AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Haha ja sorry, vind Coone gewoon niks.. Ja boven verwachting, vorig jaar was Blue het enige wat nog een beetje vermakelijk was, maar toen ook nog bij andere podia gestaan bepaalde tijd. Ik was dit keer wel wat later op het terrein zelf, pas rond half 5.. Maar dit keer was de gehele line-up bij Blue gewoon hard, eigenlijk de hele middag/avond daar gebleven (ook vanwege de regen natuurlijk). Weet niet of ik volgend jaar weer ga, vind 8x achter elkaar wel zat eigenlijk haha.. Helemaal omdat de oude locatie veel meer sfeer had aan het strand, en elke keer regen helpt ook niet echt mee. Black ging er ook wel lekker hard aan toe, maar ja ik had niet zo'n om in de regen te staan. Decibel wordt het volgende feest voor mij, dat is toch mijn favoriet de laatste jaren.

    Haha no hate, ieder z'n eigen smaak natuurlijk. Ik luisterde de laatste tijd ook bijna nog alleen maar rawstyle maar sinds afgelopen zaterdag ook weer meer normale hardstyle. Was wat mij betreft ook boven verwachting, ook de eerste keer Defqon dus ik had geen vergelijkingsmateriaal met eerdere jaren of de locatie in Almere. Rond 12 uur draaiden Luna, Pavo & Pila al een heerlijke oldschool set op de main en ook de andere areas bevielen prima, zo zijn we voornamelijk de UV, Gold en bij de Blue geweest. Decibel staat hier ook op de verlanglijst, helaas zijn de tickets al zo snel uitverkocht.
     
    Haha no hate, ieder z'n eigen smaak natuurlijk. Ik luisterde de laatste tijd ook bijna nog alleen maar rawstyle maar sinds afgelopen zaterdag ook weer meer normale hardstyle. Was wat mij betreft ook boven verwachting, ook de eerste keer Defqon dus ik had geen vergelijkingsmateriaal met eerdere jaren of de locatie in Almere. Rond 12 uur draaiden Luna, Pavo & Pila al een heerlijke oldschool set op de main en ook de andere areas bevielen prima, zo zijn we voornamelijk de UV, Gold en bij de Blue geweest. Decibel staat hier ook op de verlanglijst, helaas zijn de tickets al zo snel uitverkocht.

    Aha, mooi dat het je goed bevallen. Achteraf vind ik het ook wel jammer dat ik niet meer heb kunnen zien, maar dat heb ik wel vaker. Ik stond even bij de mainstage en toen vond ik er niks aan, dus weer terug gegaan naar Blue. Ik dacht, misschien later weer even kijken bij de main, maar de tijd vloog zo voorbij en aangezien het bij Blue nog steeds goed te vertoeven was wilde ik ook niet weg :D Meeste bekenden van mij stonden blijkbaar ook bij de mainstage, maar dat zag ik pas achteraf op FB. Wel grappig, amper 15 min op het terrein, kom ik gelijk al een handjevol bekenden tegen haha. Zo'n groot festival en dan toch onverwachts elkaar tegenkomen :D

    Ja Decibel moet je tegenwoordig ook snel bij zijn. Ik was dit jaar bijna vergeten dat de kaartverkoop begon (was aan het trainen), maar gelukkig had een maatje van me wel besteld. Decibel vorig jaar was het gewoon hartje zomer, 30 graden buiten en 40 graden binnen in de tenten denk ik haha. Maar 25 graden plus een beetje wind vind ik altijd wel het lekkerste festivalweer, maar dat hebben we helaas zelf niet in de hand :(
     
    Aha, mooi dat het je goed bevallen. Achteraf vind ik het ook wel jammer dat ik niet meer heb kunnen zien, maar dat heb ik wel vaker. Ik stond even bij de mainstage en toen vond ik er niks aan, dus weer terug gegaan naar Blue. Ik dacht, misschien later weer even kijken bij de main, maar de tijd vloog zo voorbij en aangezien het bij Blue nog steeds goed te vertoeven was wilde ik ook niet weg :D Meeste bekenden van mij stonden blijkbaar ook bij de mainstage, maar dat zag ik pas achteraf op FB. Wel grappig, amper 15 min op het terrein, kom ik gelijk al een handjevol bekenden tegen haha. Zo'n groot festival en dan toch onverwachts elkaar tegenkomen :D

    Ja Decibel moet je tegenwoordig ook snel bij zijn. Ik was dit jaar bijna vergeten dat de kaartverkoop begon (was aan het trainen), maar gelukkig had een maatje van me wel besteld. Decibel vorig jaar was het gewoon hartje zomer, 30 graden buiten en 40 graden binnen in de tenten denk ik haha. Maar 25 graden plus een beetje wind vind ik altijd wel het lekkerste festivalweer, maar dat hebben we helaas zelf niet in de hand :(

    Blue was inderdaad goed vertoeven, was er tijdens de set van High Voltage en later B-Front, dat ging flink hard! De timetable van de main was sowieso nogal vreemd, eerst Adaro en dan Frontliner die de afsluiting doet, om nog maar te zwijgen over Endymion & Evil Activities die midden op de dag ingepland staan op de main. Relaxt dat je direct bekenden tegenkwam, ging je alleen die kant op dan?

    Ja Decibel raakt steeds sneller uitverkocht lijkt het wel, kan me in ieder geval nog herinneren dat het vorig jaar echt geweldig mooi weer was op die dag zelf, al is 40 graden in een tent wel veel te warm. Bij de Blue was het nu al flink warm op sommige momenten. Kunnen we helaas weinig aan doen, al heb ik wel het idee dat het weer bij Decibel altijd beter is dan bij Defqon de laatste jaren.
     
    Ja apart, Evil Activities ook echt maar 30 min ofzo? Nee was samen met een maatje heen. De rest van 'de groep' ging niet heen. Waren voornamelijk gasten uit de gym die ik tegenkwam. Die hitte was niet normaal ja, maar wel een goed excuus om zonder shirt aan te stampen :D
     
    Haha echt he. Kon er een kleine 10 minuten geleden ook niet meer op.. dacht even dat ik gebanned was :o
     
    Chick die printscreen stuurt, blijkt die van iPhone te zijn

    Dus ik vragen sinds wanneer ze iPhone heeft

    'Sinds ik die k*t Samsung kapot gegooid heb'

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Is dat die 14 jarige honden uitlater van je
     
    Is dat die 14 jarige honden uitlater van je

    Nee :o

    Dat meisje is trouwens zusje van een vriendin van mijn zusje en blijkbaar is een vriend van mij broer van die 2. Had ik nooit kunnen raden :roflol: lijken totaal niet op elkaar.
     
    • Like
    Waarderingen: mat

    Die vriendin van mijn zusje is echt zo'n autistisch geval dus had totaal geen interesse in haar en haar leven. Die broer is aware van het feit dat zijn zus een creap is dus praat er nooit over en die de honden uit laat is gwn een nakomertje.

    Rather unexpecting
     
    Toch nog slachtoffers gevonden om volgende week naar TERROR te gaan :cool:
     
    Werd net aangesproken in de gym door een jongen.. flink breed en groot. Zegt hij..
    "niet dat ik op je let ofzo.. maar je pakt aardig wat gewicht voor je postuur..." :D

    en lekker getraind natuurlijk! Benen + abs!
     
    Werd net aangesproken in de gym door een jongen.. flink breed en groot. Zegt hij..
    "niet dat ik op je let ofzo.. maar je pakt aardig wat gewicht voor je postuur..." :D

    en lekker getraind natuurlijk! Benen + abs!
    Hij wilt de V. ;)
     
    Back
    Naar boven