XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (51 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik denk dat ik tatt vandaag KIJhard in ze kont ga nken , de klooijoy.......
    I will find you and sit over your mouth as your nose penetrates my puckered sphincter, tickling and gyrating against my prostate, then I feel it rising, you begin to wretch as my bowels begin to empty, filling your large nostrils with lumps of half digested sweetcorn and peppers. The gooey liquid makes you gag, thereafter my erect p*nis begins to throb, the glistening precum being replaced by an eruption of bollock yogurt, landing on your hairy cock and flat chest. At this moment both the sh*t flow and semen spurts subside, as I rise, watching you rolling about in shock, mixing your saliva with my putrid droppings and semen, your body becoming one large van gogh creation of the most grotesque kind.
     
    Laatst bewerkt:
    Ja lekker tatt ik kan al amper Nederlands hoe moet ik dit nou weer lezen ?!
    trouwens ik ben blij dat ik weer 2 cheeseburgers mag eten vandaag..............
     
    I will find you and sit over your mouth as your nose penetrates my puckered sphincter, tickling and gyrating against my prostate, then I feel it rising, you begin to wretch as my bowels begin to empty, filling your large nostrils with lumps of half digested sweetcorn and peppers. The gooey liquid makes you gag, thereafter my erect p*nis begins to throb, the glistening precum being replaced by an eruption of bollock yogurt, landing on your hairy p*ssy and flat chest. At this moment both the sh*t flow and semen spurts subside, as I rise, watching you rolling about in shock, mixing your saliva with my putrid droppings and semen, your body becoming one large van gogh creation of the most grotesque kind.

    Die song tekst komt me bekend voor...
     
    I will find you and sit over your mouth as your nose penetrates my puckered sphincter, tickling and gyrating against my prostate, then I feel it rising, you begin to wretch as my bowels begin to empty, filling your large nostrils with lumps of half digested sweetcorn and peppers. The gooey liquid makes you gag, thereafter my erect p*nis begins to throb, the glistening precum being replaced by an eruption of bollock yogurt, landing on your hairy p*ssy and flat chest. At this moment both the sh*t flow and semen spurts subside, as I rise, watching you rolling about in shock, mixing your saliva with my putrid droppings and semen, your body becoming one large van gogh creation of the most grotesque kind.

    Jezus man heb je originele naam zijn dagboek gelezen ofzo?
    http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/beheerst-buffelen-326875/index32.html#post7736626
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Heb definitief een go op mijn project! YESSSS... alles invoeren en zooi bezuinigen en iedereen blij! :)
    eerst op vakantie en dan alles om!
     
    Heb definitief een go op mijn project! YESSSS... alles invoeren en zooi bezuinigen en iedereen blij! :)
    eerst op vakantie en dan alles om!

    Heb het idee dat jij erg veel met je werk bezig ben. Het er vaak over hebben zijn de eerste tekenen van een op handen zijnde burnout. Succes.
     
    Ben niet direct mee ...???
    Ach details gaan wat te diep voor hier...

    ---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 17:20 ----------

    Heb het idee dat jij erg veel met je werk bezig ben. Het er vaak over hebben zijn de eerste tekenen van een op handen zijnde burnout. Succes.
    welnee.. ben nu net thuis.. einde werkdag = einde werk... dan ben ik totaal niet meer ermee bezig.. werk en leven thuis zijn 100% gescheiden. Alleen ben ik blij met het resultaat. Nu lekker in de tuin met een wijntje en relax... morgen pas weer aan denken. Maar neemt niet weg dat ej gewoon even blij kan zijn.
    Zie het als iemand die een lekker vet cijfer haalt voor een tentamen en gewoon even blij is.. :D
     
    Goed dan, als het een soort promotie betekent proficiat dan.
    Zou leuk zijn.. maar ben net een half jaar in dienst en laat ik het zo zeggen.. dit probleem wat ik hiermee oplos hebben ze al 20 jaar mee lopen kloten. En als ik dit nu helemaal invoer en het draait over 3 maanden nog (het materiaal kan nog wat anders reageren met zomerse temperaturen en vochtigheid maar ik verwacht van niet) Dan mag ik met 100% zeggen ja ik heb het opgelost. dus misschien met een jaar in dienst een extra salaristrapje erbij?? *duimt*
    (heb toch al een vast contract... meteen bij aanstelling)
     
    Back
    Naar boven