Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Wat goed ging: ik train mijn moeder met hardlopen, en ze kan nu bijnnnnna 6 minuten hardlopen, met gemiddeld 8 km per uur. Toch een knappe prestatie :D Ben een gelukkig mens :) Hopelijk mijn moeder ook :P
     
    Hey Nuke, leef je nog?
    Edit: en ze is weer weg :p
     
    Reden over de dijk heen fietste zon wijf met echt een kont groter dan een gemiddeld paard. Was allemaal in een strakke witte broek gehezen...

    Dus toen we daar achter kwamen te rijden zagen een vriend en ik beide dat achterwerk. Gevolgd door een luide: teeeeeerrriiiiiinnngggg die reet' uit de mond van die vriend waarna ik luidkeels schreeuwde: lijkt wel een nijlpaard op een fiets.. Om die vriend t af te laten maken met: dat hele zadel zit gewoon in haar reet gedrukt.

    Op zich vrij normaal zei het niet dat we even daarvoor 140 reden, we in een cabrio zaten en daarom zo hard praatte door alle wind.. Alleen hielden we geen rekening met t feit dat we toen 15 km/h reden, geen wind geruis hadden en de oren van dat wijf ongeveer 3 meter van ons verwijderd waren.


    Ik heb een neushoorn nog nooit zo boos zien kijken
     
    was het nou een neushoorn of nijlpaard
     
    epic bulk net bij etenstijd in tilburg, lijk wel zwanger nu srs :roflol:
     
    3 games aan het binnenhalen.
    -Deadpool
    -Remember Me
    -Witcher 2
     
    20x 140KG squatt in the pocket, niet echt blij omdat ik het al verwacht had.

    Laatste rep was een halve squatt, maar die tel ik gewoon lekker mee:D
     
    10k hardlopen in 52 minuten :D
     
    10k hardlopen in 52 minuten :D
    Dan zou ik als ik jou was, bij de top hardlopers gaan soliciteren .
    dam tot dam loop snelste tijd, is rond de 50minuten...

    ben weer terug van HIIT maar 2x (achter mekaar) is een beetje :o
    ben kapot........
     
    Back
    Naar boven