misschien dat dat wel werkt. En je kan natuurlijk ook nog altijd
one handed presses/fly's proberen.

Thx bro! Ga het morgen proberen. Dacht eerst dat het schouder blessure was alleen front en side raises heb ik geen problemen mee? Denk nu dus meer aan pec aanhechting schuin boven in.
 
Nee moet buff zijn voor meet :( :(



Thx bro! Ga het morgen proberen. Dacht eerst dat het schouder blessure was alleen front en side raises heb ik geen problemen mee? Denk nu dus meer aan pec aanhechting schuin boven in.
Geen stress bro, tegen dat de meet er is weeg ik maar 80kg fzo :sad:
 
Thx bro! Ga het morgen proberen. Dacht eerst dat het schouder blessure was alleen front en side raises heb ik geen problemen mee? Denk nu dus meer aan pec aanhechting schuin boven in.

Nou dan?
 
Cutten op een blessure, slim idee
 
Back
Naar boven