Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Time; 10:35 - 12:25
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 10/10
Motivatie 8/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de benen en 20 minuten cardio ;)


Vandaag mijn bedoelde training gedaan. Zalig bezig geweest. Beast mode on. :D

- Leg press 5 sets 200kg ijzers op de machine. :p

- Squat 3/4 setjes, laatste 80kg + Oly. :)

- Leg extension 3/4 setjes 65kg. :) Keep the pressure on.

- Seated leg curls 5 sets 80kg, very very heavy :eek:

- SLDL 3/4 setjes 30kg + Oly ;)

- Seated calf raises 3 setjes 75kg :D

- Staand calf raises in smitmachine 40kg totaal. :o Geen succes, volgende keer anders doen.

- Buik crunches met rope pulldown machine.

- 10 minuten fietsen

- 5 minuten 8km/h en 5 minuten 5km/h op de loopband.

Lekkere training gehad en veel gelachen. Er zijn een paar power lifters die vol humor zitten. Soms zo erg dat je gewicht niet meer houdt. :D:D Geweldig. Ik ga ook eens met ze meetrainen. Hoewel ik een setje deadlifts, touch en go met 200kg toch niet aankan. :eek:

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Mooie training! en nog gezellig ook! :D nou wat wil je nog meer he! ;)
jij vast nog heel veel meer! :D
 
Ja lekker en leuk. :)

Ja ik wil veel meer. Veel meer power, muscles, vasculaire en aansluitend na elke training een massage :p
Ik kijk ook uit naar een lekkere en leuke training! :D
en ja.. die eerste moet je zelf doen.. die tweede kan geregeld worden toch??:rolleyes:
 
Ik kijk ook uit naar een lekkere en leuke training! :D
en ja.. die eerste moet je zelf doen.. die tweede kan geregeld worden toch??:rolleyes:

Kom maar op :), want thuis gaat ze het niet volhouden. Hahahaha :D
 
beetje afwisselen toch? hahahah.... eerst trainen samen oke?:p

Tuurlijk eerst trainen. De rest is toch geinen. :p
Wat betreft de massage kunsten van mijn vrouw trouwens niet. Die heeft na 2 minuten pijnlijke handen. :(
Ben al eens wezen zoeken naar iemand die mij kan helpen. Enne 30 euro per sessie betaal ik dus never ever. ;)
 
Tuurlijk eerst trainen. De rest is toch geinen. :p
Wat betreft de massage kunsten van mijn vrouw trouwens niet. Die heeft na 2 minuten pijnlijke handen. :(
Ben al eens wezen zoeken naar iemand die mij kan helpen. Enne 30 euro per sessie betaal ik dus never ever. ;)
Yep.. altijd eerst trainen!
Hmm... ik hou het vaak ook niet heel lang vol als ik het goed stevig doe.. maar 20 minuten toch nog wel. :)
30 euro.. pfff.. das inderdaad wel heel duur.... :eek: zou ik er ook niet voor over hebben nee...
 
Yep.. altijd eerst trainen!
Hmm... ik hou het vaak ook niet heel lang vol als ik het goed stevig doe.. maar 20 minuten toch nog wel. :)
30 euro.. pfff.. das inderdaad wel heel duur.... :eek: zou ik er ook niet voor over hebben nee...

Ja precies, want voor 30 euro verwacht ik toch wel een .............. en dan alleen door masseuses. :rolleyes:
 
Time; 19:20 - 21:00
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 11/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 60 minuten voor de Borst, triceps en biceps 20 minuten voor cardio

Vandaag wil ik hoger met de incline db presses. En ik wil alles voelen. Het moet de diepere vesels bereiken. Er moet maximale groei prikkels worden aangeboord. :D

- Incl dumbbell presse 38kg laatste set. :eek: :p :eek: :p :eek: Hier gaan ze tot 52kg met sprongen van 4kg. :)

- Dumbbell fly's 12kg alles doet pijn en is kei en keihard. :p

- Flat Dumbbell presses 20kg, killing :eek: :p

- Cable cross, gewicht weet ik niet (staat er niet meer op) :p

- Straight bar push down 50kg :)

- French presses 20kg :)

- Rope push down 25kg

- Dumbbell curls 22kg :p

- EZ bar curls 20kg :)

- Hammer curls 8kg :)

- 20 minuten fietsen.

Enorm happy met die 38kg. Met die oefening leek het alsof ik out zou gaan. Kan ook aan het weer hebben gelegen. Veel gedronken en volle focus op de uitvoering. Mijn borst is nu stuk en trilt. Mijn biceps ziijn gewichtsballen die in de weg zitten en mijn triceps houden normaal armbewegingen beperkt. :eek:
Top training dus.


I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Als jij ook wat wilt dan doe je het ook gewoon he! :D TOP weer! je gaat als een speer! :thumb:

ps.. had je al gezien.. de meet in Hillegom op 13 juli? ga je nog? enne.. mag ik meeliften als je gaat?
 
Als jij ook wat wilt dan doe je het ook gewoon he! :D TOP weer! je gaat als een speer! :thumb:

ps.. had je al gezien.. de meet in Hillegom op 13 juli? ga je nog? enne.. mag ik meeliften als je gaat?

Ja de planning is gaan. En je kan mee. :D en die focus is niet normaal hoor. Er is iets niet goed met me. :eek::p
 
Ja de planning is gaan. En je kan mee. :D
Super! hij staat al in mijn agenda! wordt onze tweede meet! :D
en die focus is niet normaal hoor. Er is iets niet goed met me. :eek::p
Er is zeker wel alles goed met je! je hebt een doel en gaat er in volle vaart op af! Dat is nog eens passie hebben! :thumb: je komt er zeker weten helemaal!!
 
Wat een verschil tussen incline presses , flyes en flat. Volgens mij kunnen die laatste 2 zwaarder. Je post geen reps dus kan t niet echt beoordelen.
 
Wat een verschil tussen incline presses , flyes en flat. Volgens mij kunnen die laatste 2 zwaarder. Je post geen reps dus kan t niet echt beoordelen.

Andere methode en set-rep range. Verschil is wellicht groot maar niet voor de spieren. ;)
 
Dan zal daar t verschil wel liggen. Als ik kijk naar mn eigen incline db press en flyes ligt het niet ver uitelkaar evenals flat db presses.
 
Lekker bezig Ron!

Die 38kg's hoeveel reps? Vergeleken met flat db press moet dat aardig ver uit elkaar zitten niet?
 
Gaat lekker ron!
zware dumbbell curls ook!
 
Dan zal daar t verschil wel liggen. Als ik kijk naar mn eigen incline db press en flyes ligt het niet ver uitelkaar evenals flat db presses.
Lekker bezig Ron!

Die 38kg's hoeveel reps? Vergeleken met flat db press moet dat aardig ver uit elkaar zitten niet?
Als ik het uitleg vertel ik ook het principe en dat is nu net niet de bedoeling. Dus in bescherming van mijn begeleider vertel ik dit niet.:p
Bij de incline BP en de flat BP gaat het om maximaal vermoeien. Net aan de set af kunnen maken.
Waarbij de ene oefening de andere oefening niet is. ;)
Gaat lekker ron!
zware dumbbell curls ook!
Low rep-range dan is het wel te doen. Maar biceps gaan altijd wel lekker. Thanks :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven