MuscleMeat

Tepelbram's logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Aardig wat setjes pak je telkens toch. Nice!
 
Nice, al flink wat kracht!
Ik volg.
Welkom,
Ja kracht gaat wel goed, massa gaat langzaam maar zeker omhoog, voeding is altijd een puntje bij mij wat ik veel meer moet verbeteren.

Aardig wat setjes pak je telkens toch. Nice!

Klopt 8-10-12-14 dan +5 en hetzelfde, ergens een post van adonis gelezen, tot nu toe bevalt het me wel aardig. Alleen is het (zeker die 14) wel erg veel.
 
interessante methode, ff in de gaten houden ;)

Thanks, ben het zelf ook nog aan het proberen, opzich bevalt het nog goed en lijkt het redelijke krachtgains te kunnen maken, heb alleen me twijfels bij de squat aangezien ik wanneer ik zwaar ga, een slechte techniek krijg.
 
Al een tijd niet s ochtends op de weegschaal gestaan, vanmorgen 81.2 :p woppa
 
12 jun

Chin en dip suppersetjes

Chin up 12xbw+15

4xbw+14
4xbw+14
4xbw+14
4xbw+14

4xbw+14
4xbw+14
4xbw+14
4xbw+14

4xbw+14
4xbw+14
4xbw+14
4xbw+14

Dip 10xbw+5

4xbw+4
4xbw+4
4xbw+4
4xbw+4

4xbw+4
4xbw+4
4xbw+4
4xbw+4

4xbw+4
4xbw+4


Bb curl 5x5 40kg

5x40
5x40
5x40
5x40
5x40



Was iets te laat, en squatrek was bezet, tegen de tijd dat ik kon squaten moest ik weg.

Chins gingen vrij makkelijk, dips helemaal.
 
Zojuist grippertje 14x links en rechts
 
Hoe bevalt je nieuwe dipriem? :D

Vandaag training laten schieten, voor vriendin die haar eerste rijles had, maandag ga ik misschien wel voor een record chins(50kg+) en dippen, hij ziet (en voelt in ieder geval zeer stevig aan.)
 
Thanks, we gaan vanavond zien hoeveel het word, ooit moet het een bw+bw chin worden:p
 
Thanks, we gaan vanavond zien hoeveel het word, ooit moet het een bw+bw chin worden:p

Nog nooit iemand tegen gekomen die specifiek voor 2x bw chinup traint, maar het zou mogelijk moeten zijn.
Ik denk dat je eerder 2x bw benchpress voor elkaar zal krijgen dan dat :)
 
Nog nooit iemand tegen gekomen die specifiek voor 2x bw chinup traint, maar het zou mogelijk moeten zijn.
Ik denk dat je eerder 2x bw benchpress voor elkaar zal krijgen dan dat :)

Eens je +100kg staat is het ook niet meer mogelijk gezien de meeste pullup stations maar tot een 180kg
ofzo belastbaar zijn :D
 
Nog nooit iemand tegen gekomen die specifiek voor 2x bw chinup traint, maar het zou mogelijk moeten zijn.
Ik denk dat je eerder 2x bw benchpress voor elkaar zal krijgen dan dat :)

Toch een mooi doel:p

Me bw is 80

Record chin op bw+50 =130

Me bench op 115

Bw+bw= 160

Stel dat er vanavond nog 10kg bij me chin komt
Ben ik nog maar 20 kg verwijderd.
 
Klote training,


Chin
Bw+51kg pr iets te brede grip

Nog wat setjes met 15 maar was leeg.

Dip, last van pols als ik erop leunde

Ook maar een paar setjes.


Chins dan met een kilo verhoogt, maar had op meer gehoopt,
Dips deden polsen pijn en heb al 2 dagen last van me hiel(geen idee hoe) squats werd hem dus ook niet.
Toen maar weze aanklote,
Cgbp ging slecht met pols, wat romanian deads gedaan met 110, ging dan wel weer,
Wat biceps gedaan, en 10 min gespint.

Daarna maar mac donald gepakt.
 
Netjes, ben echt jaloers op je kracht.
Ach na zomer mag ik voor t eerst in 20 jaar keer bulken :P
 
Netjes, ben echt jaloers op je kracht.
Ach na zomer mag ik voor t eerst in 20 jaar keer bulken :P

Is het zo erg? Het bulken vind ik ook maar vervelend, vaak moeilijk om aan je kcal te komen, tja kracht had ik eigenlijk altijd al, progressie gaat jammer genoeg langzaam nu:p

Nice chin man! Hoe is het vergaan met de dip riem? :)

Thankss, hij voelt heel stevig ben er tevreden over, alleen het haalje is eigenlijk net te klein.
 
Bedoel je het haakje? Ik heb er nog niet iets over gehoord van anderen. Misschien bij de volgende productie eens naar kijken.

Vind je het super irritant? Dan zoek ik andere voor je!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven