Fitness Seller

Update Antoine Vaillant (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nvm
 
Laatst bewerkt:
die maat van hem is ook aardig gegroeid..
 
wat is intro nummer van die super awesome kitchen stuff vid
 
shit... Jujimufu got big inderdaad :p
 
Juji is veranderd zeg, holy ****

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 23:25 ----------

mooie youtube comment:
Do you remember when Goku, still a little kid, leaves his friends for years in order to train alone for the upcoming World Martial Arts Tournament? Then, he returns out of nowhere just before the big event, looking like a totally different person - tall and muscular and sh*t- and you, while looking for your jaw somewhere on the floor, just keep asking yourself what the hell happened to you Goku? That's how I see Juji right now.
 
Die Jujimufu heeft zeker wel zo'n 10-15kg spieren gegaint als ik het zo schat...
Moest eerst 10x youtube pauzen om te kijken of hij het wel echt was
 
Hij is goeie vrienden met een Pro wat denk je dan, ik wist al dat die ****ing buff zou worden
 
Hij is goeie vrienden met een Pro wat denk je dan, ik wist al dat die ****ing buff zou worden
Was ik maar goede vrienden met een pro. Het enigste wat in de buurt komt van een professionele vriend is expert uitkering trekken Thomastog. Doet ook niet echt veel aan m'n spiermassa verder.
 
Leeft thomastog ook nog ja? Zit ie hier op t forum?
 
Was ik maar goede vrienden met een pro. Het enigste wat in de buurt komt van een professionele vriend is expert uitkering trekken Thomastog. Doet ook niet echt veel aan m'n spiermassa verder.

Cool dat je hem in real life kent, aardige gozer vond ik dat altijd. Ik ben ook expert uitkering trekken haha. :D
 
Neuh maar ik update hem wel als er iets leuks gebeurt.

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 08:38 ----------


Komt omdat jij geen wiet en een dikke game pc koopt van gratis geld :o

Dus als je wiet en een game pc koopt van een uitkering dan kun je er trots op zijn? Dan maakt het voor mij nog triester eigenlijk. Misschien had die beter een leven kunnen kopen.
 
Dus als je wiet en een game pc koopt van een uitkering dan kun je er trots op zijn? Dan maakt het voor mij nog triester eigenlijk. Misschien had die beter een leven kunnen kopen.

Hoe koop je een leven?
 
Waar koop je een leven?
 
Back
Naar boven