XXL Nutrition

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

DELOAD TRAINING

BTN PUSH PRESS
3x3 100kg

lolz still easy

SQ high bar belt
3x155
3x155
2x155

duidelijk niet easy :') zou handelbaar moeten zijn, maar **** it, UB gaat goed, squat heeft lang genoeg goed gegaan, moest ooit eens een einde aan komen

WEIGHTED PULL UPS
3x3 20kg
barely

ROUND BACK SLDL
15x50kg

WRIST ROLLER
2x 50kg

INCH DUMBBELL ROW
6x rechts
3x links

dafuq, vorige keer was links nog de sterke, isthisreallife

aight, goeie training buiten squats, maar ja :)
 
als we dat al een deload kunnen noemen zijn we goed bezig:p
Ik droom van die gewichten voor het moment!
 
dit is een deload in volumen, niet gewicht :) dus het gewicht gaat omhoog maar het volume daalt, wat in theorie tot gains zou moeten leiden, maar bij LB is me dat nog niet gelukt bij Bill starr advanced :')
 
moest heel vroeg op de dag trainen, voelde me zwakjes maar begon tegen de deadlifts opgewarmd te raken :)

WEIGHTED DIPS
3x3 40kg
dik PR, heb nog nooit zoveel aan m'n riem gehad, doel is om 5x60 te dippen en DAN pas begin ik terug te benchen :)

TRAP BAR DEADLIFT
3x3 190kg
voelde sterk maar wel elke rep een grinder, omdat ik hard op form let

LOG BAR HAMMER CURL
8x50kg
ik hammer curl bijna zoveel als ik barbell curl, weak biceps are weak :')

FAT BAR RACK PULL (meer een powershrug maar soit)
7x115kg
1 rep progressie, goed genoeg :)

ok nu naar de bibliotheek om te studeren, mazzuhl
 
pff, vele nachten amper geslapen, wel goed examen gedaan, training minder :D

BTN PUSH PRESS
2x105kg
fail

dit was al dak eruit kreeg, leg drive was zoek maar alles was een beetje zoek vandaag

SQ
10x100

Pull ups
2x22.5kg
niks

Wrist roller
1x52.5kg

INCH DUMBBELL ROW
10x met beide hand

wel een dik PR :)

ik ga deze week nog afmaken, vrijdag nog zwaar dippen en zwaar deadliften maar daarna gewoon stoppen, een weekje heeeeeeel rustig trainen als voorbereiding op een 20 rep squat programma dat ik hierna ga doen, examens gaan me toch nekken kwa eten en slaap.
 
laatste training van BILL STARR ADVANCED

WEIGHTED DIPS
0x50
fail

TRAP BAR DEADLIFTS
1x200
fail

FAT BAR RACK PULL
9x115kg


meer zat er niet meer in voor mij, de examens hebben een te zware tol geeist, ja, spijtig niet de PR's behaald die ik wou, volgende week pauze, gewoon omdat het nog examens zijn, daarna een nieuw HIT schemaatje met 20 rep squats (for real this time)

BTW, ik ben nu al een paar weekjes stiff legged deadlifts aan het doen, vanop een verhoog en met de bar tot aan de bovenkant van m'n voeten, ik doe ze high rep en heel traag, geen pauze aan de bottom en actief proberen mijn rug in lordosis te houden (ookal gaat dat doorheen de hele ROM nog niet) maar ongeacht, resultaat -> serieus verbeterde hamstringflexibiliteit, en mijn hammies waren al redelijk soepel maar nu is het echt nog veel beter, kan eender welk moment van de dag zonder warmup met gestrekte knieen m'n beide handen vlak op de grond plaatsen, mss een aanrader :D
 
Ben echt eens benieuwd naar dat 20 rep Squat programma. :D
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Jij switcht wel graag van programma's he?:p
Good luck met je 20-reppers! ik laat het wel bij mijn 5x5:D
 
