XXL Nutrition

Avontuur in de Lidl, wat zou jij doen?

Bezoekers in dit topic

buik

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 okt 2012
Berichten
409
Waardering
27
Lengte
1m97
Massa
125kg
Vetpercentage
20%
Ik heb vandaag toch wel iets spannends meegemaakt. Na het trainen ging ik de Lidl in om eiwitten te halen en in de rij stonden twee Oost-Europese figuren achter me, een kleine en een lange met 2 cola flessen. Ik zag hun via de spiegel en leken wel criminelen uit een film dus ik draai me om en die kleine man kijkt me met ijzige blik aan. Voor mij stond een normale Nederlandse man zijn boodschappen af te rekenen. Ineens vertrok die grote man uit de rij en ik voelde hem tegen mijn tas botsen, ik vond het verdacht maar ik had een grote sporttas dus dat zal de reden wel zijn. Die lange man had toen ik hem zag duidelijk normale ogen, hij ging in het halletje staan bij de openingsdeur en kneep ineens zijn ogen dicht en keek recht naar het pinautomaat waar je dan normaal met je rug voor staat. Nu kijk ik veel filmpjes van Frank Buijs dus ik wist wat hier gebeurde, deze gozer kneep zijn ogen dicht om de pincode af te kijken. Het opvallende was dat er een zwarte beveiliger bij de kassas stond maar die keek recht naar de rijen en niet naar die hoek waar die man stond.
Die kleine gozer stond nog achter me en keek mij weer verdacht aan toen ik naar hem keek. Die Nederlandse man voor me was ondertussen aan het pinnen en ik zag toch duidelijk die gozer die pincode proberen te achterhalen. Omdat ik hem af en toe recht aankeek draaide hij zich steeds om en toen die Nederlandse man de winkel uitliep werd hij ook niet aangestoten of zo waardoor zijn pas gejat kon worden. Het was dus mislukt de pincode af te kijken omdat ik telkens naar hem keek. Maar nu komt het.
Het is eigenlijk veel logischer dat ze mij, 2 meter lange gozer met kale kop, pools uiterlijk en 100 kilo plus gingen scammen, een echte uitdaging voor ze dus. Als ik dus al mijn boodschappen zou afgerekend hebben en die lange mijn pincode had gezien zou die kleine achter mij snel die cola flessen afrekenen en waarschijnlijk bij dat halletje tegen mij aanbotsen of zo om mijn pas te grijpen.
Ik stond bij dat pinding en mijn hardt begon snel te bonken en ik voelde de adrenaline stromen. Die kleine man keek mij echt aan alsof hij zijn slag snel zou slaan. Ik wist dat die lange met zn fijn geknijpte ogen tactiek achter mij stond in de hal en daarom ging ik met mijn brede lichaam die dat hele pingding bedekte met opzet een stapje naar links waardoor zichtbaar was wat ik typte. Oke gepind en ik pakte rustig mijn boodschappen in en ik begon te zweten. Waarom liet ik hem met opzet mijn pincode afkijken? Net als dat ze mij als een uitdaging zagen zag ik hun ook wel als een uitdaging. De beveiliger had trouwens nog niks door.
Ik liep expres langzaam weg zodat die kleine snel kon afrekenen en ja hoor, godsamme, ik loop dat halletje door en ineens begint die lange mij in het Bulgaars (zigeneurs) denk ik aan te spreken alsof ie bezopen is.
Ik dacht ff is dit real live of wat, mijn hart als een gek tekeer en die kleine komt eraan lopen en zegt mij in het Engels van dat die dom en dronken is en lacht het een beetje weg en hier komt het: hij geeft om mij gerust te stellen een schouderklop op mijn rechterarm en ik zag vanuit mijn ooghoek die rechterarm van hem sniki naar mijn linkerbroekzak gaan waar mijn pinpas in zat. Dit is niet gelogen, vanaf dat ik dit zag gebeuren ging ik beast mode. Ik weet niet eens meer hoe ik die kerel precies aanpakte maar ik greep hem bij de keel en tyfde hem tegen de deur en trapte op zijn scheen, die lange wilde mij pakken en ik gaf een stomp in zijn gezicht zo op zijn rechter wang die voor de helft miste omdat hij snel ontwijkte. De beveiliging kwam eraan en waarschijnlijk omdat ik zo schreeuwde en behandelde mij als misdadiger ipv slachtoffer. De twee boeven rende, of de kleine mankte eerder door mijn karateschop op zijn scheenbeen, weg en baalde als een stekker dat ze geen buit hadden. Ik heb alles rustig aan die negert beveiliger uitgelegd en zei dat die beter voortaan de deur in de gaten moest houden. Hij bedankte me voor het advies en ik ging die winkel uit op weg naar mijn fiets. Wel met gebalde vuisten voor het geval ik belaagd door die gasten zou worden, maar die flapdrollen waren al weg. Geen politie of wat dan ook bij gekomen.
Nu ik zo thuis zit kan ik er echt kwaad om worden en vind ik het jammer dat ik ze niet volledig afgetuigd heb. Maarja altijd makkelijk praten heh achteraf. Iig wel een kapotte scheen en een deels harde klap op die andere zijn wang. Poeh, dat was me het dagje wel weer. Maar wat zouden jullie doen in zon geval?
 
En toen werd je wakker en je had je superman pyjama aan?
 
Nee, zonder grappen niet gelogen. Het gebeurde in Amsterdam-Oost bij de Molukkenstraat.
 
Dat van die 'uitdaging" snap ik wel. Ik zou dat ook gedaan hebben; Je bent wel een stuk massiever dan mij, dus dat gevecht zou mss anders uitgedraaid zijn (alhoewel ik absurd razend temperament heb die ik al mijn hele leven tracht onder controle te krijgen).

Ik vind het goed wat je gedaan hebt en inderdaad, het zou leuker geweest zijn indien ze door de politie daarna, half bewusteloos , mee werden genomen.
Let nu wel op voor wraakacties. Ik denk niet dat ze dat zullen doen want voor hen is het niet persoonlijk, je was gewoon een slachtoffer die niet echt meewerkte.

Ik had het volgende eens voor, toen ik 25 jaar was of zo; Ik ging naar de bankautomaat, die in een bank was. Je kon daar met je kaart 's avonds binnen. Net voor de deur bijna achter me dicht gaat stappen er twee mannen binnen. Ik denk dat het twee Albanezen waren, maar zeker ben ik dat niet; Ze kwamen heel dicht bij me staan en keken over mijn schouder mee. Ik wist dat ze me gingen aanpakken en mijn kaart pikken. Ik nam mijn geld, draaide me om toonde hen mijn kaart en zei pisnijdig maar ook wel kalm (kan het moeilijk beschrijven) " mijn code is 8526. Maar probeer nu maar eens mijn kaart te pakken. Ze deden de deur open en vertrokken. Ik stond te trillen van de adrenaline en ben snel naar huis gegaan.
 
Zo massief niet hoor, gewoon hoog vp waardoor ik ziek buff lijk. En ja die adrenaline is echt niet normaal hoog op zon moment. Ik krijg nu gewoon zin om vaker dit soort praktijken uit te lokken. Misschien binnenkort met een opgevulde portemonnee door de stad lopen als toerist verkleed en kijken wie als eerst grijpt.

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 23:07 ----------

Had gelijk wat leestekens gekocht, zijn deze week in de aanbieding bij de Lidl.

Ja mijn leestekens werken niet op de normale toetsen omdat het toetsenbord telkens op Verenigde Staten schiet waardoor alles door elkaar gaat.
 
is this real live?
 
Zo massief niet hoor, gewoon hoog vp waardoor ik ziek buff lijk. En ja die adrenaline is echt niet normaal hoog op zon moment. Ik krijg nu gewoon zin om vaker dit soort praktijken uit te lokken. Misschien binnenkort met een opgevulde portemonnee door de stad lopen als toerist verkleed en kijken wie als eerst grijpt.

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 23:07 ----------



Ja mijn leestekens werken niet op de normale toetsen omdat het toetsenbord telkens op Verenigde Staten schiet waardoor alles door elkaar gaat.

Dat uitlokken, dat zou ik nu niet gaan doen, maar de confrontatie vermijden doe ik niet, tenzij mijn vrouw en / of kind er bij is;
 
zo zag ik ook 2 scammers.. heb rabobank gebeld en zij zouden het gelijk in de gaten houden
 
george-bush-gif.gif
 
Laatst bewerkt:
Hoelaat was dit gebeurd?
 
hulde voor je actie:thumb: Dit zal wel vaker werken dus waarom er niet beter gelet wordt op mensen die met 2 zijn waarvan er 1 alvast naar voren gaat snap ik niet.
 
Oost-blokkers altijd in de gaten houden, evenals Arabieren.

srs
in b4 discriminatie
dont care
 
Niet gelezen.
 
Misschien kunnen we een gang beginnen en dit uitschot aanpakken? Moeten we natuurlijk wel met zn allen in dezelfde kleur kleding lopen.
 
Achja, mijn familie is van oorsprong ook Oost-Europees en dat verdachte uiterlijk heb ik dan ook. Ik merk dat ik zelf ook wel vaak in de gaten gehouden word maar ik voel en ben gewoon een echte Nederlander en heb een hekel aan dat soort Oost-Europese figuren die niet zoals ik etnisch zijn maar vaak Turks (Bulgarije) of zigeuner (Roemenie).
 
Ik ken dat gevoel wel.

Ik had vandaag ook zoiets:

Ik lijk best een beetje oost Europees en vaak ben ik met een maat die zigeuner is.
Hij is best lang.
Dus hij was bezopen en ik moest cola hebben voor het trainen omdat Sniperx mij telepatisch pmde dat dit echt voor gainz zorgt :cool:
Dus wij waren in oost en we gingen naar Lidl, Toen zagen we daar een Powerlifter en toen zij me maat ey check die powerlifter, die gaan we ****en.
Dus wij achter hem staan en toen fluisterde ik tegen me maat dat hij bij de deur moest staan en dan gek moest doen, beetje zigeuner praten en dan zou ik komen als ik mijn cola betaald had en hem vragen waarom hij geen verkoelende dranken had gekocht?
Dan zou hij weten dat wij ook in de sauna komen en dat alles flex is.
Begint die leipe powerlifter in 1 keer als een malle te rammen en te trappen, niet normaal dus wij wilden als bodybuilders natuurlijk niet geblesseerd raken want dan zijn je gains wegh en zijn maar snel weg gegaan.
 
Misschien kunnen we een gang beginnen en dit uitschot aanpakken? Moeten we natuurlijk wel met zn allen in dezelfde kleur kleding lopen.

Ik stem voor een bruin hemd.
 
Ik ken dat gevoel wel.

Ik had vandaag ook zoiets:

Ik lijk best een beetje oost Europees en vaak ben ik met een maat die zigeuner is.
Hij is best lang.
Dus hij was bezopen en ik moest cola hebben voor het trainen omdat Sniperx mij telepatisch pmde dat dit echt voor gainz zorgt :cool:
Dus wij waren in oost en we gingen naar Lidl, Toen zagen we daar een Powerlifter en toen zij me maat ey check die powerlifter, die gaan we ****en.
Dus wij achter hem staan en toen fluisterde ik tegen me maat dat hij bij de deur moest staan en dan gek moest doen, beetje zigeuner praten en dan zou ik komen als ik mijn cola betaald had en hem vragen waarom hij geen verkoelende dranken had gekocht?
Dan zou hij weten dat wij ook in de sauna komen en dat alles flex is.
Begint die leipe powerlifter in 1 keer als een malle te rammen en te trappen, niet normaal dus wij wilden als bodybuilders natuurlijk niet geblesseerd raken want dan zijn je gains wegh en zijn maar snel weg gegaan.
:roflol:
 
Back
Naar boven