Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nou wat voor advies gaven die muppets dan ?
    klinkt niet echt best , n00bs.........

    deepweb oplossing zoeken, erop kloppen, en bmovl filter eroverheen gooien respectievelijk:)
     
    moderator op dbb en niet weten dat voeding belangrijk is, soniamdissapoint.jpg :rolleyes:

    Nou dat die voeding belangrijk is dat weet ik ook wel :p

    Maar kreeg BSoD met page_fault_in_nonpaged_area

    Bij wat opzoeken kwam ik op geheugen problemen uit. Ram OK; HDD OK maar toch wees alles richting problemen met de software of toch die HDD. Was ook niet iets wat ik direct kon testen of wat naarvoor kwam uit de problemen die hij gaf :p
     
    Is altijd lastig met een halfgare voeding, ook al is het een brand name...
     
    Teamwork! En zo zie je maar... Wij zijn zo goed in troubleshooting dat Sayer de oplossing na 1 week krijgt. :cool:

    Als hij op de details had gelet, had hij de onregelmatige voeding eerder opgespoord :rolleyes:
     
    Als hij op de details had gelet, had hij de onregelmatige voeding eerder opgespoord :rolleyes:

    Surplus aan voltage is nu niet echt evident te traceren. Moet je al in de bios de waardes gaan checken
    en vergelijken wat standaard is. Sommige overclockers uppen hun voltages zelfs met opzet. Kan tot
    instabieliteit van het systeem leiden. Maar met wat kennis, ook snellere prestaties
     
    Om 6.30uur was het hier al 17°, om 10uur 28° en nu is het te f*cking heet! :( Was gaan trainen, kletsnat. Effe douchen, stap buiten, terug kletsnat :o :grumble:

    Geen idee, lag om die tijd nog te slapen. Vanmiddag even naar de stad gefietst, was echt heerlijk. Terug was toch alweer stuk warmer.
    Mag vanaaf trainen, benieuwd hoe heet het gaat zijn daar.
     
    Als hij op de details had gelet, had hij de onregelmatige voeding eerder opgespoord :rolleyes:

    Altijd met die details...nee was niet af te leiden dat het om de voeding ging. en deep web heeft niets met die pc te zien!
     
    Altijd met die details...nee was niet af te leiden dat het om de voeding ging. en deep web heeft niets met die pc te zien!

    Hopelijk is het moederbord niet beschadigd, dat had ik dus wel met de pc van mijn pa. De voltages kan je ook gewoon zien in de desktopomgeving als je een programma gebruikt zoals CPUID Hardware monitor, maar goed daar zoek je normaal gesproken ook niet meteen het probleem dus begrijpelijk. En dat programma is slechts een indicatie helaas, mainstream moederborden hebben helaas geen meetpunten op het bord om alles na te meten met een multimeter.
     
    Dan nog kan je het NIET zien , na laat maar n00bs :o
     
    Wat een topweertje! En oh wee als mensen weer gaan klagen dat het te warm is. Dat mag alleen als je stratenmaker bent.

    En kap es met die nerd talk hierboven, snap er de ballen van.
     
    Back
    Naar boven