MuscleMeat

Libië wel en Syrië niet?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Interessante kaart van de huidige situatie

Groen = Assad
Bruine = Anti Assad
Blauw = nog aan het vechten

Erg benieuwd hoe het gaat verlopen met nieuwe wapens van de verenigde staten en de no fly-zone, denk dat er nog meer word ingegrepen dan in de media besproken word.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


'Door kogels doorboord
In bloed gedoopt
zoals ik had gehoopt'



Laten we mee hopen dat er meer van dit soort idioten doorzeefd worden. Het nieuwe paradijs, kapot geschoten worden en lekker wegrotten in de Syrische zandbak.
Abu Baseer is een broeder die velen in Nederland heeft geïnspireerd om de stap te maken naar de Jihaad. Hij was altijd bezig met het oproepen tot de waarheid, of dit nu op zijn werk, op straat, in de Moskee of zelfs vanuit Syrië was. Hij belde ons uit Syrië en vertelde ons hoe prachtig de Jihaad was, we zouden gek zijn als we die kant niet op zouden komen. En gelijk had hij. Deze broeder had alles wat hij maar kon wensen als jongeman, hij had een goede diploma op zak, was al getrouwd op zijn twintigste, had een goed inkomen, een eigen huis, en zelfs een ongeboren kind. Hij was gelukkig en kwam niets te kort. Maar toch koos hij ervoor om zijn leven op te offeren voor de Zaak van Allah.

Retard much
 
Ongelooflijk hoe men er in slaagt om "door kogels doorboord" als iets positiefs te aanschouwen. Toen ik vroeger nog games speelde vond ik mezelf altijd een loser wanneer ik in een spelletje overhoop werd geschoten :(.
 
Terwijl de jeugd in Nederland bezig is met comazuipen en het achterna rennen van hun dierlijke begeerten heeft deze jeugdige held van eenentwintig zijn leven opgeofferd voor rechtvaardigheid, hij heeft zijn leven als schild aangeboden voor het onschuldige Syrische volk. En wij staan te juichen voor een voetballer die een doelpunt scoort? Het wordt tijd dat men de fictieve helden vervangt met Martelaren zoals Abu Baseer, werkelijke helden. De Nederlandse Moslims moeten trots zijn dat zij Martelaren uit hun midden hebben voortgebracht in Syrië, zij moeten inzien dat dit een enorme eer voor hun is waar Allah hun mee heeft begunstigd en waarmee Hij hen in nobelheid heeft verheven. Wees geen media-schaap beste broeders en zusters en laat jullie niet misleiden, zie in dat de Martelaren die uit jullie midden heen zijn gegaan in Syrië een grote bron van trots voor jullie is.

Het WK Jihadi kapotschieten wil ik best aan meedoen eigenlijk. Kafir United FTW!

Ook altijd zo mooi dat ze wel 'De profeet, vrede zij met hem' durven te zeggen terwijl ze tegelijkertijd oproepen tot extremistisch geweld. Abu Baseer, wormen zij met hem!
 
En dan te bedenken dat er na de dood nix is
 
Dat met 'kogels doorboord' is toch dezelfde tekst als Mohammed Bouyeri (of B zoals men hem beter kent) in zijn laatste brief had staan ?
 
Het WK Jihadi kapotschieten wil ik best aan meedoen eigenlijk. Kafir United FTW!

Ook altijd zo mooi dat ze wel 'De profeet, vrede zij met hem' durven te zeggen terwijl ze tegelijkertijd oproepen tot extremistisch geweld. Abu Baseer, wormen zij met hem!
:eek: Jij gaat naar de hel

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 16:46 ----------

En dan te bedenken dat er na de dood nix is
Je blijft verder "leven" hoor. Alle bouwstoffen van je lichaam en hersenen worden opnieuw gebruikt door de natuur. Dus na je dood, ben je beetje plantje, beetje boom, beetje kever, beetje worm, beetje varken, ...
 
:eek: Jij gaat naar de hel

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 16:46 ----------


Je blijft verder "leven" hoor. Alle bouwstoffen van je lichaam en hersenen worden opnieuw gebruikt door de natuur. Dus na je dood, ben je beetje plantje, beetje boom, beetje kever, beetje worm, beetje varken, ...

Fijn om te weten dat moslims later misschien varkens worden :).
 
"Zeer blij dat mijn zoon dood is"

De Belg die omgekomen is in Syrië is de zoon van de Brusselse moslimextremist sjeik Bassam Ayachi. De sjeik is tevreden dat zijn zoon is omgekomen in de heilige oorlog, want zijn zoon vocht er voor een goede zaak. Hij stond er aan het hoofd van een rebellengroep van 600 man. Volgens de sjeik is zijn zoon nu naar het paradijs vertrokken.


http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...3/06/20/Zeer-blij-dat-mijn-zoon-dood-is.dhtml


Moge hij genieten van zijn 72 maagden
 
"Zeer blij dat mijn zoon dood is"

De Belg die omgekomen is in Syrië is de zoon van de Brusselse moslimextremist sjeik Bassam Ayachi. De sjeik is tevreden dat zijn zoon is omgekomen in de heilige oorlog, want zijn zoon vocht er voor een goede zaak. Hij stond er aan het hoofd van een rebellengroep van 600 man. Volgens de sjeik is zijn zoon nu naar het paradijs vertrokken.


http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...3/06/20/Zeer-blij-dat-mijn-zoon-dood-is.dhtml


Moge hij genieten van zijn 72 maagden
Volgens mij was dat fout vertaling van de koran.
Volgens mij bedoelden ze 72 maden.
 
"Zeer blij dat mijn zoon dood is"

De Belg die omgekomen is in Syrië is de zoon van de Brusselse moslimextremist sjeik Bassam Ayachi. De sjeik is tevreden dat zijn zoon is omgekomen in de heilige oorlog, want zijn zoon vocht er voor een goede zaak. Hij stond er aan het hoofd van een rebellengroep van 600 man. Volgens de sjeik is zijn zoon nu naar het paradijs vertrokken.


http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...3/06/20/Zeer-blij-dat-mijn-zoon-dood-is.dhtml


Moge hij genieten van zijn 72 maagden
Hij is niet de enige die blij is dat zijn zoon dood is.
 
Update: U.S. training Syrian rebels; White House 'stepped up assistance'

CIA and U.S. military operatives have been secretly teaching Syrian rebels how to use anti-tank and anti-aircraft guns, the Los Angeles Times has learned. The White House refuses to confirm but says 'substantial assistance' is being provided.

CIA operatives and U.S. special operations troops have been secretly training Syrian rebels with anti-tank and anti-aircraft weapons since late last year, saying only that the U.S. had increased its assistance to the rebellion.

http://www.latimes.com/news/world/worldnow/la-fg-wn-cia-syria-20130621,0,6346686.story


Dus er werd al hulp geboden, nu lichte wapens en het moet bij uitblijven van een overwinning uiteindelijk zware wapens worden lijkt me of in het uiterste geval hulp met troepen.

Denkt Amerika dat Iran enzo rustig toekijken hoe ze de rebellen helpen ? En wat als de rebellen samen met de extremisten Assad verslaan wat gaan de extremisten dan doen ? Rustig toekijken hoe de rebellen met Amerikaanse hulp een fijne democratie opzetten ? Hehe.
 
Laatst bewerkt:
Iran steunt ook terroristen als hamas, hezbollah en pkk

dus waarom zou het westen niet hetzelfe mogen doen met al qaida? Gewoon leveren!
 
Iran steunt ook terroristen als hamas, hezbollah en pkk

dus waarom zou het westen niet hetzelfe mogen doen met al qaida? Gewoon leveren!

zoals de geschiedenis ons leert, is dat het nooit veilig is om zo iets te doen. De mujahidien in Afghanistan werd ook met miljoenen gesteund door de CIA, met onder andere stinger raketten, RPG's en AK's. tot op de dag van vandaag vallen er nog steeds doden in Afghanistan door die wapens. ook op Amerikaanse zijden. het beste wat ze kunnen doen is gewoon en no fly zone en medische en communicatieve materieel sturen.
 
zoals de geschiedenis ons leert, is dat het nooit veilig is om zo iets te doen. De mujahidien in Afghanistan werd ook met miljoenen gesteund door de CIA, met onder andere stinger raketten, RPG's en AK's. tot op de dag van vandaag vallen er nog steeds doden in Afghanistan door die wapens. ook op Amerikaanse zijden. het beste wat ze kunnen doen is gewoon en no fly zone en medische en communicatieve materieel sturen.

Natuurlijk, maar het Westen geeft niet om de Syrische bevolking. Zij streven hun eigen agenda na
 
Syrische oppositie krijgt wapens
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Syrische oppositiegroepen krijgen spoedig ‘alle benodigde materieel en uitrustingen’ van een groep samenwerkende landen in het Midden-Oosten, Europa en Amerika. Die landen sturen wapens naar een militaire raad, waarin verschillende rebellengroepen zijn vertegenwoordigd.


Dat hebben de Vrienden van Syrië zaterdag besloten tijdens een vergadering in Qatar.

Tot nu toe kregen de rebellen alleen wapens van Arabische landen, maar nu overwegen ook Washington en Londen wapens te leveren.
De premier van Qatar, Sjeik Hamad bin Jassim al-Thani, zei dat het gebruik van geweld de enige manier is om vrede te bereiken in het land. De ministers van de deelnemende landen besloten de militaire hulp beter te coördineren.


De vergadering veroordeelde steun van Hezbollah en van sjiitische strijders uit Iran en Irak aan het Syrische regeringsleger en eist hun onmiddellijke terugtrekking. De groep landen vreest dat door de aanwezigheid van buitenlandse strijders de eenheid van Syrië wordt bedreigd en dat het conflict zich verder uitbreidt in de regio.
Tot de Vrienden van het Syrische Volk behoren de Verenigde staten, Turkije, Frankrijk, het verenigd koninkrijk, Duitsland, Italie, Egypte, Saudi-Arabië, Jordanië, Qatar en de Verenigde Arabische Emiraten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven