MuscleMeat

Log Machete (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Machete plz where are you :(
 

Eh abi

Machete plz where are you :(

He dude, ik heb bijna een maand niet gelift door, laten we int kort zeggen, veel pech en omstandigheden. Zit nu met een blessure bij mijn hip, vandaag heb ik eindelijk getraind, maar nog steeds pijnlijk. Ik doe nu 5x5, zonder squat. Alleen ben volkomen uit mijn ritme en heb ook weinig motivatie vanwege die dips en omstandigheden. Voorlopig log ik niet totdat ik weer terug in ritme ben en leuke werksets neerzet.
 
Eh abi



He dude, ik heb bijna een maand niet gelift door, laten we int kort zeggen, veel pech en omstandigheden. Zit nu met een blessure bij mijn hip, vandaag heb ik eindelijk getraind, maar nog steeds pijnlijk. Ik doe nu 5x5, zonder squat. Alleen ben volkomen uit mijn ritme en heb ook weinig motivatie vanwege die dips en omstandigheden. Voorlopig log ik niet totdat ik weer terug in ritme ben en leuke werksets neerzet.

:(
Sterkte bro. Know the feeling (een beetje toch)
Proberen terug jezelf te motiveren of ergens uit te halen & terug ritme in je trainingen te steken.
Gemakkelijk spreken, I know, maar wel het enige wat helpt. Veel succes met je herstel :)
 
:(
Sterkte bro. Know the feeling (een beetje toch)
Proberen terug jezelf te motiveren of ergens uit te halen & terug ritme in je trainingen te steken.
Gemakkelijk spreken, I know, maar wel het enige wat helpt. Veel succes met je herstel :)

Thanks bro, it sucks, maar ik hoop dat ik soon alles op een rijtje heb en dat ik hersteld ben. Misschien dat ik de resterende maanden tot aan de zomer er wat van kan maken.
 
sterkte broeder... doe vooral rustig aan...

ik zou als je blessure hebt juist licht gewicht en wat hoger in herhalingen gaan zitten,maar ken je achtergrond verder niet.

waar heb je nog meer last van behalve je heup?
 
Sterkte man! Hier ga je dubbel zo hard uitkomen bro
 
Idd sterkte brah, hoop dat je snel weer gaat loggen.
 
Spijtig te lezen man, hopelijk is je situatie snel weer beter.
 
succes bro!!
 
sterkte broeder... doe vooral rustig aan...

ik zou als je blessure hebt juist licht gewicht en wat hoger in herhalingen gaan zitten,maar ken je achtergrond verder niet.

waar heb je nog meer last van behalve je heup?

Diepe vleeswond vinger dat nog steeds niet genezen is. Belangrijkste is dat ik snel weer kan trainen. Gains gaan tergend langzaam, door die fallouts echt zwaar fuuuuu.

Sterkte man! Hier ga je dubbel zo hard uitkomen bro

Idd sterkte brah, hoop dat je snel weer gaat loggen.

Spijtig te lezen man, hopelijk is je situatie snel weer beter.


Thanks bro's, hopelijk soon updates met mooie PR's!
 
Zo dat is weer even geleden, maar vandaag eindelijk mijn bachelor gehaald! Dus bij deze ook een korte update.

Ik heb in april, mei gerevalideerd. Veel massa verloren op benen. In juni en juli had ik tentamens, dus had ik besloten om te gaan cutten kwam me goed uit.

Ik begon op +15% en eindigde na 6 weken op ongeveer 12%. Startgewicht was rond 76kg en eindgewicht 72kg. In derde of vierde week had ik een deadlift PR neergezet van 1x180kg. Ik was er erg blij mee, gezien mijn bw (rond 72kg) en vele blessureleed.

Ik deed een basic recomp IF met 10-20% boven onderhoud op trainingsdagen en -30% eronder op rustdagen. Trainingen waren FB met SS principes. Squatten ging moeizaam, vanwege hip flexor pain. Deadlift moest ik niet al te diep beginnen. Na ongeveer 6 weken ging ik een full dieet break doen om mijn kracht te herstellen middels een UB/LB schema, grotendeels weer herwonnen. Ik denk dat mijn krachtverlies te wijten is aan dat ik op rustdagen zo goed als geen carbs at. Nu ga ik het anders proberen, op rustdagen probeer ik 100gr carbs te eten en vetten <50gr. Trainingen deed ik vaak fasted en voelde lekker, maar kon kracht niet meer reproduceren.

Nu heb ik nog 3-4 weken tot de vakantie en ga ik weer verder recompen op 72kg, 1.74m en rond 12%. Nu met een UB/LB schema. Pics komen later.

Training van vandaag:

bench
5x60
5x70
3x3x80
1x90
1x95 F
12x60

chins
6xBW+18kg
8xBW+10kg
12xBW

dips
12xBW
8xBW+10kg
12xBW+15kg
12xBW+20kg

db rows
8x30
6x34
6x40
 
Goed verhaal man, gefeliciteerd en alles!

Hoe vaak trainde je met IF recomp? Lijkt me een significante factor voor je vetverlies als je -30% zit op rustdagen en +20 op trainingsdagen.
 
Jeej goed bezig, blijven loggen nu:). Ben benieuwd naar je huidige fysiek ook. Chins en dips zijn in iedergeval nog netjes.
 
Welcome back, welcome back, welcome back!
 
Yes, welcome back bro!
Gefeliciteerd met je bachelor en succes met je doelen.
 
Gefeliciteerd man! welke bachelor deed je?
Mooi dat je weer kan trainen, mis alleen nog schouders in UB training?
 
Goed verhaal man, gefeliciteerd en alles!

Hoe vaak trainde je met IF recomp? Lijkt me een significante factor voor je vetverlies als je -30% zit op rustdagen en +20 op trainingsdagen.

Thanks! Ik trainde meestal 3x in de week en denk ook 2 weken met enkel 2x in de week. Ik heb volgens mij een keer 5 dagen achter elkaar no carb gezeten. Ik kon het mentaal wel aan, maar het had natuurlijk ook wat invloed op mijn trainingen.

Jeej goed bezig, blijven loggen nu:). Ben benieuwd naar je huidige fysiek ook. Chins en dips zijn in iedergeval nog netjes.

Zeker! Niet veel veranderd sinds mijn update pic eind februari. Iets droger dat wel weer, focus was voornamelijk vvm behouden.

Welcome back, welcome back, welcome back!

Hoi! :D

Yes, welcome back bro!
Gefeliciteerd met je bachelor en succes met je doelen.

Thanks men! Doelen voor volgend jaar zijn in ieder geval 200kg deadlift en 100+ op bench en squat. Dat laatste zou met mijn blessureverleden al heel wat zijn. En bodyweight wil ik ook keer 80kg hitten, liefst lean dan, maar het gainen op zich is al lastig.

Gefeliciteerd man! welke bachelor deed je?
Mooi dat je weer kan trainen, mis alleen nog schouders in UB training?

Thanks! Ik heb mijn bachelor Notarieel recht gehaald. Klopt inderdaad, vond schouderwerk met dips en bench wel genoeg.
 
Thanks! Ik heb mijn bachelor Notarieel recht gehaald. Klopt inderdaad, vond schouderwerk met dips en bench wel genoeg.

Gefeliciteerd gozer, je cadeau komt met de post ;)

 
gefeliciteerd man ! leuk dat je weer logt:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven