XXL Nutrition

Gestopt Back from the dead (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

tito raymond

Contest Winner 2005
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2003
Berichten
342
Waardering
0
Hoi, hier dus ook mijn blog. Heb hier een tijdje geleden dit gedaan en vond het best leuk. Hierbij mij off seasonpics. Deze poses zijn ook waardeloos aangezien het even snel is gemaakt

Mijn stats:

1.74
84kg (schat ik?)
8-9% (ook hier schat ik?)

Bench: 5x150kg
fullsquat: 5x140kg
Deadlift met straps: 3x240kg

Ik zal dadelijk niet voor de massa gaan, want ik doe ook aan kickboksen

IMG_0313.jpg


IMG_0305.jpg


IMG_0320.jpg
 
interssant wat is nu je doel dan nog droger vind je imo erg droog erbij staan.

Hoe zijn je trainingen uit train je op kracht en uithoudingsvermogen om dit toe te passen bij kickboks?
 
Hey Raymond succes weer maat ..zet u'm op man :cool:

Groet, Ray.........
 
interssant wat is nu je doel dan nog droger vind je imo erg droog erbij staan.

Hoe zijn je trainingen uit train je op kracht en uithoudingsvermogen om dit toe te passen bij kickboks?

Yep, nog droger. Een beetje zoals ik 7 jaar geleden ook was. Heb gisteren de 1.5 liter volle melk er uit gehaald:) en daarvoor eet ik meer eieren.

Training probeer ik nog steeds op explosiviteit/kracht te doen, dus vaak 1 a 2 setjes weinig weinig herhalingen, maar zo zwaar mogelijk en daarna steeds lichtere gewichten en wat meer herhalingen. De uithoudingsvermogen is gewoon van de kickbokstrainingen en dan jezelf ook tot het uiterste gaan. Verder veel stretchen voor de lenigheid.

@theRay, bedankt. Je kent me blijkbaar nog van deze site, moet ik jou ook ergens van kennen?? Lang geleden dat ik hier ben ik geweest
 
@theRay, bedankt. Je kent me blijkbaar nog van deze site, moet ik jou ook ergens van kennen?? Lang geleden dat ik hier ben ik geweest
Yup ik heb je wel eerder voorbij zien komen (posten) maar op mijn eerste account (SnW , Foldinator) ;)
plus dat ik vaker me nick naam verander (eerst XtremeBB) dan me onderbroeken :D

Ray..
 
Xtremebb??? Jij bent toch niet die jongen die in 2005 mijn grootste "concurrent" was???
 
Nee zo ver ga ik niet terug, ik was er al bang voor dat je me niet zou herkennen,
maar dat maakt niks uit..:)

plus dat ik niet zo competitief meer ben.......
 
back in your grave?
 
hahaha, ja sorry. Ik heb een vrij drukke baan en daarbij fatsoenlijk trainen, dat de contest soms een beetje uit mijn vizier is en ik deze log kan bijhouden. Nou even snel: heb al weer flink aders op mijn buik. Kracht is nog redelijk hetzelfde, alleen raak je wel sneller op moet ik zeggen. Mijn koolhydraten heb ik dus gehalveerd met maar 1 dag een soort refeed.
 
vandaag even een Abs fotootje gemaakt voor de lol :cool:

IMG_0345.jpg
 
Ik wil eigenlijk vooral over de laatste week vooral een log bijhouden, deze weken zijn voor mij te druk, maar heb dan wat meer tijd en ga dan proberen al het vocht weg te krijgen. Is dat ok?
 
Als je het te druk hebt moet je gewoon niet mee doen.. Je weet van te voren waar je aan begint en waar je aan moet voldoen.
 
d. Logboek

Elke deelnemer moet een logboek bijhouden, dit logboek moet hier geplaatst worden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f286/.
De log moet ten laatste 1 juni gestart worden.
In de openingspost van de log moet een startfoto geplaatst worden. Dit moet binnen de eerste week na het plaatsen van de log.
[Nieuw in 2013] Er moeten regelmatig updates in de log geplaatst worden. Gemiddeld enkele malen per week mag verwacht worden. Meer is natuurlijk beter.
Je normale log kan je tijdelijk sluiten (via het menu 'Topic opties') en weer openen wanneer deze wedstrijd afgelopen is.

Of dat ok is zou je aan Big-t moeten vragen maar ik denk dat je al te weinig gelogd hebt ;)
 
Yooo!! Je staat er mooi droog bij man, en wat een brute pr's met je bodyweight!
Hoelang train je al?
Ben wel benieuwd naar je log, als je deze actief gaat bijhouden=)
 
Nou toen ik laatst in 2005 ook mee deed, was zo'n log niet echt nodig. Ik train nu dus bijna 12 jaar, ben nu 29. Dus al een oude lul, hahaha. Toen ik studeerde had je dus wel zeker meer tijd. Nou train ik gewoon dag 1:chest/lats 2:leggs/ lower back 3:shoulders/triceps en op "rustdagen" dus kickbokstrainingen. Nou ga ik weer snel naar bed, want het is voor mij al redelijk laat. Leven als een monnik, he. Je moet het maar leuk vinden :D
 
Dit staat er voor mij vanaf nu in de planning, voor de gene die meedoen, je mag t ook proberen, he:


Maandag: Normal cut-diet + 6 liter water Dinsdag: Refeed* + 6 liter water Woensdag: Normal cut-diet + 5 liter spa-water en geen zout Donderdag: Normalcut-diet + 5liter spa-water en geen zout Vrijdag: Normal cut-diet + 5 liter spa-water en zoutladen (1 theelepel per maaltijd ). Zaterdag: Refeed + 5 liter water en zoutladen (1/2 theelepel per maaltijd ) Zondag: Carb-free day 1 + 3 liter spa Maandag: Carb-free day 2 + 1,0 liter spa Dinsdag: Carb-free day + 0,3 liter spa Woensdag: on 8o clock and start carb-laden. (start with 50gram per 1/1,5 hour and built up till u have around 550gr Of carbs)**. Round 4-5 uur fotoshoot. No water, before

*eat havermout-sweet potatoes-cassava-brown rice with lots of vegetable like broccoli **start with havermout, then sweet potatoes, then bread with honey last kellogs chocopops and a little bit of cognac.

Zondag: rustdag Maandag:normal powertraining + abs Dinsdag: normal powertraining Woensdag: pomp up with 100 reps spa=natrium free water on fotoshoot pump up with very low weight your pecs/arms, no legs after pumping lie down on your back, while put you leggs on a chair. You can add some apel cider vinegar on your diet
 
Bijna 2 maanden aan het loggen en dit is post #17???

Not sure if srs???
 
Ja ik weet het, weinig tijd om de computer aan te zetten en dan te posten hier.Ik had dat anders moeten doen, schijnt heel belangrijk te zijn , een log bijhouden. Ik doe het nu gewoon maar voor mezelf en de foto's als resultaat. Als het loggen doorslaggevend is voor deze contest so be it. Ik weet voor mezelf in ieder geval dat ik de discipline nog steeds heb om dit voor elkaar te krijgen
 
De log is ook voor jezelf, gewoon doen waar JIJ zin in hebt maat ! :cool:

Groet, Ray......
 
Thnx Ray, doe ik zeker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven