XXL Nutrition

Avontuur in de Lidl, wat zou jij doen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ken dat gevoel wel.

Ik had vandaag ook zoiets:

Ik lijk best een beetje oost Europees en vaak ben ik met een maat die zigeuner is.
Hij is best lang.
Dus hij was bezopen en ik moest cola hebben voor het trainen omdat Sniperx mij telepatisch pmde dat dit echt voor gainz zorgt :cool:
Dus wij waren in oost en we gingen naar Lidl, Toen zagen we daar een Powerlifter en toen zij me maat ey check die powerlifter, die gaan we ****en.
Dus wij achter hem staan en toen fluisterde ik tegen me maat dat hij bij de deur moest staan en dan gek moest doen, beetje zigeuner praten en dan zou ik komen als ik mijn cola betaald had en hem vragen waarom hij geen verkoelende dranken had gekocht?
Dan zou hij weten dat wij ook in de sauna komen en dat alles flex is.
Begint die leipe powerlifter in 1 keer als een malle te rammen en te trappen, niet normaal dus wij wilden als bodybuilders natuurlijk niet geblesseerd raken want dan zijn je gains wegh en zijn maar snel weg gegaan.

:roflol:

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 23:54 ----------

Ik stem voor een bruin hemd.

En een bruine bandana.
 
Je kan wel goed waarnemen in ieder geval beter dan die beveiliger. :D Maar ik vind het wel een helden actie van je, kan er niks anders op zeggen. #respect
 
Die verkoelende dranken line deed het 'm:roflol:
 
Ik zou niet bij de LIDL shoppen, maar mocht het mij overkomen dan komt er waarschijnlijk een infurno van opgekropte haat en woede vrij waar je U tegen zegt. Dit zal waarschijnlijk tot een bloedbad leiden en een milde vorm van kannibalisme.
 
Ik ken dat gevoel wel.

Ik had vandaag ook zoiets:

Ik lijk best een beetje oost Europees en vaak ben ik met een maat die zigeuner is.
Hij is best lang.
Dus hij was bezopen en ik moest cola hebben voor het trainen omdat Sniperx mij telepatisch pmde dat dit echt voor gainz zorgt :cool:
Dus wij waren in oost en we gingen naar Lidl, Toen zagen we daar een Powerlifter en toen zij me maat ey check die powerlifter, die gaan we ****en.
Dus wij achter hem staan en toen fluisterde ik tegen me maat dat hij bij de deur moest staan en dan gek moest doen, beetje zigeuner praten en dan zou ik komen als ik mijn cola betaald had en hem vragen waarom hij geen verkoelende dranken had gekocht?
Dan zou hij weten dat wij ook in de sauna komen en dat alles flex is.
Begint die leipe powerlifter in 1 keer als een malle te rammen en te trappen, niet normaal dus wij wilden als bodybuilders natuurlijk niet geblesseerd raken want dan zijn je gains wegh en zijn maar snel weg gegaan.

Ik lachte net zo hard dat mijn vrouw wakker is geworden;
Pas na 4 zinnen had ik het door!!!
 
Eeey....er zijn 2 gasten die mijn pin hebben afgekeken en willen mijn pasje jatten. Waarom zou ik mijn pinpas in mijn binnenzak of IN mijn tas doen? Nee hoor!! Ik stop hem ik de makkelijkst voor anderen bereikbaar zak ;)
 
