XXL Nutrition

Delicious Breakfast - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Delicious Breakfast is een ontbijtproduct dat speciaal is ontwikkeld om de doelen van bodybuilders, fitnessers en andere krachtsporters dichterbij te brengen. Het is een zorgvuldig samengestelde ontbijtpap die de essentiële voedingsstoffen voor kracht, massa en spiergroei combineert in één voedzaam en smakelijk product. Delicious Breakfast bevat een mix complexe koolhydraten uit onder andere tarwe, rijst en maïs. En hoogwaardige eiwitten uit whey proteïne.

    Deze samenstelling is ideaal voor mensen die meer energie, kracht en spieren voor ogen hebben. Enerzijds zorgen de zuivere complexe koolhydraten ervoor dat je gedurende de dag blijft profiteren van de energie-afgifte van je ontbijt. Meer energie, minder vermoeidheid. Anderzijds levert de whey jouw lichaam direct hoogwaardige eiwitten en aminozuren – sneller opneembaar dan welk eiwit dan ook. Dat is precies wat jouw spieren ’s ochtends nodig hebben. En los van dit alles, is het ook nog eens een overheerlijk ontbijt dat in een mum van tijd op tafel staat.


    Alle voedingsstoffen voor een superontbijt in één product
    Complexe koolhydraten uit verschillende zuivere granen
    Gebalanceerde afgifte van energie over de dag voor een energiek gevoel
    Hoogwaardige eiwitten uit whey proteïne voor meer spiergroei- en herstel
    Bevat geen toegevoegde suikers
    Bevat geen kunstmatige zoetstoffen
    Bijzonder vezelrijk, dus goed voor de spijsvertering
    Heerlijke lichte vanille smaak
    Snel en eenvoudig te bereiden, binnen een minuut klaar
    100% natuurlijk product
    Zowel warm als koud te gebruiken
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken and counting...
  • Hoe is de smaak van dit supplement? vanilla... licht zoete smaak/GOED
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2,5 scoops 80gr iedere ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION ( http://www.xxlnutrition.nl/delicious-breakfast/xxl-nutrition )
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending/ free samples/kassakorting
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34.50 EURO
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JA! het product is een goede volwaardige maaltijdvervanger (goede eiwit/koolhydraatverhouding)

Mijn review:

IK kreeg mijn pot DELICIOUS BREAKFAST binnen de dag na mijn bestelling...

kon niet wachten om het te proberen, dus zoals het gebruik voorschrijft, 300ml halfvolle melk in de microgolf, dan 2.5 scoops delicious breakfast al roerend gemengd met de melk en klaar was mijn vervangmaaltijd.


PRO:

- ik was verrast van de smaak, lekker licht zoete vanillesmaak
- mengde makkelijk zonder brokken achteraf.
- 5 minuutjes later had ik het goedje naar binnen en was ik voldaan zonder dat het zwaar op de maag ligt.
- per maaltijd krijg je even 40 gr eiwit binnen en een heleboel "gezonde" koolhydraten uit gerstemeel, gierstmeel, haverbloem, roggemeel,...

CONTRA:
- het is een papje (voor mensen die niet graag papjes eten)

IK BEN OVERTUIGD DAT HET EEN GOEDE/GEZONDE MAALTIJD IS DIE MIJ EN MIJN SPIEREN GENOEG ENERGIE EN VOEDINGSSTOFFEN GEEFT DIE HET NODIG HEEFT!

3.jpg


del1.jpg


del2.jpg


del3.jpg
 
Net een sample besteld, ben zeer benieuwd!

Laat even weten wat je er van vind

De nieuwe smaak is top! 10/10!
Tof dat jullie voor stevia gekozen hebben, misschien een mogelijkheid om deze ook in 10kg aan te bieden? Koop ik gelijk een voorraad in :D

Haha! nee grotere verpakkingen komen er niet. We gaan wel een 1000grams verpakking toevoegen zodat het product wat toegankelijker wordt. Wij vinden de vernieuwde smaak ook top!
 
