MuscleMeat

het grote 'awkward moment' topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

:D
Ik negeer 'm niet hoor.

Fantastisch idee, alleen jammer dat je waarschijnlijk maar 3 deelnemers hebt. Wel een leuke contest ^_^
 
Ik zou het toch proberen Sjorsje.

Jij wil die contest! Ik accepteer slechts mijn rol als jurylid.
Je moet zelf de contest organiseren en zelf sponsors zoeken.:rolleyes:
 
Jij wil die contest! Ik accepteer slechts mijn rol als jurylid.
Je moet zelf de contest organiseren en zelf sponsors zoeken.:rolleyes:
Het idee kwam eigenlijk van Mat. Maar hij is bang om de stempel van viespeuk te krijgen als hij zoiets doet....
 
Het idee kwam eigenlijk van Mat. Maar hij is bang om de stempel van viespeuk te krijgen als hij zoiets doet....
Schuif het maar weer op de forumhomo, kastgeval :rolleyes:
 
23282111.jpg
 
Zat bij de chinees, hadden wat eten bestelt. Komt er een vrouw naar binnen lopen en geeft wat geld aan de chinees bij de kassa. Daarna zie ik dat er wat afhaal in een plasticzakje wordt gestopt. Dus ik sta op om het te pakken want ik denk dat is mijn bestelling, blijkt het van die vrouw te zijn die net binnen kwam lopen. AwKWARD
 
hij heeft ook nog niet delivered.

/care though :)
Als je nou wat beter zoekt zie je een fullscreen derde been van Angelus op je beeldscherm.
 
Tymen die van angelus staat er inderdaad al heel een tijd. flex die penor gewoon yolo

nohomo

trolololo
 
sheeeeeeeeeet. Awkward moment vandaag...
Ging naar de gym en kwam op de parking aan, ik dacht de auto van een vriend te zien en er zat iemand in, ik loop erlangs, klop op het raampje en doe een gebaar voor hey te zeggen, zat er een kerel in die ik nog nooit gezien heb :roflol:

ben gewoon doorgelopen...the walk of shame
 
sheeeeeeeeeet. Awkward moment vandaag...
Ging naar de gym en kwam op de parking aan, ik dacht de auto van een vriend te zien en er zat iemand in, ik loop erlangs, klop op het raampje en doe een gebaar voor hey te zeggen, zat er een kerel in die ik nog nooit gezien heb :roflol:

ben gewoon doorgelopen...the walk of shame

:roflol:


Ik had past bij een festival.. Sta je in de rij voor de wc en je denkt dat je maat achter je staat, vertel je een of ander verhaal en kijk je om naar je maat. Staat daar een of andere random dude die je aankijkt van gast wtf vertel je me :roflol:

Maat stond een stukje erachter te lachen hehe
 
Back
Naar boven