MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cruisen op 1700mg totaal? :P Nee dat doe ik gewoon op 150mg test e per week hoor.
Doel van deze kuur is droogtrainen en daarbij geen kracht verlies en/of juist sterker worden.
 
Voor 'normale' mensen zou dat wat overdreven zijn ja .. :P
 
hoeveel ghg zet je nu?
 
hoeveel ghg zet je nu?

5iu hyges per dag. Ik denk zo;n 8 maanden nu, bevalt goed.
Sommigen op PM zeggen dat je na een tijdje moet stoppen omdat je lichaam dan anti stoffen zou aanmaken maar is volgens mij bullshit. Anders was mijn hand niet 2x zo snel hersteld natuurlijk.
 
5iu hyges per dag. Ik denk zo;n 8 maanden nu, bevalt goed.
Sommigen op PM zeggen dat je na een tijdje moet stoppen omdat je lichaam dan anti stoffen zou aanmaken maar is volgens mij bullshit. Anders was mijn hand niet 2x zo snel hersteld natuurlijk.

Welke hyges zet jij ook alweer?
 
.com.cn brown tops met sticker
 
7/7?

maakt ook neit uit of je bridge of kurt?
altijd 5?
 
fk ik wil ook year round op hgh gaan ...:(
Wat is de reden dat je 7/7 zet?

Je eigen aanmaak is na het zetten van hgh altijd een aantal dagen onderdrukt, dus het lijkt mij het meest logische om het dus elke dag te zetten. En voor het slapen gaan omdat je normaal gezien het meeste snachts aanmaakt en het ook helpt om lekker, diep en herstellend te slapen.
 
Hey bolle, hoe gaat het hier ?
 
Iedereen mist je bday hier ofzo?

Happy bday brah! Dat je nog lang en gezond kan trainen en nog veel mag gainen!

En veel geluk in je privé leven!
 
Ik denk inderdaad ook dat HGH voor het slapen gaan de beste resultaten biedt voor spiergroei. Alhoewel exogeen toegediende HGH ongeveer 12 uur in de bloedstraam circuleert is het de omzetting naar IGF-1 in de lever hetgeen wat we willen en aangezien de halfwaardetijd hiervan meerdere dagen bedraagt is het gewoon safe om 1x per dag of een paar keer per week te injecteren. Voor vetverlies en cortisolverlaging tijdens een bridge is het denk ik verstandiger om 2x per dag te zetten om beter gebruik te maken van de voordelen van HGH zonder de pathways in de lever.
 
Pro cycle :
2,5GR Test
1,2GR Bold
60MG Diana
20UIS HGH 4weeks(blast)
50 ius fast insuline
 
Iedereen mist je bday hier ofzo?

Happy bday brah! Dat je nog lang en gezond kan trainen en nog veel mag gainen!

En veel geluk in je privé leven!

Thanks man! ;)

Ik denk inderdaad ook dat HGH voor het slapen gaan de beste resultaten biedt voor spiergroei. Alhoewel exogeen toegediende HGH ongeveer 12 uur in de bloedstraam circuleert is het de omzetting naar IGF-1 in de lever hetgeen wat we willen en aangezien de halfwaardetijd hiervan meerdere dagen bedraagt is het gewoon safe om 1x per dag of een paar keer per week te injecteren. Voor vetverlies en cortisolverlaging tijdens een bridge is het denk ik verstandiger om 2x per dag te zetten om beter gebruik te maken van de voordelen van HGH zonder de pathways in de lever.

Gewoon sochtends slin zetten tijdens je bridge :)
Heb dat gedaan toen ik niet kon trainen en bleef vol staan.

Pro cycle :
2,5GR Test
1,2GR Bold
60MG Diana
20UIS HGH 4weeks(blast)
50 ius fast insuline

Dit ga je doen?

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 21:26 ----------

Hey bolle, hoe gaat het hier ?

Lekker man. Handje voelt weer goed dus net zonder straps lekker speed pulls gedaan
 
Gefeliciteerd! Vele gains toegewenst.
 
Pro cycle :
2,5GR Test
1,2GR Bold
60MG Diana
20UIS HGH 4weeks(blast)
50 ius fast insuline

Liever dit:

1.5 g test
800 mg deca
800 mg primo
100 mg anadrol
50 mg dbol
10 IU Nordi HGH
20 iu slin
1 mg letro

:p

Thanks man! ;)
Gewoon sochtends slin zetten tijdens je bridge :)
Heb dat gedaan toen ik niet kon trainen en bleef vol staan.

Ok, zelf nooit slin gedaan dus dat gaan we noteren.

En happy bday!
:hb:
 
Happy BDay Gozert!
Op naar de 150 :D (KG of jaar mag zelf kiezen, jouw feestje :p)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven