MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wel oplichting hoor ik ga je aangeven srs

    ---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 21:32 ----------

    :p

    heb dit trucje van Ruud, bij hem ging je naar een CR7 video
     
    Hier kan ik wel bij in komen. Zou ik ook doen, maar ben ook een echte dierenvriend :o Wel mooi dat je dat doet man, schetst toch weer een heel ander beeld van jou :D
    Hij vertelt er wel niet bij dat die meisjes minderjarig zijn en in ruil moeten ze eventjes mee in de audi stoppen... :o
     
    Hier kan ik wel bij in komen. Zou ik ook doen, maar ben ook een echte dierenvriend :o Wel mooi dat je dat doet man, schetst toch weer een heel ander beeld van jou :D

    :roflol:

    T is veel grappiger frustrerende opmerkingen te plaatsen dan mijn volledige leven hier op DBB uit te braken.

    Loop er overigens ook niet echt mee te koop als ik wat weggeef. Kans dat je mensen krijgt die bewust zielig gaan doen is best wel groot. Ben gewoon naar de dierenarts gegaan en heb daar rekening betaald, mensen hebben geen idee wie t betaald heeft maar was overduidelijk dat ze er blij mee waren.

    ---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 21:43 ----------

    Hij vertelt er wel niet bij dat die meisjes minderjarig zijn en in ruil moeten ze eventjes mee in de audi stoppen... :o

    :roflol:

    Ik had laatst een keer bich in de Audi laten rijden. Wilde ze even snel voor een auto langs de weg op rijden. Kon nog net voorkomen dat we vol tegen een auto op de andere weghelft aan knapte :o
     
    op mijn school zit een jongen die een duif heeft getrapt in de cafetaria (waar ze altijd welkom zijn, ze lopen daar altijd) :(
    en hij is niet eens marokkaans. wat doen?
     
    op mijn school zit een jongen die een duif heeft getrapt in de cafetaria (waar ze altijd welkom zijn, ze lopen daar altijd) :(
    en hij is niet eens marokkaans. wat doen?
    Ik geef die jongen een beetje gelijk , Duiven zijn GVD vliegende ratten :mad:
     
    Ik geef die jongen een beetje gelijk , Duiven zijn GVD vliegende ratten :mad:

    helemaal niet, ze zijn hartstikke lief en doen enkel roekoe roekoe en ze vallen niemand lastig. ik heb liever 10 duiven in de cafetaria dan een mocro* op m'n schoot.
     
    helemaal niet, ze zijn hartstikke lief en doen enkel roekoe roekoe en ze vallen niemand lastig. ik heb liever 10 duiven in de cafetaria dan een marokkaan op m'n schoot.
    :roflol:

    Ja daar kan ik natuurlijk niet tegen op , daar geef ik je 200% gelijk in !!! :D
     
    :roflol:

    T is veel grappiger frustrerende opmerkingen te plaatsen dan mijn volledige leven hier op DBB uit te braken.

    Loop er overigens ook niet echt mee te koop als ik wat weggeef. Kans dat je mensen krijgt die bewust zielig gaan doen is best wel groot. Ben gewoon naar de dierenarts gegaan en heb daar rekening betaald, mensen hebben geen idee wie t betaald heeft maar was overduidelijk dat ze er blij mee waren.


    True, dat wekt de leukste reacties op :D

    Ja dat krijg je dan al gauw als je de weg geef show start :p Nice man, dat is nog het mooiste dat het buiten hun weten gebeurd is. Ben je toch nog wel een lieve jongen voor de kleinere meisjes onder ons :eyebrow:

    ---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 21:58 ----------

    Hij vertelt er wel niet bij dat die meisjes minderjarig zijn en in ruil moeten ze eventjes mee in de audi stoppen... :o

    :roflol::roflol::roflol:
     
    True, dat wekt de leukste reacties op :D

    Ja dat krijg je dan al gauw als je de weg geef show start :p Nice man, dat is nog het mooiste dat het buiten hun weten gebeurd is. Ben je toch nog wel een lieve jongen voor de kleinere meisjes onder ons :eyebrow:

    ---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 21:58 ----------



    :roflol::roflol::roflol:

    :o

    Nopedo
     
    Vanmorgen lag er in de parking op het werk een briefje van €50 op de grond :)
     
    Maar ze blijft minderjarig :roflol:

    Net zoals je ex die je vermoedelijk hebt aangerand. :trollface:

    j/k

    Bedreigd*

    Waarvan ze aangifte deed de dag nadat ik tering boos was geworden om haar leugens en mijn spullen terug eiste :roflol:
     
    Bedreigd*

    Waarvan ze aangifte deed de dag nadat ik tering boos was geworden om haar leugens en mijn spullen terug eiste :roflol:

    klopt het dan niet gewoon?:roflol: (in de zin van: "geef me spullen terug, of anders...", want die bish had natuurlijk gewoon 'nee' geantwoord neem ik aan)
     
    klopt het dan niet gewoon?:roflol: (in de zin van: geef me spullen terug, of anders..., want die bish had natuurlijk gewoon nee geantwoord neem ik aan)

    Nee, die bedreiging zou 2 weken daarvoor plaats gevonden hebben toen ik met haar brownies aan het eten was.

    Maar dat kind heeft psychisch iets niet helemaal goed zitten.
     
    Bedreigd*

    Waarvan ze aangifte deed de dag nadat ik tering boos was geworden om haar leugens en mijn spullen terug eiste :roflol:

    Haha weet ik man ;)

    Ik weet hoe die bishes kunnen zijn, zo werd ik ook eens onder druk gezet omdat ik me maar voor kanker dit en kanker dat moest laten uitschelden :rolleyes: en haar moeder was net kanker vrij verklaard. :rolleyes:
     
    Haha weet ik man ;)

    Ik weet hoe die bishes kunnen zijn, zo werd ik ook eens onder druk gezet omdat ik me maar voor kanker dit en kanker dat moest laten uitschelden :rolleyes: en haar moeder was net kanker vrij verklaard. :rolleyes:

    Haha je kende dat wijf van girlscene irl :roflol:
     
    Back
    Naar boven