MuscleMeat

Update Antoine Vaillant

Bezoekers in dit topic

Klopt wel, kijk maar hoe veel mensen hem volgen al. Vooral omdat hij veel en leuke filmpjes maakt en dergelijke. Ik vind er bijvoorbeeld geen zak aan om Jay Cutler of Phil Heath te volgen, mis daar stukje persoonlijkheid in filmpjes.

1 van de laatste filmpjes bekijken van Heath (dacht rug training not sure tho), over Cutler heb je wel gelijk.
 
Wat aannemelijker is, is dat antoine al die promos en filmpjes post om zijn naam 'out there' te krijgen.
Hoe vaker hij iets post, hoe bekender hij zal worden. Een bekend persoon komt makkelijker aan de bak en krijgt makkelijker een goede werkgever/goede jobs dan iemand die totaal niet bekend is.

Vergelijk bijvoorbeeld een bodybuilder met een soortgelijk fysiek als antoine, echter zonder persoonlijkheid of promo, met antoine. De onbekende bodybuilder zal veel minder favoured staan tegenover jobs, dan antoine. Antoine is een persoonlijkheid aan het opbouwen en de daarbij behorende bekendheid.

Hij kan het niet 'maken' in de pro wereld dusver, maar hij doet het erg goed met het opbouwen van fame en een persoonlijkehid. Grote namen komen niet alleen voort uit succesvol zijn, maar ook uit hoe goed je iets promoot en hoe (vaak) je jezelf neer zet als persoon.

True, alleen was Jay al succesvol voor dat facebook twitter en instagram en noem maar op bestonden.
Voor Antoine is er op dit moment geen andere manier voor de naamsbekendheid.
De concurrentie is nog veel groter on stage, er zijn veel meer atleten en dit ook door middel van het internet..
Ik geef hem groot gelijk dat ie zo veel promoot, maar zn prep moet gewoon een prep blijven, en niet een wereld reis.. of je nou 65 K followers hebt of 70 K zo snel groeit zijn fanbase niet.

Het is tijd voor resultaten en ik denk dat hij alleen met foto's of videos ook al zijn fans tevreden houd.

Kerel heeft potentie, alleen je ziet gewoon dat zijn gezicht veel minder ingevallen is dan op zijn amateur shows.. Ben benieuwd wat hij nog gaat brengen in de toekomst
 
Zal dat laatste filmpje van Phil nog even kijken binnenkort, Insanityy.
 
jezus die kaak van frank potverdomme nog aan toe

flex dat jaw!!
 
wtf!!! heeft gewoon zn triceps in zn bek zitten :D
 
damnnnnn die delts toch altijd... ****ing gigantisch :D
 
wel nice dat hij zo'n contest-weekend wil filmen om te tonen aan zijn fans
hoop wel dat hij de concentratie niet teveel verliest of loopt te klooien :D
 
wel nice dat hij zo'n contest-weekend wil filmen om te tonen aan zijn fans
hoop wel dat hij de concentratie niet teveel verliest of loopt te klooien :D

haha zou wel mooi zijn als hij dadelijk ook gewoon met GoPro om zijn hoofd het podium op gaat :p
 
gewoon een los om je kaak doen met 100kg er aan en dan je mond dicht doen krijg je grote kaken van :)
 
Frank had altijd al brede kaken hoor en hij zit ook heel laag qua bodyfat waardoor je ze beter ziet
 
Die kaken van hem zijn echt ziek zeg. Misschien stomme vraag, maar het zijn in feite ook gewoon spieren toch? Aangezien hij sowieso een shitload aan aas, neemt neem ik aan dat dit ook effect heeft op zijn kaakspieren? Of heeft hij dit gewoon van zichzelf?
 
Back
Naar boven