Ik heb vandaag toch wel iets spannends meegemaakt. Na het trainen ging ik de Lidl in om eiwitten te halen en in de rij stonden twee Oost-Europese figuren achter me, een kleine en een lange met 2 cola flessen. Ik zag hun via de spiegel en leken wel criminelen uit een film dus ik draai me om en die kleine man kijkt me met ijzige blik aan. Voor mij stond een normale Nederlandse man zijn boodschappen af te rekenen. Ineens vertrok die grote man uit de rij en ik voelde hem tegen mijn tas botsen, ik vond het verdacht maar ik had een grote sporttas dus dat zal de reden wel zijn. Die lange man had toen ik hem zag duidelijk normale ogen, hij ging in het halletje staan bij de openingsdeur en kneep ineens zijn ogen dicht en keek recht naar het pinautomaat waar je dan normaal met je rug voor staat. Nu kijk ik veel filmpjes van Frank Buijs dus ik wist wat hier gebeurde, deze gozer kneep zijn ogen dicht om de pincode af te kijken. Het opvallende was dat er een zwarte beveiliger bij de kassas stond maar die keek recht naar de rijen en niet naar die hoek waar die man stond.
Die kleine gozer stond nog achter me en keek mij weer verdacht aan toen ik naar hem keek. Die Nederlandse man voor me was ondertussen aan het pinnen en ik zag toch duidelijk die gozer die pincode proberen te achterhalen. Omdat ik hem af en toe recht aankeek draaide hij zich steeds om en toen die Nederlandse man de winkel uitliep werd hij ook niet aangestoten of zo waardoor zijn pas gejat kon worden. Het was dus mislukt de pincode af te kijken omdat ik telkens naar hem keek. Maar nu komt het.
Het is eigenlijk veel logischer dat ze mij, 2 meter lange gozer met kale kop, pools uiterlijk en 100 kilo plus gingen scammen, een echte uitdaging voor ze dus. Als ik dus al mijn boodschappen zou afgerekend hebben en die lange mijn pincode had gezien zou die kleine achter mij snel die cola flessen afrekenen en waarschijnlijk bij dat halletje tegen mij aanbotsen of zo om mijn pas te grijpen.
Ik stond bij dat pinding en mijn hardt begon snel te bonken en ik voelde de adrenaline stromen. Die kleine man keek mij echt aan alsof hij zijn slag snel zou slaan. Ik wist dat die lange met zn fijn geknijpte ogen tactiek achter mij stond in de hal en daarom ging ik met mijn brede lichaam die dat hele pingding bedekte met opzet een stapje naar links waardoor zichtbaar was wat ik typte. Oke gepind en ik pakte rustig mijn boodschappen in en ik begon te zweten. Waarom liet ik hem met opzet mijn pincode afkijken? Net als dat ze mij als een uitdaging zagen zag ik hun ook wel als een uitdaging. De beveiliger had trouwens nog niks door.
Ik liep expres langzaam weg zodat die kleine snel kon afrekenen en ja hoor, godsamme, ik loop dat halletje door en ineens begint die lange mij in het Bulgaars (zigeneurs) denk ik aan te spreken alsof ie bezopen is.
Ik dacht ff is dit real live of wat, mijn hart als een gek tekeer en die kleine komt eraan lopen en zegt mij in het Engels van dat die dom en dronken is en lacht het een beetje weg en hier komt het: hij geeft om mij gerust te stellen een schouderklop op mijn rechterarm en ik zag vanuit mijn ooghoek die rechterarm van hem sniki naar mijn linkerbroekzak gaan waar mijn pinpas in zat. Dit is niet gelogen, vanaf dat ik dit zag gebeuren ging ik beast mode. Ik weet niet eens meer hoe ik die kerel precies aanpakte maar ik greep hem bij de keel en tyfde hem tegen de deur en trapte op zijn scheen, die lange wilde mij pakken en ik gaf een stomp in zijn gezicht zo op zijn rechter wang die voor de helft miste omdat hij snel ontwijkte. De beveiliging kwam eraan en waarschijnlijk omdat ik zo schreeuwde en behandelde mij als misdadiger ipv slachtoffer. De twee boeven rende, of de kleine mankte eerder door mijn karateschop op zijn scheenbeen, weg en baalde als een stekker dat ze geen buit hadden. Ik heb alles rustig aan die negert beveiliger uitgelegd en zei dat die beter voortaan de deur in de gaten moest houden. Hij bedankte me voor het advies en ik ging die winkel uit op weg naar mijn fiets. Wel met gebalde vuisten voor het geval ik belaagd door die gasten zou worden, maar die flapdrollen waren al weg. Geen politie of wat dan ook bij gekomen.
Nu ik zo thuis zit kan ik er echt kwaad om worden en vind ik het jammer dat ik ze niet volledig afgetuigd heb. Maarja altijd makkelijk praten heh achteraf. Iig wel een kapotte scheen en een deels harde klap op die andere zijn wang. Poeh, dat was me het dagje wel weer. Maar wat zouden jullie doen in zon geval?

een wel heel erg verdekte "zie mij eens breed zijn" topic.
 
Ik had ook iets soortgelijks meegemaakt, een normaal werkdagje in het als maar rustige lidl liep een beetje anders dan verwacht.

Ik sta daar dus mijn werk te doen, worden daar ineens 2 balkanknulletjes naar buiten getrapt door een poolse powerlifter, ik dacht WTF, altijd die blanken ook (ben zelf afro) Ik ben gelijk op die pool afgestapt en hem een keiharde traai op zijn been gegeven, hij gelijk liggen janken, dus ik stopte direct met mishandelen, nadat hij het verhaal uitlegde zijn we het eens geworden en heb ik mijn excuses aangeboden, hij sprong op het fietsje en ging weer.

Hopen dat het voorlopig weer rustig verloopt.
 
ik had ook iets soortgelijks meegemaakt, een normaal werkdagje in het als maar rustige lidl liep een beetje anders dan verwacht.

Ik sta daar dus mijn werk te doen, worden daar ineens 2 balkanknulletjes naar buiten getrapt door een poolse powerlifter, ik dacht wtf, altijd die blanken ook (ben zelf afro) ik ben gelijk op die pool afgestapt en hem een keiharde traai op zijn been gegeven, hij gelijk liggen janken, dus ik stopte direct met mishandelen, nadat hij het verhaal uitlegde zijn we het eens geworden en heb ik mijn excuses aangeboden, hij sprong op het fietsje en ging weer.

Hopen dat het voorlopig weer rustig verloopt.

3/10
 
Ik had ook iets soortgelijks meegemaakt, een normaal werkdagje in het als maar rustige lidl liep een beetje anders dan verwacht.

Ik sta daar dus mijn werk te doen, worden daar ineens 2 balkanknulletjes naar buiten getrapt door een poolse powerlifter, ik dacht WTF, altijd die blanken ook (ben zelf afro) Ik ben gelijk op die pool afgestapt en hem een keiharde traai op zijn been gegeven, hij gelijk liggen janken, dus ik stopte direct met mishandelen, nadat hij het verhaal uitlegde zijn we het eens geworden en heb ik mijn excuses aangeboden, hij sprong op het fietsje en ging weer.

Hopen dat het voorlopig weer rustig verloopt.
Dus jij was die negert
 
Als het waar is een stoere actie :)
 
Eens, 100% Badass actie!
 
Ik had ook iets soortgelijks meegemaakt, een normaal werkdagje in het als maar rustige lidl liep een beetje anders dan verwacht.

Ik sta daar dus mijn werk te doen, worden daar ineens 2 balkanknulletjes naar buiten getrapt door een poolse powerlifter, ik dacht WTF, altijd die blanken ook (ben zelf afro) Ik ben gelijk op die pool afgestapt en hem een keiharde traai op zijn been gegeven, hij gelijk liggen janken, dus ik stopte direct met mishandelen, nadat hij het verhaal uitlegde zijn we het eens geworden en heb ik mijn excuses aangeboden, hij sprong op het fietsje en ging weer.

Hopen dat het voorlopig weer rustig verloopt.

Echt jammer dat jouw IQ het niet toelaat om er een grappige reactie op te maken.. :(
 
Spoonpic van je vuist.
 
Misschien kan je samen met yasmine op stap gaan om mensen in elkaar te timmeren. :dunno:
 
Ik zie dat een aantal hier ook boodschappen doen bij deze Lidl. Trainen jullie toevallig ook bij UFA Molukkenstraat van Ed van Amsterdam?
 
Nee, bij het USC.
 
Back
Naar boven