Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ligt iets genuanceerder. :) Ray zorgt voor de juiste training en trainingsmethode. De voeding wordt daarop toegepast. Daarnaast zijn er gezamenlijke trainingen waarbij de principes worden uitgelegd. ;)
Het trainen en voorbereiden doe ik wel zelf ja. Maar zonder mijn begeleiding haal ik de ontwikkeling niet, die ik nu wel heb.
Dus als hij zegt not ready dan ga ik niet. :D

Tuurlijk, dat heb ik precies hetzelfde. Als ik nu zelf door was gegaan dan was ik nog skinny fat geweest. Vorig jaar 57 a 59 bij 20% ofzo en nu stuk zwaarder en lager %. Denk ook niet dat ik dat zelf zou halen.
Ik zie nu hoe je het bedoelt;)
 
Maar toch.. niet alleen veren in Ray zijn reet steken.. zet er ook maar een paar bij jezelf!
Want ook al wordt alles uitgelegd. Jij bent nog steeds degene die de discipline opbrengt om het tot uitvoering te brengen! dus niet zo bescheiden oke?
Je doet het samen! Dus ook de eer mag gedeeld worden toch? ;)
Tuurlijk duw ik die veren in mijn eigen achterste. :p Maar wat ik nu bereikt heb is al heel veel hoor.
En we gaan nog een stap verder. Ik ben al mega verandert en dat is pas het begin hahaha :rolleyes:
Tuurlijk, dat heb ik precies hetzelfde. Als ik nu zelf door was gegaan dan was ik nog skinny fat geweest. Vorig jaar 57 a 59 bij 20% ofzo en nu stuk zwaarder en lager %. Denk ook niet dat ik dat zelf zou halen.
Ik zie nu hoe je het bedoelt;)
Precies en dat bereik je gewoon niet alleen. :cool: Daar heb je iemand voor nodig die de ervaring en kennis heeft. Anders dan een PT diploma. Hoewel een diploma wel een ingang is. ;)
 
Papiertje zegt niet alles vind ik. Ervaring en resultaten kunnen bewijzen en laten zien is belangrijker.

Als je de kennis en ervaring hebt zou je iets wel alleen kunnen behalen. Beetje steun van anderen is toch fijn, niet zozeer een PT/coach maar ook in de vorm van familie en vrienden etc.
 
Papiertje zegt niet alles vind ik. Ervaring en resultaten kunnen bewijzen en laten zien is belangrijker.

Als je de kennis en ervaring hebt zou je iets wel alleen kunnen behalen. Beetje steun van anderen is toch fijn, niet zozeer een PT/coach maar ook in de vorm van familie en vrienden etc.

True :D
 
Tuurlijk duw ik die veren in mijn eigen achterste. :p Maar wat ik nu bereikt heb is al heel veel hoor.
En we gaan nog een stap verder. Ik ben al mega verandert en dat is pas het begin hahaha :rolleyes:

Precies en dat bereik je gewoon niet alleen. :cool: Daar heb je iemand voor nodig die de ervaring en kennis heeft. Anders dan een PT diploma. Hoewel een diploma wel een ingang is. ;)
Inderdaad. Je bent al heel ver! en enorm verandert. Maar nu ga je echt voor de top! En dat ga je redden!

Iemand met ervaring is de juiste persoon om te helpen. Een diploma.. is handig... maar ik ken menig persoon met een diploma die niets brouwen van hun werk...
zoals de dietisten die ik heb gehad... :rolleyes:


---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 15:49 ----------

Papiertje zegt niet alles vind ik. Ervaring en resultaten kunnen bewijzen en laten zien is belangrijker.

Als je de kennis en ervaring hebt zou je iets wel alleen kunnen behalen. Beetje steun van anderen is toch fijn, niet zozeer een PT/coach maar ook in de vorm van familie en vrienden etc.
Ben ik het helemaal mee eens.
Die steun is ook wel fijn. :) Alleen die mist hier wel. Mijn mannetje vind het wel leuk allemaal... maar het moet niet té worden.. maar als ik langzaam opklim went ie er vanzelf aan! :D
 
Inderdaad. Je bent al heel ver! en enorm verandert. Maar nu ga je echt voor de top! En dat ga je redden! ....

Dankjewel :o


.... Ben ik het helemaal mee eens.
Die steun is ook wel fijn. :) Alleen die mist hier wel. Mijn mannetje vind het wel leuk allemaal... maar het moet niet té worden.. maar als ik langzaam opklim went ie er vanzelf aan! :D
Ach mijn vrouw (Nancy) zei gisteren tegen me, "niet te droog worden hoor en dan van die benen krijgen met van die groeven erin, dat vind ik niet mooi meer". :(
"Maar, als je dat zelf wel wil moet je het vooral doen". :D "Maar ik hoef dat niet mooi te vinden." :o
Uhhh okay. Maar schat wat vind je dan mooi? :)
"Nou zoals nu een beetje gespierder mag wel, omdat ik weet dat je dat mooi vind. Maar je moet niet zo droog worden. Er moet ook een beetje vet aan zitten. Zoiets als de coka cola reclame" :p

Nancy groeit ook mee in mijn sport. Dus komt wel goed.;)
 
Het is gewoon zo! :)

Ach mijn vrouw (Nancy) zei gisteren tegen me, "niet te droog worden hoor en dan van die benen krijgen met van die groeven erin, dat vind ik niet mooi meer". :(
"Maar, als je dat zelf wel wil moet je het vooral doen". :D "Maar ik hoef dat niet mooi te vinden." :o
Uhhh okay. Maar schat wat vind je dan mooi? :)
"Nou zoals nu een beetje gespierder mag wel, omdat ik weet dat je dat mooi vind. Maar je moet niet zo droog worden. Er moet ook een beetje vet aan zitten. Zoiets als de coka cola reclame" :p

Nancy groeit ook mee in mijn sport. Dus komt wel goed.;)
Das goed te horen. En ik denk als mijn gewicht er ook wat mee omhoog gaat dat Erik er ook geen bezwaar tegen heeft hoor! :)
 
Mijn vrouw bemoeit zich er niet mee
Zolang ik maar niet verwacht dat zij ook zo strak als een BB gaat worden
En apart koken of zo dat doet ze al helemaal niet... zoek dat zelf maar uit zegt ze dan.
Het is ook mijn sport en niet die van haar
 
Dankjewel :o



Ach mijn vrouw (Nancy) zei gisteren tegen me, "niet te droog worden hoor en dan van die benen krijgen met van die groeven erin, dat vind ik niet mooi meer". :(
"Maar, als je dat zelf wel wil moet je het vooral doen". :D "Maar ik hoef dat niet mooi te vinden." :o
Uhhh okay. Maar schat wat vind je dan mooi? :)
"Nou zoals nu een beetje gespierder mag wel, omdat ik weet dat je dat mooi vind. Maar je moet niet zo droog worden. Er moet ook een beetje vet aan zitten. Zoiets als de coka cola reclame" :p

Nancy groeit ook mee in mijn sport. Dus komt wel goed.;)

Volgens mij groeit je partner er ook wel in mee. En het gaat ook geleidelijk, het is niet dat je wakker wordt met strepen overal en kurk droog. haha. Gewoon beetje bij beetje verder en ach dan valt het straks niet meer op joh:D En vind ze het super.
 
Ik zie dat mijn training weer ver overtroffen wordt door de gesprekken hier. :D
Is wel okay hoor. hihihi Is wel leuk als er op je log gereageerd wordt. :p
 
ik vind dat je een top training hebt neergezet... Als je die muscle mind connection Willem Style hebt kunnen pakken... whaaow!
 
ik vind dat je een top training hebt neergezet... Als je die muscle mind connection Willem Style hebt kunnen pakken... whaaow!

