MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou na het potje Intimidate (of 2 potjes) even twee weken rust nemen. Dan weer beginnen met Alpha Muscle! :)

Dat antwoord blijf ik je verschuldigd:rolleyes:

Jazeker, we gaan ons best voor je doen! :) Bedankt voor je bestelling en morgen in huis.

Ralf


Super thanks weer!
 
Wat is het percentage leucine in isolaat perfection?
 
Is de Muscle Meds Carnivor beef protein niet meer leverbaar in chocoladesmaak?
De vanillesmaak is echt niet lekker, en ben zo verslaafd geworden aan deze shake :(
 
Laatst bewerkt:
QUOTE=Kenzani;7759303]Is de Muscle Meds Carnivor beef protein niet meer leverbaar in chocoladesmaak?
De vanillesmaak is echt niet lekker, en ben zo verslaafd geworden aan deze shake :([/QUOTE]

Dat klopt, de Carnivor van Musclemeds is op dit moment alleen beschikbaar in de smaak Vanilla Caramel! Ik ga even voor je navragen wanneer we de andere smaken weer verwachten!

Tim
 
Altijd goede ervaringen met B&F, goede producten, goede service.
Helaas wordt de belofte van "Dagelijks tot 22.00 besteld, volgende dag in huis!" niet altijd nagekomen.
Dinsdag om 21.52 uur een bestelling (C982309) geplaatst, en inderdaad om 21.59 de bevestiging van B&F dat mijn bestelling verzonden zou zijn. Op woensdag bleef de track&trace echter steken op de allereerste status (iets van: zending wordt voorbereid door de verzender). Volgens PostNL was er dus nog geen pakket aangeleverd. Vandaag (donderdag) verschijnt het pakket pas in het bestelproces en is dan ook zojuist afgeleverd.
Jammer, want ik had de spullen eigenlijk gister wel nodig.
 
Ik heb palatinose besteld bij jullie.

is dit geschikt om als onbijt te nemen met Whey? of is havermout beter?
 
Altijd goede ervaringen met B&F, goede producten, goede service.
Helaas wordt de belofte van "Dagelijks tot 22.00 besteld, volgende dag in huis!" niet altijd nagekomen.
Dinsdag om 21.52 uur een bestelling (C982309) geplaatst, en inderdaad om 21.59 de bevestiging van B&F dat mijn bestelling verzonden zou zijn. Op woensdag bleef de track&trace echter steken op de allereerste status (iets van: zending wordt voorbereid door de verzender). Volgens PostNL was er dus nog geen pakket aangeleverd. Vandaag (donderdag) verschijnt het pakket pas in het bestelproces en is dan ook zojuist afgeleverd.
Jammer, want ik had de spullen eigenlijk gister wel nodig.

Je bent ook wel een beetje een flapdrol als je pas om 21:52 bestelt wanneer je de spullen de dag erna nodig hebt. Bestel gewoon een paar dagen eerder, als je ziet dat je pot bijna leeg is.
 
Vandaag pakketje binnen gehad, maar het is niet helemaal goed gegaan.
Ik heb jullie een pm gestuurd.
 
Altijd goede ervaringen met B&F, goede producten, goede service.
Helaas wordt de belofte van "Dagelijks tot 22.00 besteld, volgende dag in huis!" niet altijd nagekomen.
Dinsdag om 21.52 uur een bestelling (C982309) geplaatst, en inderdaad om 21.59 de bevestiging van B&F dat mijn bestelling verzonden zou zijn. Op woensdag bleef de track&trace echter steken op de allereerste status (iets van: zending wordt voorbereid door de verzender). Volgens PostNL was er dus nog geen pakket aangeleverd. Vandaag (donderdag) verschijnt het pakket pas in het bestelproces en is dan ook zojuist afgeleverd.
Jammer, want ik had de spullen eigenlijk gister wel nodig.

Het heeft je zeker een halve kilo spiermassa gekost. Omdat je het een dag telaat kreeg
 
Altijd goede ervaringen met B&F, goede producten, goede service.
Helaas wordt de belofte van "Dagelijks tot 22.00 besteld, volgende dag in huis!" niet altijd nagekomen.
Dinsdag om 21.52 uur een bestelling (C982309) geplaatst, en inderdaad om 21.59 de bevestiging van B&F dat mijn bestelling verzonden zou zijn. Op woensdag bleef de track&trace echter steken op de allereerste status (iets van: zending wordt voorbereid door de verzender). Volgens PostNL was er dus nog geen pakket aangeleverd. Vandaag (donderdag) verschijnt het pakket pas in het bestelproces en is dan ook zojuist afgeleverd.
Jammer, want ik had de spullen eigenlijk gister wel nodig.

Beste Dunk! Bedankt voor je post. Wij vinden het erg vervelend dat je je pakketje niet op tijd in ontvangst genomen hebt! Echter zoals u zelf heeft kunnen zien heeft ons pakketje ons pand netjes op tijd verlaten. Het is natuurlijk zo dat wij afhankelijk zijn van bezorging van de Postnl en dat daar zo nu en dan wel eens wat fout gaat! Zeker door reorganisaties en dergelijke. Wij hebben dan ook rekening te houden met een zeer kleine foutmarge, hoe vervelend dat ook is! We zullen er altijd alles aan doen om uw pakketje zo snel mogelijk te laten bezorgen, mocht er vertraging of iets dergelijks zijn schroom dan ook niet om contact met ons op te nemen!

Tim

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 18:55 ----------

Vandaag pakketje binnen gehad, maar het is niet helemaal goed gegaan.
Ik heb jullie een pm gestuurd.

Excuses voor het ongemak! We gaan het zo snel mogelijk voor je oplossen!

Tim

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 18:57 ----------

Ik heb palatinose besteld bij jullie.

is dit geschikt om als onbijt te nemen met Whey? of is havermout beter?

Dit kan in principe allebei, alleen zou ik persoonlijk voor Havermout/Oats gaan!

Tim

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 19:00 ----------


miligram Leucine per 100gram, had inderdaad wel iets duidelijker gemogen van mijn collega:D Excuses!
 
Laatst bewerkt:
Ik ga het gelijk voor jullie navragen bij de persoon die hierover gaat! Ik hoop dat ik hier vanavond nog antwoord op kan geven!

PS: Boterham, gaat dit over hetzelfde of heb je een andere vraag?! Ik hoor het graag van je dan ga ik dat ook navragen?

Tim

Gaat over deze post in een ander topic:


En waarom het Volac logo niet meer op hun site staat... ondanks ze toch zo trots waren dat ze de
beste whey inkochten bij Volac

Gaarne meer duidelijkheid.
 
Gaat over deze post in een ander topic:




Gaarne meer duidelijkheid.

Volac wil geen logo's meer op de website. Omdat andere merken andere prijzen berekenen en of daar op tegen waren hebben ze die beslissing genomen. Mag nationaal en internationaal niet meer. Whey Perfection is 100% Volac. :)

-Ilco
 
miligram Leucine per 100gram, had inderdaad wel iets duidelijker gemogen van mijn collega:D Excuses!

Ha ja ik dacht al wat kan ik daar nou mee zonder eenheid. Als dat mg is is het percentage ook snel uitgerekend ^_^. Dankje.
 
Volac wil geen logo's meer op de website. Omdat andere merken andere prijzen berekenen en of daar op tegen waren hebben ze die beslissing genomen. Mag nationaal en internationaal niet meer. Whey Perfection is 100% Volac. :)

-Ilco

Dank je Ilco, een snel en bevredigend antwoord.
 
Dank je Ilco, een snel en bevredigend antwoord.

Graag gedaan!:)

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 22:12 ----------

Ha ja ik dacht al wat kan ik daar nou mee zonder eenheid. Als dat mg is is het percentage ook snel uitgerekend ^_^. Dankje.

Zo is dat:D (ik denk dat Ralf even zat te slapen maar dat mag ook wel een keertje:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven