AndroidHealthClinic

Cocktail all-in-one supplement (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gveen1990

Cool Novice
Lid geworden
30 mei 2013
Berichten
186
Waardering
19
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
dag mensen,

ik gebruik nu diverse dingen,
en bestel alles op bodyenfitshop.nl zoals wel meer mensen hier.

alleen nu zag ik een product staan, waar ik weinig informatie over kan vinden.

het gaat om de:
Cocktail all-in-one supplement

het lijkt mij heel vreemd dat 1 shake bijna alle supplementen bevat wat je nodig hebt(al staat dit er wel beschreven) en dan voor een zeer goedkope prijs.

heeft iemand ervaring met dit product?
kun je dit echt(zoals ze aangeven) als vervanging zien van:

Whey eiwit shake,BCAA,vitaminen etc.?



link:

http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/cocktail/
 
Focus niet teveel op die rommel.
Zorg dat je eten goed in orde is, en gebruik evt Whey, creatine, BCAA's tijdens de training en wat vitamine pilletjes. Is meer dan voldoende.
 
Product is pas sinds vandaag uit, veel ervaring is er dus niet mee..
 
Zeker van alles een heel klein beetje, zo weinig van alles dat je er eigenlijk niets aan hebt?
Klink als een product voor jou...
 
Zit in iedereen geval 23 gram eiwitten in per shake, de rest is extra. In plaats van nieuwe eiwitten heb ik de Cocktail besteld.
 
Focus niet teveel op die rommel.
Zorg dat je eten goed in orde is, en gebruik evt Whey, creatine, BCAA's tijdens de training en wat vitamine pilletjes. Is meer dan voldoende.

ik heb inderdaad gewoon weer diverse dingen besteld,

ik wacht even wat de ervaringen van anderen zijn,
misschien dat ik het de volgende keer wel bestel.:)
 
Zit in iedereen geval 23 gram eiwitten in per shake, de rest is extra. In plaats van nieuwe eiwitten heb ik de Cocktail besteld.

Waarschijnlijk zit hier eerder 10 gram eiwitten in dan de aangegeven 23 gram...

De volgende ingrediënten worden in een test aangeschreven als eiwitten:

- Glycine
- Taurine
- BCAA's

Dit is een goedkope (en ronduit smerige) truc om het eiwitpercentage kunstmatig hoger uit te laten vallen...
Waak er dus voor wanneer bovenstaande ingrediënten apart op het label vernoemd staan!
 
Waarschijnlijk zit hier eerder 10 gram eiwitten in dan de aangegeven 23 gram...

De volgende ingrediënten worden in een test aangeschreven als eiwitten:

- Glycine
- Taurine
- BCAA's

Dit is een goedkope (en ronduit smerige) truc om het eiwitpercentage kunstmatig hoger uit te laten vallen...
Waak er dus voor wanneer bovenstaande ingrediënten apart op het label vernoemd staan!

Lijkt me inderdaad niet helemaal eerlijk dan. Maar goed heb hem al besteld. Je ziet wel steeds vaker van dit soort "trucjes".
 
Waarschijnlijk zit hier eerder 10 gram eiwitten in dan de aangegeven 23 gram...

De volgende ingrediënten worden in een test aangeschreven als eiwitten:

- Glycine
- Taurine
- BCAA's

Dit is een goedkope (en ronduit smerige) truc om het eiwitpercentage kunstmatig hoger uit te laten vallen...
Waak er dus voor wanneer bovenstaande ingrediënten apart op het label vernoemd staan!

En dan nog vraag ik me altijd af bij alle pre-workouts en samengestelde dingen of wat er staat per scoop je ook per scoop binnenkrijgt. Als ik 50% van A mix met 50% B en ik schudt zo goed als mogelijk, dan zal toch nooit elke scoop exact 50% van A en 50% van B bevatten, het zou zelfs 100% om 0% kunnen zijn.