Dankjewel Dinky. Vond 'm ook wel okay. ;)
 
Haha dat filmpje van Willem heeft wat aangericht hier
Heb net ook getraind en mind to muscle gedaan en het werkt
Als je goed aan de spiergroepen denkt die je wil trainen dan voel je ook dat je die beter aanspant
Lekker bezig geweest Ron, we blijven allemaal bikkelen hier :)
 
De die-hard club;) die gaan gewoon door he:)
 
Nog 1 dag he Ron!!!
Kon het gewoon niet laten. .:D
za4.gif

Ik wil je bij deze vast een fijne verjaardag wensen.
Van harte gefeliciteerd!
congratualtions.gif

Maak er een leuke dag van en laat je maar lekker verwennen!
Dan kan je ze daarna van katoen geven en laten zien wat jij waard bent! en das veel!

dus remmen los en volle vaart vooruit! en ze zien echt van zijn leven niet aan je dat jij 50+ bent! :D
:lifter: :1e:

Tot over 9 dagen en dan samen sporten! Zin in! :) maar nu eerst vakantie!
 
Haha dat filmpje van Willem heeft wat aangericht hier
Heb net ook getraind en mind to muscle gedaan en het werkt
Als je goed aan de spiergroepen denkt die je wil trainen dan voel je ook dat je die beter aanspant
Lekker bezig geweest Ron, we blijven allemaal bikkelen hier :)
Zalig dit toch. Ik doe het al een tijdje en merk goed verschil. Veel hardere spanning op de spieren. :D
De die-hard club;) die gaan gewoon door he:)
Ja precies. :) Geen een uitgezonderd. ;)
tuurlijk.. de remmen gaan los! hahah.. volle vaart vooruit! :D
Jieha :p
Voor minider doen we het niet. ;)
Nog 1 dag he Ron!!!
Kon het gewoon niet laten. .:D
http://www.pic4ever.com/images/za4.gif
Ik wil je bij deze vast een fijne verjaardag wensen.
Van harte gefeliciteerd! http://www.pic4ever.com/images/congratualtions.gif
Maak er een leuke dag van en laat je maar lekker verwennen!
Dan kan je ze daarna van katoen geven en laten zien wat jij waard bent! en das veel!

dus remmen los en volle vaart vooruit! en ze zien echt van zijn leven niet aan je dat jij 50+ bent! :D
:lifter: :1e:

Tot over 9 dagen en dan samen sporten! Zin in! :) maar nu eerst vakantie!
Dankjewel Marina. :D
 
Time; 14:10 - 15:15
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 10/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de benen op herhaling

Benen op herhalingdag is een low force day. Meer connectie met de spieren die getraind moeten worden. :D De actie in gedachten al maken voordat je dit uitvoerd. :o

- Single leg extension 45kg ;)

- Standing leg curl, op de leg extension apparaat. 25kg :D
Wordt er verteld dat ik het apparaat bezet houdt. ??? Heb dus even haarfijn uitgelegd dat een handdoek ergens op leggen, bezet houden is. En als je gewoon bezig bent, dat je dan gewoon traind. :p En hij had zijn handdoek op een bankje liggen :cool:

- Hacksquat op legpress machine, beentje smaal en hoog houden. Niet ideaal maar het i wel te doen. 130kg :D

- Sldl 50kg :)

- Uitstappen met 2x12kg dumbbell. En dan door de gym heen wandelen. Hahahaha :D

- Seated leg curls 45kg ;)

- Legextension 70kg :)

- Calf presses op legpress machine. 130kg :p

Lekkere training en beentjes lekker vol. Daarna moest ik naar huis omdat mijn collegas nog IETS moesten doen :eek:

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Pffff op mijn werk moest ik vroeger weg. En nu thuis is het rolgordijn dicht en mag ik niet gluren.
Wat zijn ze toch allemaal aan doen. :duh:

Stiekem vind ik het heel leuk. :exactly:

Nog 3 uurtjes te gaan.......​
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven