Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Word ongetijfeld weer gezelli. For fun is een mooie sportschool en ze heeft een hacksquat..als het goed is:P
 
Ligt er aan wat voor dag het is, hoe mijn schema uitkomt:P Maar hacksquat kunnen we zoieso wel even proberen :P :P
 
whaaooow wat een trainingen hier...

doe jij nu echt al pull up mat 40 kg extra???? :eek::eek:

en een poosje geleden kon je ze nog helemaal niet?
of ben ik nu dingen door elkaar aan't gooien

kanjer!
 
Ligt er aan wat voor dag het is, hoe mijn schema uitkomt:P Maar hacksquat kunnen we zoieso wel even proberen :P :P
Hahaha ik ben voor. Dat is die hacksquat challange. :p
die win je altijd van me. :o
Jij gaat ook gewoon meedoen Marina. ;)
whaaooow wat een trainingen hier...

doe jij nu echt al pull up mat 40 kg extra???? :eek::eek:

en een poosje geleden kon je ze nog helemaal niet?
of ben ik nu dingen door elkaar aan't gooien

kanjer!
Je hebt helemaal gelijk. Ik schrijf altijd pull ups maar bedoel upright rows. :o
Vandaar dat sommige anders erover denken dan dat ik bedoel. :o:o:o
Ik ben dus degene die alles door elkaar gooit. :rolleyes:


I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.
It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
héhé... gelukkig... ik dacht al. wat doe ik toch verkeerd, zo snel gaan mijn pull ups niet vooruit ;)

maar 40kg upright row.... is ook sterk hoor... kanjer ;)
 
Hahaha ik ben voor. Dat is die hacksquat challange. :p

Jij gaat ook gewoon meedoen Marina. ;)
hahaha.. tuurlijk doe ik mee.. alleen winnen kan ik nooit.. als ik de oefening al kan. :rolleyes:
 
Je gaat inderdaad weer lekker Ron
Zware gewichten als of het niets is
Heb ook zin in de meet maar moet even kijken want 13 juli heb ik in de avond ook een afspraak ( hoor ik net)
Maar ik probeer uiteraard te komen
 
Grosje. .de meeting is in de ochtend..;)
 
Mooi ik ben er
 
hahaha.. tuurlijk doe ik mee.. alleen winnen kan ik nooit.. als ik de oefening al kan. :rolleyes:
Gaan we gewoon proberen. ;)
Je gaat inderdaad weer lekker Ron
Zware gewichten als of het niets is
Heb ook zin in de meet maar moet even kijken want 13 juli heb ik in de avond ook een afspraak ( hoor ik net)
Maar ik probeer uiteraard te komen
Tuurlijk ben jij er Grosje. :)
Grosje. .de meeting is in de ochtend..;)
Lekker hoor, in de ochtend ben ik op mijn best. :D
Mooi ik ben er
Mooi. Ik heb er zin in. :D
 
Oh ik helemaal niet..ik train bijna altijd smiddags maar hoe dan ook..we gaan ervoor:p
 
Bij de Kneet schijnen er soms al mensen om 6 uur in de ochtend te sporten
pfff moet er niet aan denken.
Maakt mij eigenlijk niet zo uit... ik train in het weekend rond 9 a 9.30 uur in de ochtend
en de andere keren vanaf 20.00 uur in de avond
Wat ik alleen wel lekker vind is dat het in de ochtend stukken rustiger is en dan kan je lekker alles doen wat je wil zonder te wachten.
Als het heel vroeg is dan kom ik gewoon in mijn slaapspullen

mijn boxershort :D



.
 
Hier ook een middag trainster.. moet overdag werken.. dus meestal van 16:30-17:30....
maar heb er zin in! :)
 
Vandaag geen training. Moest op mijn werk de defensie conditie proef doen. :o
En dat betekend hardlopen. Met mij leeftijd mag ik wat minder, maar mijn knie is nog steeds k*t dus tjaaaa. ???

Opdrukken, sit-ups en coopertest.
Opdrukken met benen maximaal schouderbreedte wijd. Lijf als een plank en de bovenarmen moeten parallel aan de grond komen.
Twee minuten de tijd en dan wordt het aantal juiste uitgevoerde push-ups genoteerd. 32 stuks hield ik over. :p
De sit-ups in het gras. Beentje opgetrokken en bovenbeen-onderbeen in een hoek van 90graden.
Hoofd helemaal naar achteren en op het gras en dan omhoog en elleboog voorbij de knieën.
Handen om de oren en die moeten daar blijven tijdens de gehele uitvoering.
Na 30 stuks had ik het wel gehad. :)
En toen die coopertest. Als mijn knie het maar houdt. Het was inmiddels 1,5 jaar geleden dat ik überhaupt gelopen heb. Dus ongetraind aan de start.
Na 12 minuten telde ik 2000meter. En dat was dan ook wat ik moest halen. :p

Resultaat 32-30-2000 geschikt. :D
Oja 50% van de groep is gezakt. btw allemaal jonger dan mij.
 
Kijk..das toch een leuke bijkomstigheid..
Netjes gedaan dus..balen van je knie though..hoop dat dat wel van voorbijgaande aard is..
 
Kijk..das toch een leuke bijkomstigheid..
Netjes gedaan dus..balen van je knie though..hoop dat dat wel van voorbijgaande aard is..

Nope. Die knie is een chronische patella ontsteking. Een zogenaamde jumpersknee. :(
Operabel, maar de knie is zo klein behuist dat er 80% kans op complicaties agv litteken weefsel. :(
Dus dat is ook al geen optie.

Niet meer hardlopen. Maar dat was wel mijn passie. 5x Dam tot Damloop, divers 10km loopjes en een halve marathon. Daarna problemen met de knie.
Als ondersteuning ben ik gaan fitnessen en uiteindelijk mijn passie voor bodybuilding gaan ontwikkelen. :)
Dus geluk bij een ongeluk, BB ontdekt en verliefd op geworden.
Nu 7 maanden onder begeleiding. In totaal 24cm (navel)buikomvang kwijt. Vet% van 34% naar 21%.
Gewicht van 94,7kg Beerbelly lazy son of a bitch, naar 92kg lean mean muscle machine. :D
Opwerkend naar een echte BB'er.

Life is good. :p
 
Gaat dus hartstikke lekker Ron! Wel klote van je knie..maar goed geluk bij een ongeluk:P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven