AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (50 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Je had beter een nieuw tafeltje kunnen kopen volgens mij :o

    Haha ja heb je wel een punt, ding ziet eruit..:D

    Had een rayban gekocht, de enige eckte basenbril

    Nowai Prada all the way.

    sporen van zijn laatste coke fest

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Was ik weer niet uitgenodigd :(

    Soon...

    ---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 13:52 ----------

    ik ook niet :( Marcel deelt niet graag :mad:

    Alles behalve auto's en vrouwen.:p
     
    Na het schitterende topic over eenden van ovosnovo dacht ik net, ik loop eens gezellig richting het eendjes park. Het zonnetje scheen mooi heb ik daar een half uur lekker in de zon gezeten genieten van de eendjes en de mensen die er langs liepen. Nou dat was een mooie ervaring, enorm van genoten. Op de terug weg heb ik een lekker soft ijsje gehad, nou dat was smullen zeg hmmm. Net voor dat ik thuis kwam ongeveer 100 meter van mijn huis af, dacht ik deze gebeurtenis moet ik delen met dutchbodybuilding.

    Einde verhaal.

    Groetjes,
    Henk
     
    Na het schitterende topic over eenden van ovosnovo dacht ik net, ik loop eens gezellig richting het eendjes park. Het zonnetje scheen mooi heb ik daar een half uur lekker in de zon gezeten genieten van de eendjes en de mensen die er langs liepen. Nou dat was een mooie ervaring, enorm van genoten. Op de terug weg heb ik een lekker soft ijsje gehad, nou dat was smullen zeg hmmm. Net voor dat ik thuis kwam ongeveer 100 meter van mijn huis af, dacht ik deze gebeurtenis moet ik delen met dutchbodybuilding.

    Einde verhaal.

    Groetjes,
    Henk

    henk was je dbb naam was het niet?
     
    Na het schitterende topic over eenden van ovosnovo dacht ik net, ik loop eens gezellig richting het eendjes park. Het zonnetje scheen mooi heb ik daar een half uur lekker in de zon gezeten genieten van de eendjes en de mensen die er langs liepen. Nou dat was een mooie ervaring, enorm van genoten. Op de terug weg heb ik een lekker soft ijsje gehad, nou dat was smullen zeg hmmm. Net voor dat ik thuis kwam ongeveer 100 meter van mijn huis af, dacht ik deze gebeurtenis moet ik delen met dutchbodybuilding.

    Einde verhaal.

    Groetjes,
    Henk

    Bedankt om dit met ons te delen maar je volgende spannende levenservaring mag je gerust voor jezelf houden.
     
    Bedankt om dit met ons te delen maar je volgende spannende levenservaring mag je gerust voor jezelf houden.
    Dit vind ik een beetje een aparte reactie van jou, had ik ook niet verwacht uit jouw hoek. NEE daar scoor je geen punten mee PAID IN FULL, dat siert je niet.




    in ieder geval voor de dbb broeders die wel over enig empatisch vermogen beschikken, dit ga ik straks doen.
    Mijn volgende avontuur is waarschijnlijk dat ik de hond ga uitlaten, veel spannender wordt het niet voor mij vandaag.:p

    Groetjes,
    Henk
     
    Dit vind ik een beetje een aparte reactie van jou, had ik ook niet verwacht uit jouw hoek. NEE daar scoor je geen punten mee PAID IN FULL, dat siert je niet.




    in ieder geval voor de dbb broeders die wel over enig empatisch vermogen beschikken, dit ga ik straks doen.
    Mijn volgende avontuur is waarschijnlijk dat ik de hond ga uitlaten, veel spannender wordt het niet voor mij vandaag.:p

    Groetjes,
    Henk

    Sorry swagger,ik besef dat ik je te hard heb aangepakt...
    met of zonder leiband ?
     
    Ik ging net naar de invalide plee, en ik zag er een kreupele mongool vanaf komen. De wcbril was heerlijk warm alleen ik had niet genoeg perskracht om er een goede keutel uit te persen (ik heb echt een belachelijk klein poepgaatje). Ik hoop dat het straks wel wil want deadliften met een pens vol schijt is k*t.
     
