Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De biefstuk smaakt prima alleen wel wat taai :sad:

Paar flinke rammen met een hard voorwerp maakt t wel stuk malser maar super mals wordt t ook niet.

Ga denk ik maar 125 gram biefstuk en eitje nemen ipv 200 gram of binnenkort eens bij de sligro kijken wat t daar kost.

zal wel komen omdat het allemaal ingevroren is, of is de biefstuk ook voorgebakken?
 
zal wel komen omdat het allemaal ingevroren is, of is de biefstuk ook voorgebakken?

Nee ingevroren..

Maar lijkt me sterk, ingevroren kip smaakt ook niet anders dan verse kip..

Gewoon minder goede kwaliteit denk ik.

Maar ma gaat sligro pasje opnieuw aanvragen dus dan ga ik gewoon elke 2 weken daar vlees halen.
 
De biefstuk smaakt prima alleen wel wat taai :sad:

Paar flinke rammen met een hard voorwerp maakt t wel stuk malser maar super mals wordt t ook niet.

Ga denk ik maar 125 gram biefstuk en eitje nemen ipv 200 gram of binnenkort eens bij de sligro kijken wat t daar kost.
Taai is wel goed voor de kaakspieren. ;)
 
Heerlijke beentraining gedaan, lijkbleek en bijna moeten kotsen. Enige nadeel is het 20 min naar huis lopen :(
 
Net 15 minuten terug van me HIIT training, ik ben helemaal gesloopt en het voelt nu heerlijk :D:cool:
 
Korting gefixt met nieuwe telefoon abo, bespaar nu 15euro per maand.
Feels good :cool:
 
Net vet weer laten meten in de gym. 4 puntsmeting kwam 6.9 uit. Klopt helemaal niks van maar de vorige keer kwam er 12 of 13 uit dus in ieder geval wel een verbetering :P
 
liep terug van het basketballen naar huis toe, zie ik opeens 3 donkere goed gevormde vrouwen op straat met hun booty schudden. ik keek zo van not bad :) kwam ze helemaal naar me toe lopen dat ze jarig was en heel blij en dat ze dat dan altijd doen :). mijn dag is geweldig, leven in delfshaven de ghetto jwz
 
Back
Naar boven