Fitness Seller

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Hoe maak je eigenlijk best een neusspray zoals die kerel gedaan heeft?
Is er eig een verschil met poeder die zo in je longen kan komen vs vloeistof?

Ik geloof dat je die neusspray gewoon bij de drogist ofzo kan/kon kopen, had ik als het goed is ergens gelezen maar geen idee meer waar. Je kan het wss ook snuiven maar denk niet dat je dat wil :p
 
Ik heb 1x een "overdosis" gehad bij phenibut, was 1 van de eerste keren dat ik poeder had ipv capsules en ik denk dat ik niet goed opgelet heb bij het afstrijken van dat schepje. Of misschien viel het gewoon verkeerd (had wel redelijk veel gedronken de avond ervoor). Ik voelde me de hele dag en avond misselijk en werd duizelig als ik mn hoofd wegdraaide. Had ook echt enorme pupillen.

Phenibut + alcohol is trouwens de ideale combo voor een avond stappen:D
 
Bewaar die pheni liever voor de dag ná het stappen. Goed middel om beetje die downer van een kater weg te werken.
 
Met alcohol kan het overdosen wel (alleen de pheni niet denk ik, zie je zelf ook wel dat het een behoorlijke klap poeder is), das heel veel kotsen :o En bij denkBeter is het idd weer op voorraad.
 
Laatst bewerkt:
Heb 't nu ook binnen. Begin wel met 1gr of zo.. laat morgen wel weten of ik er iets van voelde
 

hmm, heb rond de 1.3gr genomen. Heb geen fruitsap of iets dergelijks in huis dus met water genomen, behoorlijk zure smaak :P


Edit: is het nou wel of niet aan te raden om voor 't stappen te nemen? Ga vrijdag weer uit maar moet eerst 20 minuten met de auto rijden, geen zin om op de terugweg kotsmisselijk in de auto te zitten..
 
hmm, heb rond de 1.3gr genomen. Heb geen fruitsap of iets dergelijks in huis dus met water genomen, behoorlijk zure smaak :P


Edit: is het nou wel of niet aan te raden om voor 't stappen te nemen? Ga vrijdag weer uit maar moet eerst 20 minuten met de auto rijden, geen zin om op de terugweg kotsmisselijk in de auto te zitten..

ik neem het graag ochtends. na een paar uur merk je effect. als je het voor het slapen neemt ga je waarschijnlijk de wekker niet horen.
 
Duurt circa 2 uur voordat het volledige werking heeft.
 
Voel me wel klein beetje vaag, maar niet echt meer ontspannen dan normaal. beetje zweverig zoals eerder gezegd is.


wel gewoon op nuchtere maag genomen. 3u van te voren niks gegeten
 
Hmm heerlijk geslapen. Normaal word ik wel wakker in midden van de nacht maar nu gewoon van 2 tot 12 geslapen. Zal volgende keer wel iets neer nemen om te kijken of ik t het iets beter voel wanneer ik nog wakker ben.
 
Voel me wel klein beetje vaag, maar niet echt meer ontspannen dan normaal. beetje zweverig zoals eerder gezegd is.


wel gewoon op nuchtere maag genomen. 3u van te voren niks gegeten

Hmm heerlijk geslapen. Normaal word ik wel wakker in midden van de nacht maar nu gewoon van 2 tot 12 geslapen. Zal volgende keer wel iets neer nemen om te kijken of ik t het iets beter voel wanneer ik nog wakker ben.



Hoeveel kg weeg je? Dan kan ik dat meenemen als ik mn dosis ga bepalen :p
 
Beste is om in de ochtend te nemen op nuchtere maag, en dan ca. 30-45 minuten later te eten.
 
Beste is om in de ochtend te nemen op nuchtere maag, en dan ca. 30-45 minuten later te eten.

Maakt in principe toch niet zoveel uit wanneer je het neemt? Zolang je maag maar (zo goed als) leeg is en je daarna ff niks eet?
 
Jo, ik heb vandaag rond 8u pheni genomen, kan het al wel iets voelen alleen niet echt super goed of zo. Aan te raden om nog wat te nemen nu? Ga rond 1u stappen.
 
Wat was je dosis? Hoeveel mg?
 
Mijn ervaring:

500mg: niks
1000mg: niks, miss klein beetje vrolijker
1500mg: muziek klinkt beter, gemotiveerder en vrolijker
2500mg: bovenstaande + sociaal, zin om te praten, positieve gedachtes, hoger libido, geen slaap, soms euforisch, zware en rusteloze benen (wel allemaal subtiele effecten waardoor het miss lijkt of je gewoon een hele goeie dag hebt)

Combinatie met alcohol vind ik een aanrader, maar ik denk als je een lage alcoholtolerantie hebt dat je snel dronken bent en een flinke kater kan verwachten :D
 
Ik vind het effect van phenibut het duidelijkst wanneer je jezelf eigenlijk niet relaxed voelt :) Dan merk je duidelijk dat het je van een min naar een plus tilt qua mood.
 
Back
Naar boven