    Na het schitterende topic over eenden van ovosnovo dacht ik net, ik loop eens gezellig richting het eendjes park. Het zonnetje scheen mooi heb ik daar een half uur lekker in de zon gezeten genieten van de eendjes en de mensen die er langs liepen. Nou dat was een mooie ervaring, enorm van genoten. Op de terug weg heb ik een lekker soft ijsje gehad, nou dat was smullen zeg hmmm. Net voor dat ik thuis kwam ongeveer 100 meter van mijn huis af, dacht ik deze gebeurtenis moet ik delen met dutchbodybuilding.

    Einde verhaal.

    Groetjes,
    Henk
    Wij moeten dringend nog eens op stap gaan, Henk! Leuk dat je zo'n laidback dagje heb.

    Bedankt om dit met ons te delen maar je volgende spannende levenservaring mag je gerust voor jezelf houden.

    Hou jij eens je gore k*tbek, trut!
     
    Ik ging net naar de invalide plee, en ik zag er een kreupele mongool vanaf komen. De wcbril was heerlijk warm alleen ik had niet genoeg perskracht om er een goede keutel uit te persen (ik heb echt een belachelijk klein poepgaatje). Ik hoop dat het straks wel wil want deadliften met een pens vol schijt is k*t.

    als je hard genoeg perst komt het er wel uit met deadlift!
     
    Ik ging net naar de invalide plee, en ik zag er een kreupele mongool vanaf komen. De wcbril was heerlijk warm alleen ik had niet genoeg perskracht om er een goede keutel uit te persen (ik heb echt een belachelijk klein poepgaatje). Ik hoop dat het straks wel wil want deadliften met een pens vol schijt is k*t.

    misschien moet je je aars wat kietelen met eendepluimen ???
     
    Sorry swagger,ik besef dat ik je te hard heb aangepakt...
    met of zonder leiband ?
    Ja voor de veiligheid voor mijn kleine rakker, ik ben veel te bang dat andere honden hem misschien iets aan doen. Die kleine schattebout van mij is namelijk heel sociaal en speels dus die loopt overal op af.
     
    Ik ging net naar de invalide plee, en ik zag er een kreupele mongool vanaf komen. De wcbril was heerlijk warm alleen ik had niet genoeg perskracht om er een goede keutel uit te persen (ik heb echt een belachelijk klein poepgaatje). Ik hoop dat het straks wel wil want deadliften met een pens vol schijt is k*t.
    Ik heb het onlangs met squatten gehad. Ik was vergeten om thuis te schijten en tijdens m'n voorlaatste set begon het er bijna uit te lopen. Ik heb 4 sets gevochten tegen m'n bruine holbewoner, maar ik heb het uiteindelijk moeten opgeven. :(
     
    als je hard genoeg perst komt het er wel uit met deadlift!

    Ik mag niet schijten in de trainzaal :(

    ---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 14:28 ----------

    Ik heb het onlangs met squatten gehad. Ik was vergeten om thuis te schijten en tijdens m'n voorlaatste set begon het er bijna uit te lopen. Ik heb 4 sets gevochten tegen m'n bruine holbewoner, maar ik heb het uiteindelijk moeten opgeven. :(

    Man vecht met drol, drol wint.
     
    Wij moeten dringend nog eens op stap gaan, Henk! Leuk dat je zo'n laidback dagje heb.



    Hou jij eens je gore k*tbek, trut!

    Als je meegaat met henk is het zeker de moeite om enkele bakstenen rond je nek te binden en de vijver in te duiken, wel de eendjes niet laten schrikken hé .
     
    Als je meegaat met henk is het zeker de moeite om enkele bakstenen rond je nek te binden en de vijver in te duiken, wel de eendjes niet laten schrikken hé .

    hahahaha

    ---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 14:33 ----------

    Kan je niet zo'n poepzak ombinden? Je weet wel, zoiets als de paarden soms ook hebben...

    Misschien wel een idee, maar ik ga eerst nog een x uit volle macht persen straks.
     
    Ik denk dat ik tatt vandaag KIJhard in ze kont ga nken , de klooijoy.......
     
    Back
    Naar boven