Of denk ik te simpel en zitten al die ingrediënten gewoon in 1 eenheid van betreffend product?
 
ja maar dat zou dan met alles zo moeten zijn
 
dag mensen,

ik gebruik nu diverse dingen,
en bestel alles op bodyenfitshop.nl zoals wel meer mensen hier.

alleen nu zag ik een product staan, waar ik weinig informatie over kan vinden.

het gaat om de:
Cocktail all-in-one supplement

het lijkt mij heel vreemd dat 1 shake bijna alle supplementen bevat wat je nodig hebt(al staat dit er wel beschreven) en dan voor een zeer goedkope prijs.

heeft iemand ervaring met dit product?
kun je dit echt(zoals ze aangeven) als vervanging zien van:

Whey eiwit shake,BCAA,vitaminen etc.?



link:

http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/cocktail/
Cocktail is een hele goede blend van allemaal belangrijke ingrediënten. Veel klanten kopen alles los en sommige vragen erna. We hebben deze als extra toegevoegd voor mensen die liever 1 shake nemen dan allemaal losse shakes.
Waarschijnlijk zit hier eerder 10 gram eiwitten in dan de aangegeven 23 gram...

De volgende ingrediënten worden in een test aangeschreven als eiwitten:

- Glycine
- Taurine
- BCAA's

Dit is een goedkope (en ronduit smerige) truc om het eiwitpercentage kunstmatig hoger uit te laten vallen...
Waak er dus voor wanneer bovenstaande ingrediënten apart op het label vernoemd staan!
Zoals je weet geven wij altijd alles en eerlijk aan. BCAA's zijn standaard een onderdeel van eiwitten en zitten er inderdaad aan toegevoegd. Deze zijn inderdaad toegevoegd aan het eiwitgehalte (wettelijk verplicht). Je kunt het aminozuur profiel ook gerust op onze site bekijken. Deze geven wij gerust weer.

Ralf
 
Jullie snappen toch zeker zelf ook wel dat jullie misleidend bezig zijn wanneer jullie dergelijks claims maken over het eiwitgehalte, wanneer dit in het lichaam niet gebruikt kan worden als volwaardig eiwit?

Glycine, Taurine en toegevoegde BCAA's (wat helemaal onzinnig is, tenzij het normale spectrum aan aminozuren ondervertegenwoordigd is omdat de echte whey/caseïne -bestandsdelen in te kleine getale aanwezig zijn) zullen het eiwitpercentage van een product altijd hoger uit laten vallen omdat deze in tests herkent worden als volwaardig eiwitten, terwijl het lichaam het, door het label geclaimde 26 gram eiwit, nooit binnen zal krijgen.

Labeltransparantie is prima (en naar mijn inziens naast wettelijk verplicht ook nog eens vanzelfsprekend), en ik weet dat de consument in dat opzicht is overgeleverd aan de integriteit van de producent... Echter is weten wat je binnen krijgt eerder regel dan uitzondering. Je hoeft jezelf als producent niet vol trots een schouderklopje te geven wanneer je zegt dat je het label naar waarheid hebt opgemaakt, dan moet vanzelfsprekend zijn.

Jullie hebben verscheidene ontzettend goede producten die ik zonder aarzeling aanschaf, dan hebben jullie nog producten die ik zelf nooit aan zal schaffen omdat de samenstelling de (marketing)claims niet waar kan maken of simpelweg niet naar mijn behoren is, en dan hebben jullie met Cocktail dus in ieder geval één supplement aan de man gebracht die ik nooit en te nimmer iemand aan zou raden...
 
Zit in iedereen geval 23 gram eiwitten in per shake, de rest is extra. In plaats van nieuwe eiwitten heb ik de Cocktail besteld.

Even voor de duidelijkheid, dit is per shake ongeveer 2x zo duur. Als je geen creatine en vitaminepilletjes en vetzuren gebruikt voor de rest zou dit een uitkomst kunnen zijn maar ik vind het product niet kloppen.
Met alles los kun je tenminste normaal doseren.
 
Jullie snappen toch zeker zelf ook wel dat jullie misleidend bezig zijn wanneer jullie dergelijks claims maken over het eiwitgehalte, wanneer dit in het lichaam niet gebruikt kan worden als volwaardig eiwit?

Glycine, Taurine en toegevoegde BCAA's (wat helemaal onzinnig is, tenzij het normale spectrum aan aminozuren ondervertegenwoordigd is omdat de echte whey/caseïne -bestandsdelen in te kleine getale aanwezig zijn) zullen het eiwitpercentage van een product altijd hoger uit laten vallen omdat deze in tests herkent worden als volwaardig eiwitten, terwijl het lichaam het, door het label geclaimde 26 gram eiwit, nooit binnen zal krijgen.

Labeltransparantie is prima (en naar mijn inziens naast wettelijk verplicht ook nog eens vanzelfsprekend), en ik weet dat de consument in dat opzicht is overgeleverd aan de integriteit van de producent... Echter is weten wat je binnen krijgt eerder regel dan uitzondering. Je hoeft jezelf als producent niet vol trots een schouderklopje te geven wanneer je zegt dat je het label naar waarheid hebt opgemaakt, dan moet vanzelfsprekend zijn.

Jullie hebben verscheidene ontzettend goede producten die ik zonder aarzeling aanschaf, dan hebben jullie nog producten die ik zelf nooit aan zal schaffen omdat de samenstelling de (marketing)claims niet waar kan maken of simpelweg niet naar mijn behoren is, en dan hebben jullie met Cocktail dus in ieder geval één supplement aan de man gebracht die ik nooit en te nimmer iemand aan zou raden...

Dit is overal het geval. Sommige Amerikaanse whey producenten brengen zelfs producten op de markt met een bio beschikbaarheid van <40%. Ze houden zich aan de wetgeving en hun whey is volgens mij over het algemeen prima. Meer verwacht ik eigenlijk niet.

Ziet eruit als een prima product hoor.
Als jij hiervoor een hoop extra wilt betalen, ga gerust je gang. Ik kon ook zo snel niet iets vinden wat ondergedoseerd is. Misschien zijn de BCAA verhoudingen een beetje krom maar daar heb ik geen verstand van. Sowieso heb je in een normale shake al iets van 5g BCAA's.
Zie trouwens nergens staan hoeveel omega's erin zitten en de eerste 3 meest vertegenwoordigde ingrediënten na whey zijn suikers en nep suikers.

Het deel van het label links onderin "special cocktail blend" is dit nu per 100g of 50g? Onduidelijk. Edit: 100g dus, beetje deductive reasoning. Dan zit je met 1 shake onder de aanbevolen dosis van vrijwel alle 'extra ingrediënten', veel van de ingrediënten zullen weinig/ een verminderd effect hebben met zo'n relatief lage dosis.
Maar goed, B&F verkoopt het wel weer. Leuke praatjes erbij en een spectaculaire introductieprijs. Het komt wel op. Ik help er in ieder geval niet mee :D
 
Laatst bewerkt:
Dacht dat dit topic ging over alcohol mengen met supplementen om je zo anabool zat te zuipen...

Out.
 
Focus je gewoon op training, dieet en visolie.
 
Dit is typisch een product waar totaal niet over na gedacht is.

De omschrijving van alle ingrediënten geld alleen als je deze ingrediënten los inneemt. Zodra je alles bij elkaar gooit gaat die werking dus verloren.

Carnitine heeft totaal geen vetverbrandende eigenschappen als je het tegelijk neemt met dextrose. Micellar Casein doet er geen 7 uur over om op te nemen als het maar zo'n klein percentage van het totale eiwitgehalte is. Snelle werking van BCAA's gaat geheel verloren in een mix met andere eiwitten. etc. etc.

Beter laat je dit product staan en koop je gewoon een paar goede losse producten.
 
Dit is typisch een product waar totaal niet over na gedacht is.

De omschrijving van alle ingrediënten geld alleen als je deze ingrediënten los inneemt. Zodra je alles bij elkaar gooit gaat die werking dus verloren.

Carnitine heeft totaal geen vetverbrandende eigenschappen als je het tegelijk neemt met dextrose. Micellar Casein doet er geen 7 uur over om op te nemen als het maar zo'n klein percentage van het totale eiwitgehalte is. Snelle werking van BCAA's gaat geheel verloren in een mix met andere eiwitten. etc. etc.

Beter laat je dit product staan en koop je gewoon een paar goede losse producten.

done, tnx u :thumbup:
 
Back
Naar boven