Fitness Seller

Gestopt Nathalie (Natty's) DBB contestlog 2013

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al mijn grote vriendjes/vriendinnetjes.

Bij deze ga ik mij terug trekken uit de DBB contest omdat dit niet samen gaat met de wedstrijd voorbereiding naar September. Mijn voorbereiding kan ik niet posten, even als mijn trainingen. Daardoor gaat de log alleen maar meer op een slowchat lijken.

Heb de Moderator een berichtje gestuurd met verzoek om mijn log daarom ook te verwijderen.

Voorgang blijft natuurlijk wel, zal zeker eens een foto in de galerij neerzetten.

Daarnaast volg ik trouw alle andere dames in de contest en wens ze heel veel succes!!

:kiss:
 
Ja logisch.

Geen 1 begeleider wil dat je al hun tactieken verteld.

Wel jammer want top 3 sowieso.

Maar de enercup gaat voor;)

Succes ermee
 
He wat jammer dat het niet lukt. :(
Maar ik snap je wel... je gaat voor de wedstrijd. Ik wens je super veel succes! :thumb:
Ga je nog wel in je log door? of ligt dat voor nu ook even stil?
 
He wat jammer dat het niet lukt. :(
Maar ik snap je wel... je gaat voor de wedstrijd. Ik wens je super veel succes! :thumb:
Ga je nog wel in je log door? of ligt dat voor nu ook even stil?

Ja het gaat inderdaad niet meer lukken. Kan gewoon echt niets vertellen en dat heeft gewoon geen zin dan om mee te blijven doen.
Mijn andere log is al een poosje weg;) 2 was sowieso lastig bij te houden. Dus voorlopig helemaal geen.
 
Ja het gaat inderdaad niet meer lukken. Kan gewoon echt niets vertellen en dat heeft gewoon geen zin dan om mee te blijven doen.
Mijn andere log is al een poosje weg;) 2 was sowieso lastig bij te houden. Dus voorlopig helemaal geen.
Jammer hoor.. maar hou je ons wel een beetje op de hoogte?
en kom je ons nog wat supporteren??
In ieder geval superveel succes! :thumb:
Laat ze maar eens zien wie Natty is! :D
 
Haha zeker hou ik jullie wel op de hoogte hoor;) Dat komt helemaal goed!
En zeker ga ik de contest blijven volgen. Ik verwijder mijn account niet:P hihi.
 
pics moeten inderdaad wel keertje komen.

Volgens mij heeft maar 1 van de vrouwenlogs een foto er in staan, kan natuurlijk niet.
 
Volgens mij heeft maar 1 van de vrouwenlogs een foto er in staan, kan natuurlijk niet.
Ik had pics... maar pc gecrasht... :( dus moeten nog nieuwe komen... Heb wel hele oude in mijn log hoor.. maar niet in pose..
 
pics moeten inderdaad wel keertje komen.

Volgens mij heeft maar 1 van de vrouwenlogs een foto er in staan, kan natuurlijk niet.

Die staan vooral in deze log;) Nog een paar pagina's terug. Als je op de paperclip klikt kun je het nog zien
 
Jammer:( maar begrijpelijk, goede beslissing en succes met de wedstrijd!
Had graag het eindresultaat gezien van al dat harde werk!
 
Jammer:( maar begrijpelijk, goede beslissing en succes met de wedstrijd!
Had graag het eindresultaat gezien van al dat harde werk!

Dat eindresultaat komt zeker voorbij;) en post nog wel es in galerij
 
Erg jammer Natty maar ook wel logisch. Twijfels waren er al voordat je mee ging doen. Succes in je voorbereiding!
 
Neeeeee, Natty! :treuren: :sad: Gadverdamme zeg, het was juist zo leuk om een echte (aankomende) wedstrijdatlete in de contest te hebben!

Heel veel succes met jouw wedstrijdvoorbereiding! :cheer: Leuk dat je ons op de hoogte wilt houden en dat je ons ook wilt blijven volgen. :) Succes!!! :thumb: :wave:
 
Erg jammer Natty maar ook wel logisch. Twijfels waren er al voordat je mee ging doen. Succes in je voorbereiding!

Klopt! Dank je;) en jij ook succes met contest.

Neeeeee, Natty! :treuren: :sad: Gadverdamme zeg, het was juist zo leuk om een echte (aankomende) wedstrijdatlete in de contest te hebben!

Heel veel succes met jouw wedstrijdvoorbereiding! :cheer: Leuk dat je ons op de hoogte wilt houden en dat je ons ook wilt blijven volgen. :) Succes!!! :thumb: :wave:



:treuren: Ik zal jullie zeker op de hoogte houden hoor en blijven volgen in jullie logjes en aanmoedigen;)

Op het forum zal ik zeker blijven.

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 17:36 ----------

:roflol: Skyblazer. Mijn trouwe fan....:kiss:
 
Jammer natty, maar begrijpelijk!
Anders was je een van m'n favorieten. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven