Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Eeeeeen tentamen #2 ook in the pocket. Today is a good day! :)
 
Hihi de vrouw bij de apotheker vond me gespierd
embaressed_smile.gif
embaressed_smile.gif
 
Na twijfel weken zelf de deur dicht trekken bij mijn baas, hem dwingen te zeggen wat mijn positie binnen het bedrijf is en daarop een goed gesprek gehad, even los van of het bedrijf het overleeft. "mocht er een ontslagronde komen dan ga je daar zeker niet bij zitten, als je dat op papier wil regel ik dat voor je".

Nu alleen nog maar druk maken over voldoende verkoop en aandacht vanuit de markt.

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 18:48 ----------


Bij de apotheker kom doorgaans zieke, uitgemergelde mensen :D

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 18:48 ----------

Eeeeeen tentamen #2 ook in the pocket. Today is a good day! :)

Congratz !
 
Heb net mezelf de opvouw truc aangeleerd. sohappyicouldburst.jpg


de1kqd.gif
 
Laptop vorige week RMA teruggestuurd naar BTO, en vandaag alweer netjes (en werkend) afgeleverd. Top.

Mag Asus een voorbeeld aannemen waarbij het uberhaupt al langer dan 'n week duurde nadat ik vroeg of ze m'n laptop al binnen hadden gekregen ter bevestiging, en het vervolgens twee maanden duurde eer zij mij konden melden dat ze hem niet konden maken (en ruim drie maanden voordat ik m'n geld terugkreeg).
 
Jawel. Hadden we toen nog discussie over.

Ja die kerel met wie ik was zei dat is natty..

Dus ik zag een jongedame trainen met een blik alsof een dumbbell mijn kringspier zou passeren wanneer ik wat tegen haar zei.

Maar toen had ik geen idee wie natty op t forum was :p

Nu ik dat wel weet zou ik zonder problemen gedag zeggen. Uiteraard terwijl ik mijn kevlar slipje aan heb
 
Zojuist een selfie gemaakt die er, zelfs naar mijn idiote standaarden, redelijk uit ziet. I R making teh pr0gress!
 
Zojuist een selfie gemaakt die er, zelfs naar mijn idiote standaarden, redelijk uit ziet. I R making teh pr0gress!

Dat hier zeggen maar niet posten? :scratch:
 
Zie ik net deze op fb langskomen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:roflol:
 
Back
Naar boven