Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Ik heb hem ook besteld morgen binnen hoe beviel de pre workout


Dat filmpje je ziet gewoon zijn lul haha faal


Beestachtig, nu 2x gebruik en allebij de keren net zo heftig.
Hoop dat dit effect aanhoud, de pomp is niet zo reuzachtig, wel lekker opgezwollen aderen.
Energie en uithoudingsvermogen zijn echt oneindig, bij mij houd het (helaas?) wel gigantisch lang aan, ik neem een scoop om 2u en sta om 8-9u s'avonds nog steeds strak van de energie en concentratie.

Normaal ben ik absoluut niet van de 'wondermiddeltjes' en zie alles maar als fabeltjes,
is trouwens wel de eerste PWO die ik gebruik dus zoveel waarde heeft het niet, zou zo kunnen dat anderen 'beter' zijn, maar ik zou deze energie rush en uithoudingsvermogen tijdens het trainen echt wel een 10/10 geven.

Normaal ben ik al helemaal gesloopt als ik eindelijk de gym in kan, en als ik thuis kom plof ik meteen op m'n bed neer, maar nu niet :')

Enige jammere vind ik toch wel dat er creatine in zit.
Vocht vasthouden, beuhh.
 
Beestachtig, nu 2x gebruik en allebij de keren net zo heftig.
Hoop dat dit effect aanhoud, de pomp is niet zo reuzachtig, wel lekker opgezwollen aderen.
Energie en uithoudingsvermogen zijn echt oneindig, bij mij houd het (helaas?) wel gigantisch lang aan, ik neem een scoop om 2u en sta om 8-9u s'avonds nog steeds strak van de energie en concentratie.

Normaal ben ik absoluut niet van de 'wondermiddeltjes' en zie alles maar als fabeltjes,
is trouwens wel de eerste PWO die ik gebruik dus zoveel waarde heeft het niet, zou zo kunnen dat anderen 'beter' zijn, maar ik zou deze energie rush en uithoudingsvermogen tijdens het trainen echt wel een 10/10 geven.

Normaal ben ik al helemaal gesloopt als ik eindelijk de gym in kan, en als ik thuis kom plof ik meteen op m'n bed neer, maar nu niet :')

Enige jammere vind ik toch wel dat er creatine in zit.
Vocht vasthouden, beuhh.

Niet zeker of serieus.
 
Niet zeker of serieus.

Pretty serieus, vorige keer toen ik creatine gebruikte was ik in een week zo'n 5 kilo aangekomen ???
Tot op heden nog geen gewichtstoename though.
 
Pretty serieus, vorige keer toen ik creatine gebruikte was ik in een week zo'n 5 kilo aangekomen ???
Tot op heden nog geen gewichtstoename though.
Tuurlijk ga je vocht vasthouden, maar dit is in het spierweefsel. 5 kg betwijfel ik ten zeerste dat het van de crea komt.
 
Tuurlijk ga je vocht vasthouden, maar dit is in het spierweefsel. 5 kg betwijfel ik ten zeerste dat het van de crea komt.

Zal dan wel ergens anders aan liggen ;)
Was ook in de tijd dat ik nog 110+ woog..
Maar ja natuurlijk zal ik voller ogen maar als ik bij m'n volgende weging opeens meer weeg dan nu dan moet ik wel een beetje huilen.
 
Zal dan wel ergens anders aan liggen ;)
Was ook in de tijd dat ik nog 110+ woog..
Maar ja natuurlijk zal ik voller ogen maar als ik bij m'n volgende weging opeens meer weeg dan nu dan moet ik wel een beetje huilen.
Als je weet dat het door de creatine komt is er niks aan de hand. Sta je er notabene ook alleen maar beter bij. Kunt daar in principe wel voor corrigeren, na circa 'n week op laaddoseringen ben je wel verzadigd wat dat betreft.
 
Beestachtig, nu 2x gebruik en allebij de keren net zo heftig.
Hoop dat dit effect aanhoud, de pomp is niet zo reuzachtig, wel lekker opgezwollen aderen.
Energie en uithoudingsvermogen zijn echt oneindig, bij mij houd het (helaas?) wel gigantisch lang aan, ik neem een scoop om 2u en sta om 8-9u s'avonds nog steeds strak van de energie en concentratie.

Normaal ben ik absoluut niet van de 'wondermiddeltjes' en zie alles maar als fabeltjes,
is trouwens wel de eerste PWO die ik gebruik dus zoveel waarde heeft het niet, zou zo kunnen dat anderen 'beter' zijn, maar ik zou deze energie rush en uithoudingsvermogen tijdens het trainen echt wel een 10/10 geven.

Normaal ben ik al helemaal gesloopt als ik eindelijk de gym in kan, en als ik thuis kom plof ik meteen op m'n bed neer, maar nu niet :')

Enige jammere vind ik toch wel dat er creatine in zit.
Vocht vasthouden, beuhh.



Zoek altijd sup uit waar geen crea mono inzit. Maakt keuze een stuk beperkter
 
Haha ik ben ook alles kwijt :fuu:

0614339274
Advertentie overmorgen in de weekend krant voor gratis protituee met nr 0614339274, wasn't me.
Te laat voor krant van vrijdag :(


---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 22:54 ----------

Hoppaa ga je even zwemmen, kom je toch zomaar Missnuke tegen!
Daarna ff stoombad en douchen ^^, gezellige dame :D!
Mocht je er al van dag 1 mee in de douche? :eek:
Ik mocht maar na 2 weken :sad:
 
Volledig opgeloste creatine = nul retentie toch? Buiten spier om.
Snap niet zo zeer waarom je 'volledig opgelost' erbij vermeldt? Is irrelevant voor wat het doet qua vochtretentie.
 
Snap niet zo zeer waarom je 'volledig opgelost' erbij vermeldt? Is irrelevant voor wat het doet qua vochtretentie.

Mja maag is wat anders dan vochtretentie maar onopgeloste creatine kan bloat in je maag veroorzaken meen ik me te herinneren.
 
Mja maag is wat anders dan vochtretentie maar onopgeloste creatine kan bloat in je maag veroorzaken meen ik me te herinneren.
Oh, ja osmotische druk, insta darm flush yeh buddy. Maar dat wordt doorgaans niet bedoeld met vochtretentie.
 
Advertentie overmorgen in de weekend krant voor gratis protituee met nr 0614339274, wasn't me.
Te laat voor krant van vrijdag :(


---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 22:54 ----------


Mocht je er al van dag 1 mee in de douche? :eek:
Ik mocht maar na 2 weken :sad:

Niet mijn nummer

Wel een legit nummer, irritant kereltje die opeens dik lief deed toen ik hem een foto van bugatti veyron interieur stuurde.
 
Pretty serieus, vorige keer toen ik creatine gebruikte was ik in een week zo'n 5 kilo aangekomen ???
Tot op heden nog geen gewichtstoename though.

Brb 5kg aankomen in één week door creatine :roflol:
 
Wakker geworden met Justin op de achtergrond :)
 
Back
Naar boven