Vandaag sample geprobeerd en het is echt super lekker. Dit gaat zeker zo nu en dan mijn ontbijtje worden! :meal:
 
deze gaat vanaf nu ALTIJD mijn ontbijt worden :D
 
Is de 'vernieuwde smaak' slechts een subtiel verschil of heb ik gisteren nog de eerste versie ontvangen?
 
Ik heb hier een sample van gekregen tijdens de DBB meet in Turnhout. Net dus maar even uitgeprobeerd.
40gr van dat spul gemengd met 150á200ml melk. Het mengde iniedergeval makkelijk dus dat is een pluspunt.
Ik vind de smaak wel veeeeel te zoet. Ik ben normaal brinta gewend in de morgen maar jezus wat is dit spul zoet. Eigenlijk zo zoet dat ik het niet eens meer lekker vond. Uiteindelijk m'n bord wel leeggegeten omdat het niet zo heel veel was maar ik hou het lekker bij mijn bordje brinta elke morgen. Het kan best zijn dat andere mensen die brinta niet lekker vinden dit heerlijk vinden maar voor mij is het niks.
 
Is de 'vernieuwde smaak' slechts een subtiel verschil of heb ik gisteren nog de eerste versie ontvangen?

de smaak is toch echt anders, je hebt de nieuwe smaak al.

Ik heb hier een sample van gekregen tijdens de DBB meet in Turnhout. Net dus maar even uitgeprobeerd.
40gr van dat spul gemengd met 150á200ml melk. Het mengde iniedergeval makkelijk dus dat is een pluspunt.
Ik vind de smaak wel veeeeel te zoet. Ik ben normaal brinta gewend in de morgen maar jezus wat is dit spul zoet. Eigenlijk zo zoet dat ik het niet eens meer lekker vond. Uiteindelijk m'n bord wel leeggegeten omdat het niet zo heel veel was maar ik hou het lekker bij mijn bordje brinta elke morgen. Het kan best zijn dat andere mensen die brinta niet lekker vinden dit heerlijk vinden maar voor mij is het niks.

Dat komt door de natuurlijke zoetstof STEVIA dat is vrij zoet, ik ga doorgeven het spul 10% minder zoet te maken en kijken we hoe dat bevalt. De smaak wordt toch goed ontvangen nu over het algemeen. Maar we schaven de producten altijd bij waar nodig.
 
Ik drink deze nu in de cut elke ochtend als ik ga trainen (op rustdagen dus niet). Dit gewoon omdat ik altijd laat werk en 's ochtends toch iets snel wil binnen hebben voor het trainen.

Met melk en water geprobeerd (beide koud). Mengt vlot en gaat ook goed binnen! De geur is subliem en het smaakt gewoon ook lekker (en ik ben echt geen fan van vanille...)
 
Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt via facebook over deze actie :D?

Ik heb geen idee zal het vandaag even navragen, hoe me verder niet bezig met FB ;)

Ik drink deze nu in de cut elke ochtend als ik ga trainen (op rustdagen dus niet). Dit gewoon omdat ik altijd laat werk en 's ochtends toch iets snel wil binnen hebben voor het trainen.

Met melk en water geprobeerd (beide koud). Mengt vlot en gaat ook goed binnen! De geur is subliem en het smaakt gewoon ook lekker (en ik ben echt geen fan van vanille...)

Ok goed om te horen! ik eet het zelf als een papje. Maar jij drinkt het dus als een shake?
 
Ok goed om te horen! ik eet het zelf als een papje. Maar jij drinkt het dus als een shake?
Nene ook als een papje, ik warm het gewoon niet op :D

De geur die me tegemoet komt uit m'n supp kast...geweldig :D
 
Nene ook als een papje, ik warm het gewoon niet op :D

De geur die me tegemoet komt uit m'n supp kast...geweldig :D

Ja ik vind het ook echt iets om naar uit te kijken! maar veel mensen volgens mij want we zijn weer uitverkocht :mad:
 
Damn you René, nu wil ik dit weekend nog eens een bestellinkje doen en kan ik die breakfast niet proberen :fuu:
 
Een 2e smaak wil maar niet echt lukken... we houden voorlopig dus alleen deze ;)
 
Back
Naar boven