200 niet gehaald? hoe kan dat man. jammer
 
Jij switcht wel graag van programma's he?:p
Good luck met je 20-reppers! ik laat het wel bij mijn 5x5:D

ik wissel elke 9 weken ofzo, gewoon omdat ik dan iets anders wil doen en om niet in een slop te geraken, maar de basis van mijn schema's zijn bijna altijd hetzelfde :)

200 niet gehaald? hoe kan dat man. jammer

gewoon niet uitgerust, slecht gegeten, veel gestudeerd, moest 3x3 doen maar kreeg het maar 1 keer van de grond vreemdgenoeg, anyway volgend schema terug knallen :)
 
meer zat er niet meer in voor mij, de examens hebben een te zware tol geeist, ja, spijtig niet de PR's behaald die ik wou, volgende week pauze, gewoon omdat het nog examens zijn, daarna een nieuw HIT schemaatje met 20 rep squats (for real this time)

Know that feel, school kan je echt kapot moe maken.

Lekker van extra hamstring mobiliteit, zal ik mss ook eens proberen. Dingen als Defranco agile 8 hebben ook wonderen voor mij gedaan.
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Whahaha, klagen over school, wacht maar tot je ooit eens (zwaar) moet gaan werken :roflol:
 
Whahaha, klagen over school, wacht maar tot je ooit eens (zwaar) moet gaan werken :roflol:
Zwaar werken is fysisch zwaar, school en vooral examens is mentaal zwaar.
Je hebt beide nodig voor een goede training. ;)
 
Whahaha, klagen over school, wacht maar tot je ooit eens (zwaar) moet gaan werken :roflol:

Dacht ik ook, toen ik fysiek zwaar werk deed (alles gedaan, in de bouw, achter de vuilniswagen, schoonmaken, horeca, etc).
Totdat ik (bijna) hele dagen achter de computer kwam, met intellectueel veel uitdagender werk, valt echt vaak vies tegen vriend om dan nog fatsoenlijk te gaan trainen. Ben nu vaak veel meer gebroken dan na een dag fysiek werk. De truc met zwaar fysiek werk is niet op de bank gaan liggen na een werkdag. Gewoon thuiskomen, eten en gaan trainen. Bij geestelijk inspannend werk werkt dat dus niet, want zit je al heel de dag op je hol. Plus dat je examenstress en resultaten ook - onbewust misschien - naar je trainingen meeneemt. Mentaal veel zwaarder.
Werken = uitklokken en klaar, voor de meesten dan.
 
Whahaha, klagen over school, wacht maar tot je ooit eens (zwaar) moet gaan werken :roflol:


ey slet ik heb ook in de bouw gestaan hoor :trollface: en na een hele dag containers vullen met puin gaat een training eigelijk zo slecht nog niet :) maar een dag studeren put je uit op een andere manier, geen focus, geen fut.

het brein verbrand trouwens 20% van je dagelijkse caloriebehoefte :)
 
Juist. Als ik heel de dag actief/zwaar heb gewerkt, dan ondervind ik dat mijn training er helemaal niet onder lijdt, in tegendeel zelfs, het gaat beter dan dat ik heel de dag heb stilgezeten. Als ik moet studeren is het nog erger. Trainingen tijdens examens zijn meestal de slechtste. Dit bewijst dat sanca het maar weer eens fout heeft. Misschien moet sanca gaan studeren ... :trollface:
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Misschien moet sanca gaan studeren
Misschien moet sanca gaan studeren
Misschien moet sanca gaan studeren
Misschien moet sanca gaan studeren

tumblr_m6oaosRkai1qaxdql.gif
 
  • Like
Waarderingen: Guts
eerste training van mijn nieuwe HIT programma

CHIN UP
8xBW

SQUAT
20x75

BREATHING PULLOVERS
20x10kg

CHIN UP
6xBW

BTN PUSH PRESS
10x60kg

FAT BAR CURL
10x30

BTN PUSH PRESS
6x60kg

allemaal in 5min30
was stikkkkkkapot :D conditie was precies ver te zoeken maar heb ook doorgeduwd, zal wel verbeteren :)
 
5m30
Dat je geen half uur pauze tussen elke oefening neemt ok, maar dit lijkt me niet echt productief voor krachtgains...
 
Back
Naar boven